Σωτήρχος-Ζακχαίος Ολοκληρώθηκε το 29ο Ράλλυ Κένταυρος που διεξήχθη κάτω από πολύ καλές καιρικές συνθήκες και με την παρουσία αρκετών θεατών στην περιοχή του Πηλίου. Νικητές αυτού, οι Σωτήρχος-Ζακχαίος με το Mitsubishi Lancer Evo9 που στην ουσία δεν είχαν συναγωνισμό στην κατηγορία τους και πήραν μια εύκολη νίκη. Δεν αντιμετώπισαν προβλήματα, και κινήθηκαν με τον γνώριμο τους πολύ γρήγορο ρυθμό. Με αυτή τους τη νίκη αυξάνουν ακόμα περισσότερο τη διαφορά τους από τα άλλα πληρώματα που διεκδικούν το Κύπελλο Ασφάλτου και πλέον είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.
Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος
Καλούδης-Ρούφος
Λογοθέτης-Σπύρου
Καραμήτρος-Πρίντεζης
Μπαλντούνης-Βούλγαρης
Ζάχος-Ζάχος
Κούρτης-Γύζης
Αμαξόπουλος-Ricci
2οι γενικής και 1οι στην F2, τερμάτισαν οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος με το "θηριώδες" VW Golf ΜΚ4 ΚC. Κινήθηκαν όπως πάντα πολύ γρήγορα και πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Το πόντιουμ έκλεισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer Evo8 που έκαναν μια καλή εμφάνιση μετά την περσυνή ατυχία που είχαν στον αγώνα.

Στις επόμενες 2 θέσεις, 4η και 5η, βρέθηκαν άλλα 2 Μitsubishi Lancer Evo9, αυτά των Λογοθέτη-Σπύρου και Καραμήτρου-Πρίντεζη αντίστοιχα. Οι τελευταίοι, έκαναν την 1η τους εμφάνιση με το αυτοκίνητο μετά από πολλά χρόνια στο τιμόνι του Ford Escort Maxi KC και κατάφεραν να πάρουν ένα καλό αποτελέσμα.

Στην 6η θέση γενικής, 2οι στην F2, και 1οι στην ομάδα Ε, βρέθηκαν οι τοπικοί Μπαλντούνης-Βούλγαρης με το ενυπωσιακό Ford Escort MKII RS της Ε/11 που εκμεταλλεύτηκαν την πολύ καλή γνώση των ε.δ. που έχουν και έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση ενώ πρόσφεραν και άφθονο θέαμα.

Μόλις 2'' πίσω τους, τερμάτισαν οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti, που κέρδισαν την Α/7, ενώ έκλεισαν και την 1η 3άδα στην F2 παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα καθώς στην ε.δ. του Σαββάτου είχαν πρόβλημα με την εμπρός ανάρτηση ενώ στην τελευταία ε.δ. του αγώνα έμειναν μόνο με την 3η σχέση στο κιβώτιο. Παρ' όλα τα προβλήματα, στην τελευταία ε.δ. κατάφεραν να "προσπεράσουν" τους Κούρτη-Γύζη με το Ford Escort Maxi KC (ex-Καραμήτρου) που πήγαν αρκετά καλά στην 1η τους εμφάνιση με το νέο τους αυτοκίνητο. Η διαφορά των 2 πληρωμάτων ήταν μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.

Στην 9η θέση της γενικής και 1οι στην (Α/6-A/5) βρέθηκαν οι Κυριακόπουλος-Τριπιντής με το Peugeot 106 S16 που έκαναν ακόμα μια καλή εμφάνιση ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το VW Golf MKII που ήρθαν 2οι και στην Ε αλλά και στην Ε/11.

Την 3η θέση στην Ε αλλά Και την 1η στην (Ε/10-Ε/9) κέρδισαν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX ενώ στην κλάση 2οι τερμάτισαν οι Δούφας-Μαλτέζος με ίδιο αυτοκίνητο και 3οι οι Κυπαρισσάς-Γκάλφας με Peugeot 106 Rallye 1.3. Στην Ε/11 την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Ζούμπερης-Σκορδιλάκης σε μια ακόμα καταπληκτική εμφάνιση με το Citroen ZX Volcane.

Στην (Α/6-Α/5) την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Χαλδαίος-Σαμαράς με Toyota Yaris και Θεοδωρόπουλος-Μουρκάκης με Peugeot 106 S16.

Στην Ν/2, νικητές αναδείχτηκαν οι Γαλάνης-Ζήκας με Peugeot 106 S16 που πήραν τη νίκη για μόλις 5''2 μετά από μεγάλη μάχη με τους Μαλακτάρη-Τσαούσογλου με Citroen Saxo VTS, ενώ 3οι στην κλάση τερμάτισαν οι Τριανταφύλλου-Ευτυχιάδης με Peugeot 106 S16.

Στην Α/7 2οι τερμάτισαν οι Εξαδάχτυλος-Καπίρης με Peugeot 206 RC ενώ την πρώτη 3άδα έκλεισαν οι Κοσμίδης-Κάκαρης με Peugeot 306 S16.

Στον αγώνα συμμετείχαν και 4 Nissan Note από τα οποία για ακόμα μια φορά ξεχώρισαν οι Ζάχος-Δεληγιάννης που ανεπίσημα τερμάτισαν στην εντυπωσιακή 11η θέση της γενικής.

Ας περάσουμε στις εγκαταλείψεις του αγώνα, και η πιο σημαντική από αυτές ήταν αυτή των Αμαξόπουλου-Ricci με το Peugeot 106 S16. Εντυπωσιακή η επανεμφάνιση του οδηγού στους Ελληνικούς αγώνες που μαζί με την Ιταλίδα συνοδηγό του "απογείωσαν" το αυτοκίνητο στις ε.δ και κατάφεραν μέχρι και πριν την τελευταία ε.δ να βρίσκονται στην 5η θέση της γενικής! Σε αυτήν όμως αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του 106 και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.

Εντυπωσιακό και το νέο αυτοκίνητο των Kοσμόπουλου-Μπαρδάκη. Το νέο Renault Clio R3 Max έκλεψε τις εντυπώσεις στις ε.δ. αλλά ένα σπασμένο κολάρο νερού στην τελευταία ε.δ δεν επέτρεψε στο Βολιώτικο πλήρωμα να ολοκληρώσει την προσπάθειά του.

Άτυχοι και οι Νομικός-Νομικός με το Seat Ibiza KC που επίσης εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα από σπασμένο άκρο ενώ διεκδικούσαν τη νίκη στην Ε. Άλλες σημαντικές εγκαταλείψεις, αυτές των Κωσταντινίδη-Κωσταντινίδη με Peugeot 205 από βλάβη στα ηλεκτρικά, Βάτσου-Θεοφανίδη με Peugeot 309 από έξοδο, και Αγγλόπουλου-Κυριαζή με Citroen Saxo KC επίσης από έξοδο.

Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Ασφάλτου, στις 30-31 Αυγούστου με το Ράλλυ ΔΕΘ που προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.