elpa.jpeg Η Οργανωτική Επιτροπή του “8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις” επιθυμεί να δώσει μία απάντηση σε όλους εκείνους που εδώ και μέρες αναφέρονται σε διάφορες ιστοσελίδες, με δυσμενή και επικριτικά σχόλια σε ότι αφορά στη διοργάνωση του φετινού αγώνα, με σημείο αιχμής το παράβολο συμμετοχής.
-Αρχικά θα υπενθυμίσουμε σε όλους, ότι το “Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις” είναι αγώνας ευρωπαϊκού επιπέδου που συμπεριλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Αυτό, για όσους δεν γνωρίζουν, αν και δυστυχώς οι περισσότεροι από αυτούς που γράφουν ανήκουν στο χώρο αυτό, ισοδυναμεί με αυξημένες απαιτήσεις σε ότι έχει να κάνει με την όλη εικόνα της διοργάνωσης• απαιτήσεις που μεταφράζονται σε κόστος για τη διοργανώτρια λέσχη. Ένα μικρό παράδειγμα αποτελεί το ειδικό τέλος που καταθέτουμε προς τη ΔΟΑ και τα έξοδα των απεσταλμένων της. Με αφορμή λοιπόν τα διάφορα σχόλια θα θέλαμε να αναφέρουμε επιγραμματικά κάποια σημεία που προφανώς ηθελημένα ξεχνούν, όσοι με προκατάληψη σχολιάζουν .

- Το πολυσυζητημένο παράβολο συμμετοχής επισημαίνουμε, ότι έχει την ίδια τιμή που είχε πριν δύο χρόνια, παρόλο που η βάση του αγώνα έχει μεταφερθεί πιο μακριά, στην πόλη των Καμένων Βούρλων, που προσφέρει μοναδικές παλιές Ακροπολικές διαδρομές αλλά, που αυξάνει το κόστος της σχεδίασης και της οργάνωσης γενικότερα, αφού οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.

-Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιηθεί στην Τεχνόπολις στο Γκάζι, ένα χώρο μοναδικής προβολής και αξίας που προσδίδει αίγλη και αναβαθμίζει την εικόνα της διοργάνωσης με το ανάλογο βέβαια χρηματικό κόστος.

-Η εκκίνηση και ο τερματισμός που πραγματοποιούνται στην Ακρόπολη γίνεται από ειδικά κατασκευασμένη ράμπα όπως αρμόζει στον εθνικό μας αγώνα, ενώ τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πριν από την τελετή εκκίνησης σταθμεύουν σε χώρο περιφραγμένο με κάγκελα και φυλασσόμενο από άτομα της οργάνωσης. Υπολογίστε λοιπόν, όσοι από εσάς αβασάνιστα γράφετε για την τιμή του παράβολου, και το κόστος που έχει η μεταφορά, η συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση της ράμπας που πραγματοποιείται 2 φορές, μία στην εκκίνηση και μία στον τερματισμό καθώς και το κόστος προετοιμασίας του χώρου αναμονής.

-Η απονομή των επάθλων πραγματοποιείται στο λόφο του Φιλοπάππου και ακολουθεί δεξίωση σε πολυτελή εστιατόρια. Οι καλοθελητές θα τρέξουν βέβαια να πουν: πληρώνετε και τον βράχο? Όχι τον βράχο δεν τον πληρώνουμε αλλά ο χώρος πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα για την συγκεκριμένη εκδήλωση, χρειάζεται να μεταφερθούν τραπέζια, κάγκελα, κοντάρια για τις σημαίες, χρειάζεται μεγαφωνική και απασχολούνται άτομα για το σωστό συντονισμό της εκδήλωσης . Δυστυχώς για μας δεν υπάρχει ένα κουμπί να το πατήσουμε και να είναι όλα έτοιμα και ανέξοδα.

-Αναφέρουμε ακόμα ότι είναι ο μόνος αγώνας στην Ελλάδα που οι αγωνιζόμενοι παίρνουν μεταλλικές πινακίδες και μεταλλικά σήματα με τον αριθμό συμμετοχής τους ώστε να τα έχουν ως ενθύμιο, κάτι που καμία άλλη λέσχη δεν κάνει γιατί όπως αντιλαμβάνεστε το κόστος είναι υψηλό. Το ίδιο ισχύει και για τα αναμνηστικά μετάλλια, τις τσάντες και τις μπλούζες που δίνονται σε όλους του συμμετέχοντες.

-Υπενθυμίζουμε επίσης, ότι σε αγώνες που διοργανώνει η ΕΛΠΑ γίνεται αυτόματη ηλεκτρονική χρονομέτρηση και τα αποτελέσματα ανακοινώνονται άμεσα στο internet, έτσι ώστε οι αγωνιζόμενοι να ενημερώνονται και να διορθώνουν τυχόν λάθη τους, ενώ για όσους δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχουν άνθρωποι της οργάνωσης σε όλες τις ανασυγκροτήσεις και μοιράζουν αποτελέσματα. Η γρήγορη και ακριβείας μετάδοση των αποτελεσμάτων έχει επαινεθεί τόσο από τους παρατηρητές και εκπροσώπους της FIA, όσο και από τους ξένους αγωνιζόμενους. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις παροχές υψηλών standards που προσφέρει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και που το κάνουν να ξεχωρίζει από τους άλλους αγώνες.

Αν όλοι εσείς που στηρίξατε τόσα χρόνια το θεσμό, πιστεύετε ότι πρέπει να μετατρέψουμε το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις σε «ραλλάκι», με χαμηλές προδιαγραφές και φτηνό κόστος σε όλα, τότε η Ελλάδα δεν αξίζει να έχει κανένα διεθνή αγώνα. Και δυστυχώς φτάνουμε για άλλη μια φορά στο συμπέρασμα ότι εμείς οι Έλληνες, όσα με κόπο φτιάχνουμε, στο τέλος πάντα δίνουμε μια και τα γκρεμίζουμε για τους δικούς μας ιδιοτελείς σκοπούς…

Από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα