timpaki1.jpg Οι δυνατές μάχες σε όλες τις κατηγορίες και η άψογη οργάνωση ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του 3ου αγώνα της χρονιάς για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ταχύτητας αυτοκινήτων, το Σαββατοκύριακο 15 και 16 Νοεμβρίου. Τον αγώνα διοργάνωσε η ΦΙ.Μ.Α. στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Τυμπακίου, με τη συμμετοχή 48 οδηγών και την παρουσία πλήθους θεατών.
timpaki2.jpg
timpaki3.jpg
timpaki4.jpg
timpaki5.jpg
timpaki6.jpg
timpaki7.jpg
timpaki8.jpg
Το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν τα δοκιμαστικά, ελεύθερα και χρονομετρημένα, για όλες τις κατηγορίες. Την Κυριακή πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες, με δυνατές μάχες σε όλες τις κατηγορίες και τον πήχη του θεάματος στα ύψη, αποζημιώνοντας στο έπακρο τους δεκάδες θεατές που γέμισαν από νωρίς τις κερκίδες.

Μετά το πρωινό warm up ξεκίνησαν οι αγώνες, αρχής γενομένης με τον αγώνα για το Παγκρήτιο Κύπελλο όπου συμμετείχαν 14 οδηγοί. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα τέθηκε επικεφαλής ο Βαγγέλης Κατσίνας με Peugeot 106 Maxi και παρέμεινε στην κορυφή και τους 15 γύρους, χωρίς να απειληθεί από κανένα. Πίσω του έγινε σφαγή από τρεις οδηγούς για τη 2η θέση και τον Αμαριώτη με Citroen Saxo να τερματίζει τελικά 2ος, περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω του τερμάτισε ο πρωτοεμφανιζόμενος Σιλιγαρδάκης με Citroen AX και 4ος, ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω βρέθηκε ο Κακεπάκης με Citroen Saxo. Μάχη και για την 5η θέση με τελικό νικητή το Δαμιανάκη με Peugeot 106, που άφησε μισό δευτερόλεπτο πίσω του τον Κουρουγκιαούρη με ίδιο αυτοκίνητο.

Ακολούθησε ο αγώνας που θύμισε άλλες εποχές, αυτός των Ιστορικών και τον Σταφυλοπάτη με Porsche να ξεκινάει από την pole position και να παραμένει 1ος μέχρι το τέλος. Βέβαια όχι εύκολα αφού στους τελευταίους γύρους δέχτηκε πίεση από τον Θ. Εδιπίδη με Porsche που τερμάτισε 2ος, ενώ 3ος τερμάτισε ο Ρόκκος με A.R. Alfeta χωρίς να μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρώτων.

Συνέχεια δόθηκε με την κατηγορία Sport, που ήταν και ο αγώνας με τα περισσότερα απρόοπτα. Μόλις τα αυτοκίνητα στήθηκαν για το γύρο προθέρμανσης, άρχισε ένα ψιλοβρόχι που τρόμαξε τους πάντες, όμως ήταν σύντομο και ύστερα από την εκ νέου διαδικασία πεντάλεπτου που δόθηκε από τους αγωνοδίκες, η πίστα στέγνωσε εντελώς. Αμέσως μετά την εκκίνηση, ο “TFM” με Peugeot 106 S16, έστριψε πρώτος στην Κ1 και πίσω του ο Κοσιάβελος με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ δίπλα του ο Λεοντόπουλος και αυτός με Peugeot 106 S16, στην προσπάθεια του να πάρει την εσωτερική είχε τετακέ με αποτέλεσμα να βρεθεί τελευταίος.
Ο “TFM” έκανε γρήγορους γύρους, χτίζοντας μια διαφορά ασφαλείας, ενώ πίσω από τον Κοσιάβελο «κόλλησε» ο Σ. Δέγλερης με Citroen Saxo VTS. Στον 14ο γύρο και ενώ οι πρώτοι έχουν πέσει σε «κυκλοφοριακό», αφού έριχναν γύρο σε αργότερους οδηγούς, στην Κ7, την πιο αργή στροφή της πίστας, έγινε καραμπόλα από τέσσερα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός μάχης ο Σ. Δέγλερης και ο Καπίρης με Citroen Saxo VTS. Τελικά 1ος τερμάτισε ο “TFM”, χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα, 2ος ο Κοσιάβελος και λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε Λεοντόπουλος πραγματοποιώντας εκπληκτικό αγώνα παρά το τετακέ που είχε στην αρχή.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Περάκης με Suzuki Swift GTI ενώ είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση στη σχάρα εκκίνησης, ακολούθησε ο Τασιόπουλος Junior με Peugeot 106 S16 και την εξάδα συμπλήρωσε ο Δαμιανάκης με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Open, μετά την εκκίνηση πετάχτηκε μπροστά ο Αθυμαρίτης με Ford Sierra Cosworth, ενώ πίσω του ο Ευθυμίου με Ford Escort WRC προσπαθούσε να κρατηθεί μπροστά από τον Κατσίνα με Peugeot 106 Maxi και από κοντά τους και ο Πλέσσας με το άλλο Sierra. Στην Κ2 ο Κατσίνας βρέθηκε στην εσωτερική, μπήκε μπροστά από τον Ευθυμίου και άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Αθυμαρίτη. Στο δωδέκατο γύρο ο Αθυμαρίτης γλίστρησε στην Κ7, άνοιξε τη γραμμή του και ο Κατσίνας πετάχτηκε μπροστά όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος. Ο Ευθυμίου εντωμεταξύ αντιμετώπισε πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης, έκοψε ρυθμό και έπεσε στην 6η θέση. Ο Πλέσας τερμάτισε 3ος πραγματοποιώντας καλή εμφάνιση, 4ος τερμάτισε ο Αμαριώτης με Citroen Saxo VTS και 5ος ο Λεοντόπουλος με Peugeot 106 S16.

Στη διοργάνωση του αγώνα συνέβαλαν ενεργά, η Διοίκηση και το στρατιωτικό προσωπικό της 138 Σ.Μ., που για άλλη μία φορά πρόσφεραν τα μέγιστα στην προετοιμασία και την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα. Σημαντική ήταν και η υποστήριξη της “MINOAN LINES” που παρείχε έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των αγωνιζομένων.