rodo_01.jpg Άλλο ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έφτασε στο τέλος του και φετινοί Πρωταθλητές αναδείχτηκαν οι Χατζητσοπάνης-Ανδρικόπουλος με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που με την 3η θέση που κατέκτησαν στο 36ο Ράλλυ Μάυρο Ρόδο πήραν τους βαθμούς που χρειαζόταν για να το καταφέρουν. Νικητές του αγώνα ήταν οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" που οδήγησαν πολύ γρήγορα το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ πίσω τους μετά από πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισαν οι Πίτσος-Καραπαπαζής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που παρά την προσπάθεια τους δεν κατάφεραν να κατακτήσουν τον τίτλο.

Ενημέρωση


  Άλλο ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έφτασε στο τέλος του και φετινοί Πρωταθλητές αναδείχτηκαν οι Χατζητσοπάνης-Ανδρικόπουλος με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που με την 3η θέση που κατέκτησαν στο 36ο Ράλλυ Μάυρο Ρόδο πήραν τους βαθμούς που χρειαζόταν για να το καταφέρουν. Νικητές του αγώνα ήταν οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" που οδήγησαν πολύ γρήγορα το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ πίσω τους μετά από πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισαν οι Πίτσος-Καραπαπαζής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που παρά την προσπάθεια τους δεν κατάφεραν να κατακτήσουν τον τίτλο.

Ως συνήθως, οι Βωβός-"ΕΛ-ΕΜ" ξεκίνησαν πολύ δυνατά τον αγώνα και προηγήθηκαν από την 1η ε.δ.. Στην 3η όμως ε.δ. έχασαν χρόνο σε μια διασταύρωση με αποτέλεσμα να πέσουν από την κορυφή της κατάταξης αλλά όπως αποδείχτηκε για λίγο. Αμέσως στην επόμενη ε.δ. πήραν και πάλι κεφάλι στην γενική και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα, παίρνοντας μια άξια νίκη.

2οι γενικής, 21''3 πίσω από τους νικητές τερμάτισαν οι Πίτσος-Καραπαπαζής. Έδειξαν ότι ήθελαν πολύ τον τίτλο και πίεσαν πολύ κάνοντας πολύ καλούς χρόνους, κερδίζοντας και την τελευταία ε.δ. του αγώνα. Φέτος έδειξαν εκπληκτική σταθερότητα στις επιδόσεις τους και αξίζουν συγχαρητηρίων καθώς στην 1η τους χρονία με πλήρη εμπλοκή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ κατάφεραν να φτάσουν τόσο κοντά στον τίτλο διεκδικώντας τον μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.

Ο αγώνας ξεκίνησε επεισοδιακά για τους, πλέον Πρωταθλητές, Χατζητσοπάνη-Ανδρικόπουλο καθώς μόλις στην 1η ε.δ. έκαναν ένα λάθος σε μια διασταύρωση που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο και θέσεις ενώ έδειχνε ότι ακόμα προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο, το ex-Tσολακίδης Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, ενώ αρκετό χρόνο έχασαν και στην 2η ε.δ. με αποτέλεσμα να πέσουν στην 8η θέση της γενικής. Στην συνέχεια όμως έβαλαν το πόδι στο γκάζι και με εκπληκτική οδήγηση αλλά και εκμεταλλευόμενοι και κάποιες εγκαταλείψεις έφτασαν ως την 3η θέση της γενικής και έτσι "κλείδωσαν" τον τίτλο που ομολογουμένως άξιζαν με τις εμφανίσεις τους κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12. Πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση και δείχνουν για 2ο αγώνα στη σειρά ότι έχουν ανεβάσει ρυθμό πραγματοποιώντας πολύ καλούς χρόνους. Στην 5η θέση βρέθηκαν οι Χαλιβελάκης Κ.-Μαχαίρας με ένα Μitsubishi Lancer RS Evolution VIII που και αυτοί έκαναν καλούς χρόνους ενώ τους ακολύθησαν οι Σουρλής-Ανδρινόπουλος με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Στην 7η θέση τερμάτισαν οι νικητές της F2, αλλά και της F3, Ψύλλος-Κόντος με το Citroen C2 R2. Πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση και έδειξαν ότι όταν το αυτοκίνητο δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα, που είχαν αρκετά κατά την διάρκεια της χρονιάς, μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία τους. Πίσω τους μετά από μια ακόμα εξαιρετική εμφάνιση, οι Πάζης-Κεχαγιάς που και πάλι απογείωσαν το Toyota Yaris και δίκαια τερμάτισαν τόσο ψηλά στη γενική κερδίζοντας την Α/5 αλλά και την 2η θέση σε F2 και F3. Βέβαια η νίκη δεν συνοδεύτηκε από τον τίτλο στην Α/5 καθώς οι Παπαδημητρίου-Βότσης κατάφεραν παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν να φέρουν το δικό τους Toyota Yaris στη ράμπα του τερματισμού, στην 22η θέση της γενικής, και να πάρουν αυτοί τον τίτλο μετά από αρκετά χρόνια κυριαρχίας του Πάζη στην κατηγορία.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Γκάλλο-Τριανταφύλλου με το Peugeot 206 ΧS κερδίζοντας παράλληλα την Α/6 αλλά και την 3η θέση σε F2 και F3, ενώ για μια ακόμα φορά τις εντυπώσεις έκλεψαν οι Αργυρίου-Λάσκος που με το Toyota Starlet EP91 πραγματοποίησαν εκπληκτικούς χρόνους και αφήσαν πίσω τους πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς ενώ τερμάτισαν και 2οι στην Α/5. Tην 3η θέση στην Α/5 πήραν οι Καβαλαράκης-Σκορδυλάκης με Peugeot 206 1.4 8V τερματίζοντας στην 13η θέση της γενικής.

