Deila-Botto 3oς αγώνας για το Trofeo Rally Asfalto στην Ιταλία και οι Deila-Botto με το Peugeot 206 WRC της Grifone πραγματοποίησαν ακόμα μια καταπληκτική εμφάνιση και πήραν την 2η τους συνεχόμενη νίκη για τον θεσμό. Κέρδισαν τις περισσότερες ε.δ. του αγώνα και αυτό που πραγματικά πρέπει να προβληματίσει τους αντιπάλους τους είναι ότι το αυτοκίνητο των νικητών είναι σχετικά ξεπερασμένο έναντι του ανταγωνισμού. Με τη νίκη αυτή ο Deila είναι πλέον 2ος στη βαθμολογία του Κυπέλλου και γίνεται ένας από τους σοβαρούς διεκδικητές του τίτλου.

Περιγραφή

Deila-Botto
Silva-Pina

Musti-Zanella
Re-Bariani
Botta-Calleri
Blanc-Mometti
Tagliani-Pericotti
3oς αγώνας για το Trofeo Rally Asfalto στην Ιταλία και οι Deila-Botto με το Peugeot 206 WRC της Grifone πραγματοποίησαν ακόμα μια καταπληκτική εμφάνιση και πήραν την 2η τους συνεχόμενη νίκη για τον θεσμό. Κέρδισαν τις περισσότερες ε.δ. του αγώνα και αυτό που πραγματικά πρέπει να προβληματίσει τους αντιπάλους τους είναι ότι το αυτοκίνητο των νικητών είναι σχετικά ξεπερασμένο έναντι του ανταγωνισμού. Με τη νίκη αυτή ο Deila είναι πλέον 2ος στη βαθμολογία του Κυπέλλου και γίνεται ένας από τους σοβαρούς διεκδικητές του τίτλου.

Στην 2η θέση για έναν ακόμα αγώνα βρέθηκαν οι Silva-Pina με το Peugeot 307 WRC. Και αυτοί κινήθηκαν πολύ γρήγορα, κέρδισαν και κάποιες ε.δ. αλλά τελικά δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων τερματίζοντας 43''8 πίσω τους.

Το πόντιουμ έκλεισαν οι Musti-Zanella με Peugeot 206 WRC της Friul Motor οι οποίοι κινήθηκαν εντυπωσιακά στην επανεμφάνιση τους στο θεσμό μετά την περσυνή χρονιά. Μάλιστα η μάχη για την 3η θέση ήταν έντονη με άλλα 2 πληρώματα να την διεκδικούν. Ο λόγος για τους Porro-Cargnelutti με το Ford Focus WRC οι οποίοι βρέθηκαν 3οι μέχρι και την 7η ε.δ. όπου εγκατέλειψαν ενώ στη συνέχεια τη σκυτάλη πήραν οι Re-Bariani με την Citroen Xsara WRC οι οποίοι κράτησαν τη θέση μέχρι και 2 ε.δ. πριν το τέλος του αγώνα, αλλά η πίεση του Musti τελικά απέδωσε και του έδωσε την 3η θέση με 14''9 διαφορά από τον Re.

45'' πίσω, στην 5η θέση, τερμάτισαν οι Botta-Calleri με ένα Subaru Impreza WRC της Aimont Racing. Στον πρώτο τους αγώνα με το αυτοκίνητο κατάφεραν να κινηθούν αξιοπρεπώς και να πάρουν μια καλή θέση στη γενική. Την πρώτη 7άδα συμπλήρωσαν ακόμα 2 Peugeot 206 WRC με τους Blanc-Mometti και Villa-Michi.

Στην 8η θέση τερμάτισαν οι Tagliani-Pericotti με Fiat Grande Punto S2000 οι οποίοι κέρδισαν και την κατηγορία S20 για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Η νίκη τους ήρθε σχετικά εύκολα καθώς οι κύριοι αντίπαλοι τους Bernardelli-D'Amore επίσης με Fiat Grande Punto S2000 εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. και ενώ η διαφορά τους ως εκείνο το σημείο δεν ξεπέρασε τα 10''.

Μόλις 9''3 πίσω από τους νικητές της κατηγορίας S20 βρέθηκαν οι Michelini-Perna με το Renault Clio S1600 οι οποίοι κέρδισαν και την κατηγορία τους (S16). Για ακόμα έναν αγώνα εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους και πήραν τη 2η συνεχόμενη νίκη τους στο κατηγορία τους. Την 10άδα έκλεισαν οι Bocchio-Mancini επίσης με Renault Clio S1600.

11οι γενικής και 1οι στη N/4, οι Signor-Lamonato με Mitsubishi Lancer Evo9 ενώ 12οι γενικής και 1οι στην R3C oι Vescovi-Guzzi με Renault Clio R3.

Στους άτυχους του αγώνα εκτός από αυτούς που αναφέραμε ήδη, οι γνωστοί μας από το IRC, Βetti-Barone, που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Subaru Impreza WRC που όμως δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν καθώς οι χρόνοι τους δεν ήταν ανταγωνιστικοί αφού μέχρι και την 4η ε.δ. βρισκόταν στην 10η θέση της γενικής ενώ στην επόμενη εγκατέλειψαν.
Επίσης σημαντικές εγκαταλείψεις αυτές των Lagana-Guizzardi, Di Benedetto-Michelet, και Pierangioli-Bioletti που όλοι τους με Mitsubishi Lancer Evo9 προηγήθηκαν στην κατηγορία N/4.

Επόμενος αγώνας στις 15/6 με το Rally Della Marca.

Video




Incar Zerbinato - C2R2 Max - SS2 "Col San Carlo"