Loeb-Elena Πολύ σημαντική νίκη κατάφεραν να πάρουν οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC στον 6ο γύρο του WRC, το χωμάτινο Ράλλυ Σαρδηνίας. Με αυτή τους νίκη ο Sebastien Loeb έφτασε τις 40 νίκες και σίγουρα αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί σημαντικά καθώς οι Γάλλοι έχουν αρκετά χρόνια ακόμα συμμετοχών μπροστά τους. Εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την σειρά εκκίνησης την 1η μέρα του αγώνα "ανοίγωντας" μια διαφορά της τάξης σχεδόν του λεπτού και στη συνέχεια το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να κοντρολάρουν αυτήν την διαφορά.

Περιγραφή

Hirvonen-Lehtinen
Latvala-Anttila
Galli-Bernacchini
Sordo-Marti
Atkinson-Prevot







Αυτό μόνο εύκολο δεν ήταν βέβαια καθώς τις 2 επόμενς ημέρες τα πληρώματα της Ford εξαπέλυσαν επίθεση ολκής και κυριολεκτικά έκαναν απίστευτους χρόνους και αυτό σήμαινε ότι οι Γάλλοι δεν έπρεπε να καθησυχαστούν. Βέβαια οι Loeb-Elena είναι πολύ έμπειροι σε τέτοιες καταστάσεις και τελικά πήραν τη νίκη που τους φέρνει ακόμα πιο κοντά στην 1η θέση της βαθμολογίας.

Στη 2η θέση, 10''6 πίσω από τους νικητές τερμάτισαν οι Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC. Αντιμετώπισαν έντονο πρόβλημα την 1η μέρα καθώς ήταν το πρώτο πλήρωμα στο δρόμο και "καθάριζαν" τιες ε.δ. και αυτό αρχικά τους κόστισε αρκετά σε χρόνο, ενώ και στην συνέχεια στο 2ο loop της ημέρας δεν κατάφεραν να ανεβάσουν ρυθμό. Αυτό όμως άλλαξε τις 2 επόμενες μέρες αφού ανέβασαν κατακόρυφα την απόδοση τους και κατάφεραν να κάνουν φοβερούς χρόνους που τους έφεραν στην 2η θέση.

Μόλις 4''7 πίσω τους, τερμάτισε το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC, με πλήρωμα τους Latvala-Anttila που άνετα θα μπορούσαν να κερδίσουν τον τίτλο της επίδοσης του αγώνα. Ο αγώνας ξεκίνησε με τους Φιλανδούς να προηγούνται στην 1η ε.δ. του αγώνα, αλλά στην επόμενη δεν απέφυγαν το λάθος καθώς είχαν ένα "χτύπημα" σε ανάχωμα που είχε σαν αποτέλεσμα ένα κλατάρισμα που τους κόστισε πάνω από 1'30'' σε χρόνο και τους έριξε αρκετά πίσω στη γενική. Από την 3η ε.δ. όμως και μετά, κυριoλεκτικά απογείωσαν το Focus κερδίζοντας 10 από τις ε.δ. που απέμεναν προσφέροντας άφθονο θέαμα με τα οριακά περάσματα τους και τελικά κατάφεραν να ανέβουν στο πόντιουμ προσφέροντας σημαντικούς βαθμούς στην ομάδα τους. Πάντως έδειξαν ότι χωρίς το κλατάρισμα της 1ης ημέρας θα μπορούσαν να διεκδικήσουν στα ίσια τη νίκη!

Στην 4η θέση ακολούθησαν οι Galli-Bernacchini με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport. Kαι αυτοί είχαν την ατυχία τους την πρώτη ημέρα του αγώνα καθώς στην ίδια ε.δ. με τον Latvala είχαν και αυτοί κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο. Στη συνέχεια ανέβασαν ρυθμό, κερδίζοντας και μια ε.δ. και κατάφεραν και αυτοί να προσπεράσουν τους Sordo-Marti με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC "κόβωντας" αρκετούς βαθμούς από την Citroen.

