paladio_001.jpg Ολοκληρώθηκε και το 29ο Ράλλυ Παλάδιο με αρκετές δυσκολίες για τα πληρώματα καθώς ο καιρός έπαιξε τα παιχνίδια του με αποτέλεσμα στο 1ο loop να είναι στεγνό το οδόστρωμα πράγμα που στο 2o loop άλλαξε καθώς υπήρξε βροχή στις ε.δ (αρκετή κατά διαστήματα). Νικητές αναδείχτηκαν οι Κυρίτσης-Πολίτης με το (ex-Παπαδημητρίου) Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα και κατάφεραν να πάρουν την παρθενική τους νίκη σε επίπεδο γενικής.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε και το 29ο Ράλλυ Παλάδιο με αρκετές δυσκολίες για τα πληρώματα καθώς ο καιρός έπαιξε τα παιχνίδια του με αποτέλεσμα στο 1ο loop να είναι στεγνό το οδόστρωμα πράγμα που στο 2o loop άλλαξε καθώς υπήρξε βροχή στις ε.δ (αρκετή κατά διαστήματα). Νικητές αναδείχτηκαν οι Κυρίτσης-Πολίτης με το (ex-Παπαδημητρίου) Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα και κατάφεραν να πάρουν την παρθενική τους νίκη σε επίπεδο γενικής.

Στην 2η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Δασκαλόπουλος-Σουκούλης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Και αυτοί κινήθηκαν γρήγορα και όπως και οι νικητές εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την κίνηση και στους 4 τροχούς και ανεβάζοντας ρυθμό στο 2ο loop κατάφεραν να απομακρυνθούν από τους κύριους διώκτες τους.

Αυτοί δεν ήταν άλλοι από τους Παπαχριστόπουλο-Σταμέλο που για ακόμα μια φορά εντυπωσίασαν με το VW Golf MK4 KC. Bρέθηκαν να προηγούνται μετά και την 2η ε.δ. αλλά μετά, η εμφάνιση της βροχής τους έδωσε σαφές μειονέκτημα απέναντι στους 2 πρώτους συνδυασμούς. Παρ΄όλα αυτά κατάφεραν να κερδίσουν 2 ε.δ. και να κάνουν μια πολύ καλή εμφάνιση κερδίζοντας παράλληλα και την F2.

Μια θέση πίσω στην γενική, 2οι στην F2 αλλά και νικητές στην Α/6 τερμάτισαν οι Κυριακόπουλος-Τριπιντής με το Peugeot 106 S16. Kινήθηκαν πολύ γρήγορα παντού και κατάφεραν να κάνουν πολύ καλούς χρόνους (2οι γενικής σε 3 ε.δ.) με αποτέλεσμα να τερματίσουν πολύ ψηλά στην γενική εμπρός από ισχυρότερους συνδυασμούς.

Μόλις 5'' πίσω τους τερμάτισαν οι Ζάχος-Δεληγιάννης με το Nissan Note. Ότι και να πούμε πάλι λίγο θα είναι καθώς με ένα αυτοκίνητο εντελώς "ακατάλληλο" για ράλλυ καταφέρνουν να πρωταγωνιστούν στους αγώνες που συμμετέχουν.

Στην 6η θέση της γενικής, 3οι F2 αλλά και νικητές στην Α/7 τερμάτισαν οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti. Για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκαν πολύ γρήγορα και δίκαια κατέκτησαν τον τίτλο στην F2 του Κυπέλλου Ασφάλτου.

Την πρώτη 10άδα συμλήρωσαν οι Kαραμήτρος-Πρίντεζης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ν/4, Πέππας-Τσιούκας με Mitsubishi Lancer RS Evolution VI της Α/8, Τσίλης-Αχτίδας με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII επίσης της Α/8 και Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 που κέρδισαν την ομάδα Ε αλλά και την Ε/11 τερματίζοντας 3οι στην F2 στο Κύπελλο Ασφάλτου.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Βαρνακιώτης-Μπόκαρης με ένα Ford Fiesta ST της Ν/3 ενώ τους ακολούθησαν οι Χαλδαίος-Σαμαράς με Toyota Yaris που κέρδισαν την Α/5 μετά από πολύ καλή εμφάνιση.

Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα των κλάσεων. Στην Α/7 τους νικητές ακολούθησαν οι Καλαιτζιάν-Καραμπίκας με Honda Civic Type R ενώ 3οι τερμάτισαν οι Καψιώτης-Τομάζος με Peugeot 306 S16.

Στην Α/6 , 2οι τερμάτισαν οι Ανδρεάδης-Σαίνης με Peugeot 106 S16 ενώ τους ακολούθησαν οι Χιονίδης-Παναγιωταράς με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Α/5, 2οι τερμάτισαν μετά από εξαιρετική εμφάνιση οι Χεκιμιάν-Κάκαλης με Fiat Seicento Sporting και τους ακολούθησαν οι Ίντζογλου-Τσίβος με Peugeot 206.

Στην Ν/2 είχαμε την πιο εντυπωσιακή μαχη του αγώνα καθώς η νίκη κρίθηκε για λιγότερο από 1''. Εκεί επικράτησαν οι Τρύφος-Θεοφανίδης με Peugeot 106 S16 έναντι των Μαλακτάρη-Τσαούσογλου με Citroen Saxo VTS. Πολύ κοντά τους και οι 3οι της κατηγορίας Ζάγουρης-Φαρσούλης επίσης με Citroen Saxo VTS.

Στην Ε/11, 2οι τερμάτισαν οι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το VW Golf MK2 ενώ την ίδια θέση κατέκτηααν και στην F2 στην βαθμολογία της F2 στο Κύπελλο Ασφάλτου. Την πρώτη 3άδα της κλάσης στον αγώνα συμπλήρωσαν οι Νομικός-Νομικός με το Seat Ibiza KC.

Στην Ε/10 νικητές ήταν οι Λάππας-Κουτρουμάνη με Peugeot 205 GTI ενώ τους ακολούθησαν οι Γάτσος-Αμαραντίδου με ίδιο αυτοκίνητο και Δούφας-Μαλτέζος με Citroen AX.

Την Ε/9 κέρδισαν οι Μπάτρης-Δάβαρης με Peugeot 106 Rallye ενώ τους ακολούθησαν οι Ζακχαίος-Δενδρινός και Λεσιώτης-Γιαννακόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο.

Ο αγώνας προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα των Ιστορικών όπου εκεί επικράτησαν οι  Αποστόλου-Μαραγκός με την Porsche 911 ενώ πολύ κοντά τους τερμάτισαν οι Λυκάκης-Χ''θεοδωρίδης με Ford Escort MKI και την 3άδα συμπλήρωσαν οι Βελάνης-Βελάνης με ίδιο αυτοκίνητο.

Ας περάσουμε στις εγκαταλείψεις του αγώνα όπου εκεί συμπεριλαμβάνονται οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με Renault Clio R3 Max, Άκρατος-Άκρατος με Peugeot 306 S16, "Motoren"-Mιχελάκης με MG ZR105, και Mηλάκης-Γκούφας με VW Golf MK3 KC, Να σημειώσουμε ότι τον αγώνα δεν ξεκίνησαν και οι Αμαξόπουλος-"Alice Ricci" με Peugeot 106 S16 καθώς ο οδηγός τις προηγούμενες ημέρες έσπασε ένα δάχτυλο στο αριστερό του χέρι.

Έτσι ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου για το 2008 με έναν αγώνα πλούσιο σε συμμετοχές και αρκετό κόσμο στις ε.δ παρά την κακοκαιρία. Ραντεβού το 2009...