olimpiako21.jpg Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το 31ο Ολυμπιακό Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε στις χωμάτινες ε.δ. της περιοχής του Πύργου. Σε έναν αγώνα που τερμάτισαν σχεδόν τα μισά αγωνιστικά από αυτά που ξεκίνησαν, νικητές αναδείχτηκαν οι Παπαδημητρίου-Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κερδίζοντας μάλλον εύκολα και τις 6 ε.δ. του αγώνα.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το 31ο Ολυμπιακό Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε στις χωμάτινες ε.δ. της περιοχής του Πύργου. Σε έναν αγώνα που τερμάτισαν σχεδόν τα μισά αγωνιστικά από αυτά που ξεκίνησαν, νικητές αναδείχτηκαν οι Παπαδημητρίου-Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κερδίζοντας μάλλον εύκολα και τις 6 ε.δ. του αγώνα.

Ο αγώνας ξεκίνησε το Σάββατο το μεσημέρι με τον Τεχνικό Έλεγχο του αγώνα στις εγκαταστάσεις του ιδιωτικού ΚΤΕΟ "Ιονική", και εκεί όπως ήταν αναμενόμενο, επιβεβαιώθηκαν οι φήμες περί της μη εκκίνησης αρκετών αυτοκινήτων κυρίως της "μεγάλης" κατηγορίας. Στην συνέχεια το σκηνικό μεταφέρθηκε στην κεντρική πλατεία της πόλης του Πύργου, όπου όπως κάθε χρόνο, η λέσχη της ΑΟΛΑΠ πρόσφερε στους θεατές μια εντυπωσιακή πανυγυρική εκκίνηση. Πυροτεχνήματα, πανέμορφα rallygirls, dj να δίνουν τον ρυθμό με δυνατή μουσική, και φυσικά ο κόσμος ανταποκρίθηκε καθώς έδωσε βροντερό παρόν.
Εντύπωση προκάλεσε η εκκίνηση 3 πληρωμάτων που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα αυτοκίνητα τους το απόγευμα και πήραν εκκίνηση με τα πόδια, ενώ αυτά ετοιμαζόντουσαν από τους μηχανικούς για την επόμενη μέρα. Επίσης να αναφέρουμε οτι οι θεατές ήταν πάρα πολλοί και στον αγώνα την Κυριακή.

Στα αγωνιστικά τώρα, οι Παπαδημητρίου-Harryman μάλλον δεν είχαν το καλύτερο ξεκίνημα αυτό το διήμερο, καθώς το Σάββατο και στο τεστ που πραγματοποίησε το πλήρωμα πριν τον T.E. αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα τους με αποτέλεσμα να χρειαστεί αντικατάσταση και μετά από "αγώνα δρόμου" όλο το βράδυ κατάφεραν να ξεκινήσουν τελικά τον αγώνα. Κέρδισαν όλες τις ε.δ. του αγώνα και πήραν μια εύκολη νίκη καθώς οι κύριοι αντιπαλοί τους, Βωβός-"Ελ Εμ", εγκατέλειψαν μετά το τέλος της 1ης ε.δ. από πρόβλημα στο κιβώτιο του Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Italy.

Στην 2η θέση της γενικής, και πάνω από 2 λεπτά πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Nιώρας-Κάκκαλης με το Subaru Impreza WRX N12, στην 1η τους φετινή εμφάνιση, κινούμενοι στον γνωστό σβέλτο ρυθμό που ακολουθεί ο οδηγός, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX παίρνοντας ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα στη σειρά μετά το ράλλυ Κορίνθου.

Στην 4η θέση της γενικής και πολύ κοντά στους 3ους, οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12, ενώ την πρώτη 6άδα έκλεισαν τα 2 πρώτα πληρώματα της Α/8, οι Σακέλλης-Σακέλλης με Mitsubishi Lancer RS Evolution VI και Λαινόπουλος-Μοσχόπουλος με Subaru Impreza WRX.

Πολύ καλή εμφάνιση και νίκη στην F2 για τους Γκάλλο-Δεληγιάννη με το πολύ δυνατό Peugeot 206 KC που συνδυάστηκε με την πολύ καλή 7η θέση στη γενική. Τους ακολούθησαν οι Δόντας-Τσαούσογλου με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που βρέθηκαν αρκετά πιο ψηλά στη γενική αλλά είχαν μια έξοδο που τους κόστισε πάνω από 3 λεπτά. Στην 9η θέση της γενικής, 2οι F2, και 1οι Α/5, τερμάτισαν οι Πάζης-Κυρλαγκίτση με το Toyota Yaris που όπως κάθε φορά εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λευκαδίτης-Άκρατος με Peugeot 206 ΚC που τερμάτισαν και 3οι F2, ενώ άξιο αναφοράς είναι ότι στην 3η ε.δ. έμειναν χωρίς φρένα από κομμένο σωληνάκι και κατάφεραν να φτάσουν μέχρι και το σέρβις χωρίς αυτά σε λειτουργία!

