|  Slobodan Trajkovski | Σάββατο πρωί και ξεκινάμε για Σκόπια, καλεσμένοι του γενικού αντιπρόσωπου της Matador στην Ελλάδα, για να παρακολουθήσουμε μια ανάβαση του εθνικού πρωταθλήματος. Βέβαια με μικρό αγωνιστικό ενδιαφέρον, μιας και ο αγώνας είναι ο τελευταίος της χρονιάς και οι θέσεις έχουν κριθεί από τους προηγούμενους. Η ανάβαση είχε τόπο διεξαγωγής την πόλη Κότσανι, στα βορειοανατολικά της χώρας, μόλις 180χλμ από τα σύνορα. | 
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Πασχάλης Αγγελόπουλος
 
 



 Κι ενώ η σκέψη ότι με το τέλος των 106, Saxo, Cinquecnto, θα επέλθει μια περίοδος χάους στα φθηνά cup και στα αυτοκίνητα με χαμηλό κόστος αλλα με αξιώσεις και συγκεκριμένα σε αυτά που να μπορεί ένας νέος αγωνιζόμενος να μπει εύκολα στους αγώνες και με κόστος που να μην ξεπερνάει τα 15.000 ευρώ, να ΄σου που πέφτουν στο μάτι μας 2 άρθρα του Γαλλικού Echappement.
Κι ενώ η σκέψη ότι με το τέλος των 106, Saxo, Cinquecnto, θα επέλθει μια περίοδος χάους στα φθηνά cup και στα αυτοκίνητα με χαμηλό κόστος αλλα με αξιώσεις και συγκεκριμένα σε αυτά που να μπορεί ένας νέος αγωνιζόμενος να μπει εύκολα στους αγώνες και με κόστος που να μην ξεπερνάει τα 15.000 ευρώ, να ΄σου που πέφτουν στο μάτι μας 2 άρθρα του Γαλλικού Echappement. Με νίκη σε 9 ειδικές και 30,9'' από τον δεύτερο Loeb παίρνει την δεύτερη νίκη του μετά το Μόντε Κάρλο, ο  Gronholm. Συγκλονιστική μάχη και για την 3η θέση μεταξύ των οδηγών της Mitsubishi μετον Carlsson νακερδίζει στα σημεία τον εκπληκτικό Galli.
Με νίκη σε 9 ειδικές και 30,9'' από τον δεύτερο Loeb παίρνει την δεύτερη νίκη του μετά το Μόντε Κάρλο, ο  Gronholm. Συγκλονιστική μάχη και για την 3η θέση μεταξύ των οδηγών της Mitsubishi μετον Carlsson νακερδίζει στα σημεία τον εκπληκτικό Galli.