Άξια αναφοράς και η προσπάθεια των Μίχου-Χειράκη που παρά τα 15 σχεδόν λεπτά που έχασαν για να βρούν ένα πρόβλημα που αντιμετώπισαν, είχαν το κουράγιο να συνεχίσουν και να πραγματοποιήσουν πολύ γρήγορα περάσματα και χρόνους και να τερματίσουν τον αγώνα αρκετές θέσεις βέβαια πιο πίσω από εκεί που τους έχουμε συνηθίσει.

Νικητές κλάσεων αναδείχτηκαν, οι Μούγιος-Τόγιας με Toyota Corolla AE86 στην Ε/10, Σουλούτας-Αντωνίου με Nissan Almera GTI στην Α/7, και Χεκιμιάν-Κάκαλης με Daihatsu Terios στα Εκτός Δρόμου.

Οι εγκαταλείψεις στον αγώνα ήταν πολλές. Οι Κύρκος Jnr-Aνδριανόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX πραγματοποίησαν χρόνους γενικής και έδειξαν ότι μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη, αλλά μετά την 5η ε.δ. αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από αντλία βενζίνης. Οι Κύρκος-Πολυζώης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από σπασμένο μπαλάκι, ενώ οι Παντιέρας-Μαλακτάρη εγκατέλειψαν από έξοδο με το Peugeot 206 XS στην ίδια ε.δ.. Και η 2η ε.δ. είχε αρκετά "θύματα". Οι Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2 Challenge εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο, oι Μαυροδής-Κυρλαγκίτση με Peugeot 206 από ηλεκτρικά, οι Χαλιβελάκης Ν.-Ασπρόμουγγος με Peugeot 206 XS από τουμπάρισμα, ευτυχώς ανώδυνο για το πλήρωμα, ενώ και οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX σταμάτησαν την προσπάθειά τους σε αυτή την ε.δ. από πίσω διαφορικό. Στην 5η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Γαζετάς-Φσκιώτης με το Opel Corsa S1600 από μετάδοση και οι Ζήσης-Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από μηχανική βλάβη. Για τον ίδιο λόγο στην προηγούμενη ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Νάσουλας-Πατρικούσης με ίδιο αυτοκίνητο. Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Ζήβα-Συνετό με Citroen Visa GTI που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από μηχανική βλάβη.

Να αναφέρουμε ότι στον αγώνα ήταν να συμμετέχει (σε παγκόσμια 1η μάλιστα) και το νέο Opel Corsa S2000 που έφερε στην Ελλάδα ο Χάρης Καλτσούνης αλλά κάποιο πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου την προηγούμενη μέρα του αγώνα ανάγκασε την ομάδα να μην συμμετέχει τελικά.

Ο αγώνας οργανωτικά κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα καθώς οι ε.δ. δεν ήταν "κλειστές" στην κυκλοφορία όπως έπρεπε! (στην 1η ε.δ. είδαμε τουλάχιστον 3 πολιτικά αυτοκίνητα να κινούνται ανάποδα στην ε.δ. κατά την διάρκεια της, ενώ η σύγκρουση ενός αγωνιστικού με ένα από αυτά από θαύμα δεν έγινε) ενώ πολλά παράπονα υπήρξαν από τους θεατές για την μη σωστή σήμανση των προσβάσεων στο πρόγραμμα του αγώνα με αποτέλεσμα την μεγάλη ταλαιπωρία τους.

Έτσι λοιπόν έκλεισε και το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με μεγάλους νικητές τους Χατζητσοπάνη-Ανδικόπουλο που άξια πήραν τον τίτλο. Ραντεβού το 2009 με ένα Πρωτάθλημα σίγουρα "μεγαλύτερο" από ότι το φετινό.


Αποτελέσματα


Ε.Δ. 1
pdf
Ε.Δ. 2 pdf
Ε.Δ. 3
pdf
Ε.Δ. 4
pdf
Ε.Δ. 5
pdf
Ε.Δ. 6
pdf
Ε.Δ. 7
pdf
Ε.Δ. 8 pdf

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

pdf
ΚΑΤΑΤΑΞΗ F2
pdf


Video


36ο Ράλλυ Μάυρο Ρόδο


36ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο - Η εγκατάλειψη των Κύρκου-Πολυζώη


36o Ράλλυ Μάυρο Ρόδο - Ιn Car, Zήσης-Πετρόπουλος, Μitsubishi Lancer RS Evolution IX