Oι Ισπανοί την 1η μέρα εκμεταλλεύτηκαν την σειρά εκκίνησης αλλά και τις ατυχίες των πληρωμάτων της Ford και στο τέλος της ημέρας βρέθηκαν 2οι γενικής αλλά στη συνέχεια δεν άντεξαν την επίθεση των τριών Ford και έπεσαν στην 5η θέση. Πίσω τους τερμάτισαν οι Atkinson-Prevot με το εργοστασιακό Subaru Impreza WRC. Το πλήρωμα καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα εξέφραζε παράπονα για το αυτοκίνητο καθώς δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από τον κινητήρα αλλά ούτε και από το στήσιμο του και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μείνει μακριά από το πόντιουμ που φέτος τον βλέπουμε συχνά. Επίσης ο οδηγός είχε και παράπονα για τα ελαστικά του αυτοκινήτου.

Πίσω από τον Αυστραλό, είχαμε μάχη για την 7η θέση της γενικής μεταξύ των H.Solberg-Menkerud με το Ford Focus WRC της Stobart και Αava-Sikk με την ιδιωτική Citroen C4 WRC. H εμπειρία του Νορβηγού μάλλον ήταν ο λόγος που κατάφερε να κερδίσει τη μάχη αλλά ο Aava έδειξε ότι αν την 1η μέρα του αγώνα δεν είχε σπάσει το ψυγείο της C4 θα ήταν σίγουρα ψηλότερα στη γενική.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι PG Andersson-Andersson με το εργοστασιακό Suzuki SX4 WRC που αν και αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο κατάφεραν να τερματίσουν αγώνα μετά από το Monte Carlo και οι P.Solberg-Mills με το εργοστασιακό Subaru Impreza WRC. Tην 1η μέρα βρέθηκαν μετά από πολύ καλή εμφάνιση 3οι γενικής αλλά στη συνέχεια δεν άντεξαν στην επίθεση των Ford ενώ και ένα κλατάρισμα τη 2η μέρα τους έριξε χαμηλά στη κατάταξη. Πάντως και αυτοί εξέφρασαν παράπονα για το αυτοκίνητο. Οι φήμες λένε ότι οι άνθρωποι της Subaru σκέφτονται να επισπεύσουν την πρώτη συμμετοχή του νέου μοντέλου και μάλιστα υπάρχει πιθανότητα αυτό να γίνει και στο ράλλυ Ακρόπολις σε 2 εβδομάδες.

Ο αγώνας της Σαρδηνίας προσμετρούσε και για το JWRC. 3oς γύρος για το πρωτάθλημα Νέων λοιπόν και επιτέλους είδαμε διαφορετικό νικητή. Οι σύνήθης πρωταγωνιστές Ogier-Ingrassia με το Citroen C2 S1600 εγκατέλειψαν την 1η μέρα και αν και συνέχισαν ελέω super rally δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 5η θέση. Έτσι το πεδίο έμεινε ανοιχτό για 2 άλλα πληρώματα που διεκδίκησαν τη νίκη. Ο λόγος για τους Kosciuszko-Szczepaniak με Suzuki Swift S1600 και Prokop-Tomanek με Citroen C2 S1600. Kαθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα "έπαιζαν" στα δεύτερα και τελικά η μάχη κρίθηκε υπέρ των πρώτων στην προτελευταία ε.δ. του αγώνα όπου ο Prokop "έχασε" έναν τροχό και μαζί πολλές θέσεις στην κατάταξη. Έτσι ο Kosciuszko πήρε μια πολύ σημαντική νίκη. Στην 2η θέση ανέβηκαν οι τοπικοί Bettega-Scattolin με Renault Clio R3 ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Βurkart-Koelbach με Citroen C2 S1600.

Eπόμενο ραντεβού του WRC, σε 2 εβδομάδες με τον "εθνικό" μας αγώνα, το 55ο BP Ultimate Acropolis Rally of Greece, το οποίο θα έχει κέντρο στην περιοχή του Τατοίου. Μείνετε συντονισμένοι...

Αποτελέσματα


Pos

No

Driver

G/C

Time

Pen

Total Time

Diff Next

Diff 1st

1.

1

S. LOEB

A8

3:57:17.2

0

3:57:17.2

0.0

0.0

2.

3

M. HIRVONEN

A8

3:57:27.8

0

3:57:27.8

+10.6

+10.6

3.

4

J. LATVALA

A8

3:57:32.5

0

3:57:32.5

+4.7

+15.3

4.

