J-M Latvala Η Ford φαίνεται ότι οδεύει σε ένα μεγάλο θρίαμβο στο Ράλλυ Σουηδίας μιας και μετά την τελευταία ειδική του Σαββάτου το βάθρο είναι συμπληρωμένο με Focus WRC. Σπουδαία ήταν και σήμερα η επίδοση του Jari-Matti Latvala που απέφυγε το λάθος στις περίεργες συνθήκες του αγώνα αφού το χιόνι έχει λιώσει και εμφανίζεται χώμα στις ειδικές, ιδίως στην επανάληψή τους. Με διαφορά 50" από τον Mikko Hirvonen που ακολουθεί, ο Latvala οδεύει για την πρώτη νίκη της καριέρας του στο WRC.

Ενημέρωση

M.Hirvonen O Hirvonen βέβαια έχει πάντα σκοπό τη βαθμολογική υπεροχή έναντι του Loeb και σήμερα δεν φάνηκε ικανός να πιάσει τον Latvala. Περιμένουμε και από αυτόν να οδηγήσει με ωριμότητα μιας και το βαθμολογικό κέρδος σε σχέση με το Γάλλο θα είναι μεγάλο σε αυτό τον αγώνα. Ο Loeb εγκατέλειψε και τη σημερινή ημέρα, αυτή τη φορά από κινητήρα, όπως άλλωστε και ο Sordo στο Monte Carlo. Ο νέος κινητήρας φαίνεται να ταλαιπωρεί οδηγούς και.. μηχανικούς στο στρατόπεδο της Citroen, δίνοντας έτσι ελπίδες!!! και σε άλλους οδηγούς για νίκες!

Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Gigi Galli συνεχίζοντας την πολύ καλή χθεσινή επίδοση. Βέβαια χρειάστηκε η εγκατάλειψη του Henning Solberg που ήταν ο μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας αφού το πρωί είχε κλαταρισμένο λάστιχο και στη συνέχεια είχε έξοδο στην 11η ειδική ενώ προσπαθούσε να καλύψει τη διαφορά από τον Galli.

Στην τέταρτη θέση συνεχίζει ο μικρός αδερφός του με το εργοστασιακό Subaru Impreza που δεν δείχνει ικανός να χτυπήσει την κορυφή σύμφωνα με όσα είδαμε και στους σημερινούς χρόνους του, τη στιγμή που και αυτός ανοίκει στους σπεσιαλίστες του αγώνα. Και μόνο αν σκεφτούμε ότι πίσω του ακολουθεί (με μεγάλη διαφορά όμως) ο νεαρός Wilson μας κάνει να προβληματιστούμε για την πορεία της Subaru μέχρι τουλάχιστο να εμφανιστεί το νέο αυτοκίνητο.

Ο Wilson είχε σήμερα μάχη με τον Andreas Mikkelsen και η διαφορά τους διαμορφώθηκε στα 11", που σημαίνει ότι και την τελευταία ημέρα θα συνεχίσουν να ανταλλάσουν δευτερόλεπτα στις έξι ειδικές που απομένουν.

Στην 7η θέση έχει ανέβει ο Dani Sordo που σημείωσε πολύ καλούς χρόνους σήμερα και αν δεν είχε δεχτεί την ποινή των πέντε λεπτών για την αλλαγή κινητήρα θα βρισκόταν στην 4η θέση.

8ος ο Gardemeister σε μια μέτρια επίδοση τόσο από τον οδηγό όσο και από το νέο αυτοκίνητο. Βέβαια και μόνο που συνεχίζει καλό είναι..

Στην κατηγορία παραγωγής η μεγάλη μάχη των Sandell και Hanninen έληξε σήμερα υπέρ του δεύτερου αφού ο Sandell είχε έξοδο με το Peugeot 207 S2000 που κόστισε μόνο σε χρόνο, αρκετό όμως να για τον ρίξει πολύ πίσω. Ο Hanninen έχει τώρα διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο Ketomaa με Subaru Impreza.
G.Galli
P.Solberg

Χρόνοι



Pos No Driver Time Diff 1st
1. 4 Jari-Matti LATVALA 2:03:53.7 0.0
2. 3 Mikko HIRVONEN 2:04:43.5 +49.8
3. 7 Gigi GALLI 2:05:29.6 +1:35.9
4. 5 Petter SOLBERG 2:06:34.6 +2:40.9
5. 16 Matthew WILSON 2:08:31.3 +4:37.6
6. 17 Andreas MIKKELSEN 2:08:41.8 +4:48.1
7. 2 Dani SORDO 2:10:45.6 +6:51.9
8. 11 Toni GARDEMEISTER 2:12:43.0 +8:49.3
9. 52 Juho HÄNNINEN 2:12:46.4 +8:52.7
10. 46 Jari KETOMAA 2:13:54.5 +10:00.8


Video



SS13:Hirvonen

SS10:Galli

Η έξοδος του H. Solberg