![Κώστας Ορφανουδάκης Κώστας Ορφανουδάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria2.jpg)
![Παναγιώτης Κτιστάκης Παναγιώτης Κτιστάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria3.jpg)
![Μιχάλης Πουλάκης Μιχάλης Πουλάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria4.jpg)
![Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria5.jpg)
![Γιάννης Δαμιανάκης Γιάννης Δαμιανάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria6.jpg)
![Γιώργος Φρατζεσκάκης Γιώργος Φρατζεσκάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria7.jpg)
![Αντρέας Περάκης Αντρέας Περάκης](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria8.jpg)
![απονομή στη μεγάλη κατηγορία απονομή στη μεγάλη κατηγορία](/images/stories/news/2009/apoellada/03mar/thumbnails/thumb_axentria9.jpg)
|
Το Σάββατο το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν δύο δοκιμαστικά περάσματα και την Κυριακή το πρωί άλλα δύο. Να σημειώσουμε ότι όσοι συμμετείχαν στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, πήραν μέρος μόνο στο ένα δοκιμαστικό πέρασμα της Κυριακής.
Την Κυριακή το πρωί μαζί με τα δοκιμαστικά, ξεκίνησε και μια δυνατή νεροποντή που κράτησε όση ώρα κράτησαν και τα δοκιμαστικά, ανησυχώντας και προβληματίζοντας τους πάντες.
Το μεσημέρι που ξεκίνησε ο αγώνας, ο δρόμος είχε στεγνώσει εντελώς, ενώ το βουνό είχε γεμίσει στην κυριολεξία με θεατές. Οι 20 οδηγοί που είχαν επιβιώσει από τα δοκιμαστικά, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, προσφέροντας πλούσιο θέαμα.
Ταχύτερος όλων και νικητής στη μεγάλη κατηγορία ο Μανόλης Πιτσάκης με το “SUPERFAST Ferries” Mitsubishi Evo.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης με Mitsubishi Carisma, που ενώ στο πρώτο σκέλος είχε τρία δευτερόλεπτα προβάδισμα, ένα τετακέ στο δεύτερο σκέλος του στοίχισε πάνω από είκοσι δευτερόλεπτα.
3ος τερμάτισε ο Στέλιος Μιχαηλάκης, που και αυτός αντιμετώπισε πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος με το σύστημα μετάδοσης του Subaru Impreza.
Στα δίλιτρα επικράτησε ο Παναγιώτης Κτιστάκης με Ford Escort MK II, ακολούθησε ο Γιώργος Φρατζεσκάκης με Ford Escort MK I και 3ος τερμάτισε ο Γιώργος Μυλωνογιάννης με BMW 2002.
Στα 1600άρια, που ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές και κατ’ επέκταση τις περισσότερες μάχες, επικράτησε ο Κώστας Ορφανουδάκης με Peugeot 106 Rallye. Στη μάχη της 2ης θέσης επικράτησε ο Γιάννης Δαμιανάκης με Peugeot 106 Rallye, αφήνοντας λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα πίσω του το Νίκο Αμαριώτη με Citroen Saxo. Πίσω τους δόθηκε και άλλη μάχη για την 4η θέση με τελικό νικητή το Βαγγέλη Σιλιγαρδάκη με Citroen AX, ενώ μόλις πέντε εκατοστά του δευτερολέπτου (!) πίσω του τερμάτισε ο Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 106 Rallye.
Στα 1400άρια ο Μιχάλης Πουλάκης με Toyota Yaris οδήγησε στο όριο, χωρίς λάθη, κατακτώντας επάξια την πρώτη θέση. Λιγότερο από ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω του τερμάτισε ο Αντρέας Περάκης με Suzuki Swift GTI και 3ος τερμάτισε ο Γιώργος Δήμου με Nissan Micra.
Αξίζει να αναφέρουμε τη σημαντική βοήθεια στην όλη διοργάνωση του Δήμου Αστερουσίων, όπου πρόσφερε φυλασσόμενο χώρο για τη φύλαξη των αγωνιστικών το Σάββατο το βράδυ, επίσης διέθεσε μικρό λεωφορείο για τη μεταφορά των θεατών μέσα στη διαδρομή και πολλές άλλες παροχές.
Επόμενος αγώνας για το Παγκρήτιο Έπαθλο Αναβάσεων, στις 2 και 3 Μαΐου, στη διαδρομή Αμυγδάλοι – Ζένια, με διοργάνωση από τον Α. Ο. Λασιθίου.
|