Στην Α/6 νικητές αναδείχτηκαν οι Καβαλαράκης-Σκορδυλάκης με Peugeot 206 XS ενώ τους ακολούθησαν οι Zούνης-Δεμετζής με MG ZR 105 και Κυριλλίδης-Καραγιαννάκος με Peugeot 106 S16.

Στην Α/5, τους νικητές, Πάζη-Κυρλγκίτση, ακολούθησαν οι Τσαπέκης-Κουζούλης με Toyota Yaris και Νικολούλιας-Λαμπρόπουλος με Toyota Starlet EP91.

Στην Α/8 την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Παραθύρας-Βαρουξή με Subaru Impreza WRX, και όχι με το γνωστό Alfa Romeo 75 Turbo, το οποίο δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν μετά το ράλλυ Κορίνθου και έτσι έιδαμε τον οδηγό μετά από πολύ καιρό ξάνα σε τετρακίνητο αυτοκίνητο.

Νικητές στην κατηγορία Ε, αλλά και την Ε/10, oι Πανταζόπουλος-Τσικρικάς με Toyota Corolla AE86 που και πάλι ξεσήκωσαν τους θεατές με τα περάσματά τους. Στην Ε/10 τους ακολούθησαν οι Κουφώλιας-Κουφώλιας με Toyota Starlet και Καρούζος-Κορφιάτης με Toyota Corolla AE86.

Στην Ε/11 επικράτησαν οι Χατζηγάκης-Τόλιας με Ford Escort RS 2000. Πολύ κοντά τους βρέθηκαν οι Xριστόπουλος-Καρακίτσος με το εντυπωσιακό Fiat 131 Abarth και την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντόπουλος-Παπαηλίου με Opel Kadett GSI.

Στην Ε/12 νικητές ήταν οι Αθανασόπουλος-Λυμπερόπουλος με Lancia Delta HF Integrale που ήταν και το μόνο πλήρωμα που τερμάτισε στην κατηγορία.

Οι εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν υπερβολικά πολλές. Πολλοί ισχυρίστηκαν ότι οι τελευταίες βροχές στην περιοχή βοήθησαν στο να γίνουν τα χώματα πιο σκληρά αλλά και πάλι ο αριθμός είναι μεγάλος. Ήδη αναφέραμε τους Βωβό-"Ελ Εμ" λόγω κιβωτίου. Μια ανώδυνη έξοδος στην 2η ε.δ., στέρησε από τους Πίτσο-Καραπαπαζή με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX μια καλή εμφάνιση, καθώς μετά την 1η ε.δ βρέθηκαν 3οι γενικής. Οι Νάσουλας-Πατρικούσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν μετά την 3η ε.δ. από πρόβλημα στο τούρμπο του κινητήρα. Οι Κύρκος-Πολυζώης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από σπασμένο ακρόμπαρο. Οι Χαλιβελάκης-Μαλακτάρη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από σπασμένο πίσω ψαλίδι ενώ οι Χαλιβελάκης-Ασπρόμουγκος με Peugeot 206 KC σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 4η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα. Οι Κεφαλάς-Πετρόπουλος είχαν έξοδο στην 1η ε.δ ενώ σοβαρή ζημιά υπέστη το Subaru Impreza WRX N11 των Δανίδη-Αγγελόπουλου που έπιασε φωτιά μετά από διαρροή λαδιού. Άλλοι 2 πρωταγωνιστές της F2 που δεν τερμάτισαν, οι "Gaston Jnr"-Γιαννόπουλος με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα και οι Μακαρώνης-Καββαδίας παρέδωσαν καρνέ στο τελευταίο σέρβις χωρίς να γνωρίζουμε τον λόγο και ενώ έφτασαν σε αυτό στην 2η θέση της Α/5.

Ξεχωριστή αναφορά, αξίζει η συμμετοχή των Καλτσούνη-Έξαρχου με το νέο τους απόκτημα, το ολοκαίνουργιο Opel Corsa S2000, και αυτό γιατί ήταν η πρώτη συμμετοχή παγκοσμίως του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε χωμάτινο αγώνα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το Σάββατο όπου ο οδηγός σε μια αναγνωριστική βόλτα είχε μια έξοδο από τον δρόμο. Οι μηχανικοί κατάφεραν να ετοιμάσουν το αυτοκίνητο για τον αγώνα. Εκεί το πλήρωμα έδειξε ότι ακόμα δεν εξοικιώθηκε με το νέο αυτοκίνητο, ενώ τελικά εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. του αγώνα, από πρόβλημα στον γκάζι, βρισκόμενοι στην 20η θέση της γενικής εως εκείνη τη στιγμή.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο ράλλυ Φίλιππος στην περιοχή της Βέροιας, στις 11-12 Απριλίου, με τον αγώνα να προσμετρά για 1η φορά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ενδιαφέρον θα έχουν και οι συμμετοχές του αγώνα καθώς είναι ο πρώτος του θεσμού στην άσφαλτο για φέτος.