J-M Latvala Aπλά, καταπληκτική, η εμφάνιση που πραγματοποίησε σήμερα ο Jari Matti Latvala με το εργοστασιακό Ford Focus WRC στην 1η "πλήρης" ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας. Κέρδισε όλες τις ε.δ. της ημέρας, εκτός από την σούπερ ε.δ, και δημιούργησε διαφορά, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "ασφαλείας", αγγίζοντας σχεδόν το λεπτό!

Ενημέρωση

H.Solberg Τα χαμόγελα στην ομάδα της Ford αυξήθηκαν κατά την διάρκεια της ημέρας, καθώς στην 4η ε.δ. ο Sebastien Loeb με την Citroen C4 WRC, τούμπαρε ελαφρά ενώ βρισκόταν στην 3η θέση, χάνοντας περίπου 3,5 λεπτά. Συνέχισε μέχρι το σέρβις πάρκ που ακολουθούσε μετά την ε.δ. αλλά δυστυχώς εγκατέλειψε μετά από αυτό στο δρόμο για την 5η ε.δ.. Και από ότι φαίνεται μάλλον δεν θα ξεκινήσει ούτε αύριο.

Στην 2η θέση, αρχικά ακολουθούσε ο έτερος εργοστασιακός της Ford, Μikko Hirvonen, με 3ο τον εντυπωσιακότατο σήμερα Henning Solberg με το Ford Focus WRC της Stobart. Aλλά μια ποινή 10 sec που δέχθηκε ο Φιλανδός λόγω αργοπορίας εξόδου από το σέρβις πάρκ, αντέστρεψε τις θέσεις των 2 οδηγών, και έτσι ο Henning Solberg βρίσκεται 2ος, 56,3 sec πίσω από τον Latvala, ενώ ο Mikko ακολουθεί 1,9 sec πίσω από τον Νορβηγό.

Επιστροφή στις καλές επιδόσεις για τον Gigi Galli με το Ford Focus WRC της Stobart, έκανε πολύ καλούς χρόνους, κερδίζοντας παράλληλα και την σούπερ ε.δ. το βράδυ, συμπληρώνοντας έτσι ένα εντυπωσιακό 1-2-3-4 για την Ford, ενώ βρίσκεται μόλις 3,8 sec πίσω από τον Hirvonen.

Στην 5η θέση βρίσκεται ο Petter Solberg με το Subaru Impreza WRC που και πάλι βρίσκεται μακριά από την κορυφή, αλλά το Subaru που έκλεψε τις εντυπώσεις σήμερα είναι αυτό του 20χρονου Mads Ostberg που ενώ έχασε 2 φορές από περίπου 30 sec (μια από τετ-α-κέ και μια από κλατάρισμα) βρίσκεται 6ος μόλις 29,9 πίσω από τον Solberg.

Tην πρώτη 8άδα κλείνουν ο Matthew Wilson με το Ford Focus WRC της Stobart που εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα "καλύτερων" συνδυασμών και το Suzuki SX4 WRC του Toni Gardemeister που και πάλι αντιμετωπίζει προβλήματα νεότητας.

Ως γνωστών, ο Dani Sordo με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC ξεκίνησε τον αγώνα με 5 λεπτά ποινή (αλλαγή κινητήρα μετά το Μόντε Κάρλο) μη έχοντας ελπίδα για διάκριση, ενώ ο Chris Atkinson με το 2ο εργοστασιακό Subaru Impreza WRC είχε μια έξοδο στην 3η ε.δ χάνοντας 15 περίπου λεπτά.

Η μεγάλη μάχη, ως αναμενόταν, γίνεται στο PWRC. Εκεί, ο τοπικός Patrik Sandell με το Peugeot 207 S2000, στην 1η του εμφάνιση με αυτό προηγείται του Juho Hanninen με Μitsubishi Lancer Evo9 κατά 15,9 sec και αύριο αναμένεται μεγάλη μάχη. 3ος ακολουθεί ο επίσης τοπικός Patrik Flodin με Subaru Impreza Ν12. 4ος βρίσκεται ο πρωταθλητής Φιλανδίας Jari Ketomaa με Subaru Impreza N12 που προηγήθηκε νωρίς το πρωί και την πρώτη 5άδα κλείνει ο Αndreas Aigner με Μitsubishi Lancer Evo9.

Aύριο συνεχίζεται ο αγώνας με 6 ε.δ.. Μείνετε συντονισμένοι.
M.Hirvonen
 

χρόνοι



Pos No Driver Time Diff 1st
1. 4 Jari-Matti LATVALA 1:03:33.3 0.0
2. 8 Henning SOLBERG 1:04:29.6 +56.3
3. 3 Mikko HIRVONEN 1:04:31.5 +58.2
4. 7 Gigi GALLI 1:04:35.3 +1:02.0
5. 5 Petter SOLBERG 1:05:18.5 +1:45.2
6. 19 Mads ØSTBERG 1:05:48.4 +2:15.1
7. 16 Matthew WILSON 1:06:32.9 +2:59.6
8. 11 Toni GARDEMEISTER 1:06:54.9 +3:21.6
9. 17 Andreas MIKKELSEN 1:07:39.1 +4:05.8
10. 55 Patrik SANDELL 1:08:47.9 +5:14.6

Video



SS3, SS6 Videos


Η έξοδος του Loeb