7

G. GALLI

A8

3:58:59.7

0

3:58:59.7

+1:27.2

+1:42.5

5.

2

D. SORDO

A8

3:59:22.8

0

3:59:22.8

+23.1

+2:05.6

6.

6

C. ATKINSON

A8

4:02:25.8

0

4:02:25.8

+3:03.0

+5:08.6

7.

10

H. SOLBERG

A8

4:03:18.2

0

4:03:18.2

+52.4

+6:01.0

8.

16

U. AAVA

A8

4:03:38.5

0

4:03:38.5

+20.3

+6:21.3

9.

12

P. ANDERSSON

A8

4:04:55.9

10

4:05:05.9

+1:27.4

+7:48.7

10.

5

P. SOLBERG

A8

4:06:58.2

0

4:06:58.2

+1:52.3

+9:41.0

11.

19

M. OSTBERG

A8

4:07:09.1

0

4:07:09.1

+10.9

+9:51.9

12.

8

M. WILSON

A8

4:07:24.5

0

4:07:24.5

+15.4

+10:07.3

13.

15

C. RAUTENBACH

A8

4:07:35.8

0

4:07:35.8

+11.3

+10:18.6

14.

9

F. VILLAGRA

A8

4:08:18.5

0

4:08:18.5

+42.7

+11:01.3

15.

35

M. KOSCIUSZKO

A6

4:21:52.9

0

4:21:52.9

+13:34.4

+24:35.7

16.

14

K. AL QASSIMI

A8

4:26:06.2

0

4:26:06.2

+4:13.3

+28:49.0

17.

48

A. BETTEGA

A7

4:26:17.8

0

4:26:17.8

+11.6

+29:00.6

18.

76

M. CENEDESE

N4

4:30:17.9

30

4:30:47.9

+4:30.1

+33:30.7

19.

33

A. BURKART

A6

4:32:14.6

0

4:32:14.6

+1:26.7

+34:57.4

20.

77

F. FRISIERO

N4

4:31:38.5

1:00

4:32:38.5

+23.9

+35:21.3

21.

46

S. GALLAGHER

A6

4:32:40.9

0

4:32:40.9

+2.4

+35:23.7

22.

42

S. OGIER

A6

4:37:39.8

0

4:37:39.8

+4:58.9

+40:22.6

23.

39

S. ALBERTINI

A7

4:38:01.7

0

4:38:01.7

+21.8

+40:44.4

24.

74

A. LOVISETTO

N4

4:43:04.3

0

4:43:04.3

+5:02.6

+45:47.1

25.

87

V. BARANAUSKAS

N3

4:46:55.5

0

4:46:55.5

+3:51.2

+49:38.3

26.

41

P. SANDELL

A6

4:47:29.2

0

4:47:29.2

+33.7

+50:12.0

27.

44

H. WEIJS JR.

A6

4:47:07.7

1:00

4:48:07.7

+38.5

+50:50.5

28.

32

J. MÖLDER

A6

4:48:36.0

0

4:48:36.0

+28.3

+51:18.8

29.

79

F. MARRONE

N4

4:48:36.6

40

4:49:16.6

+40.6

+51:59.4

30.

31

M. PROKOP

A6

4:50:55.1

20

4:51:15.1

+1:58.5

+53:57.9

31.

34

A. CORTINOVIS

A6

4:51:23.4

20

4:51:43.4

+28.3

+54:26.2

32.

90

B. CETINKAYA

N3

5:00:26.4

0

5:00:26.4

+8:43.0

+1:03:09.2

33.

71

G. DETTORI

N4

5:02:17.9

10

5:02:27.9

+2:01.5

+1:05:10.7

34.

47

G. SCHAMMEL

A7

5:08:28.2

40

5:09:08.2

+6:40.3

+1:11:51.0

35.

38

F. FANARI

A6

5:09:11.6

1:10

5:10:21.6

+1:13.4

+1:13:04.4

36.

89

K. MURATOGLU

N3

5:19:39.4

2:50

5:22:29.4

+12:07.8

+1:25:12.2

37.

85

G. PRANZONI

A7

5:23:59.6

0

5:23:59.6

+1:30.2

+1:26:42.4

38.

93

R. DONADIO

N1

6:24:30.6

0

6:24:30.6

+1:00:31.0

+2:27:13.4