fthiotis01_hatzitsompanis.jpg Στο 29ο Ράλλυ Φθιώτιδας η μάχη για την πρώτη θέση τελείωσε νωρίς αφού οι Βωβός - ΕΛ ΕΜ με Mitsubishi Lancer Evo 9 είχαν κλατάρισμα στην 3η ειδική διαδρομή που κόστισε πολύ σε χρόνο. Τη νίκη πήραν πανάξια οι Πρωταθλητές του 2008 Πάνος Χατζητσοπάνης - Ανδρέας Ανδρικόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο στην πρώτη συμμετοχή στο φετινό Πρωτάθλημα Ράλλυ προς τέρψη των θεατών στον τοπικό αγώνα. Η μάχη ανάμεσα στα δύο πληρώματα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα αφού εν τέλει σημείωσαν από 3 ταχύτερους χρόνους στις σημερινές ειδικές διαδρομές. 

Περιγραφή


  Στο 29ο Ράλλυ Φθιώτιδας η μάχη για την πρώτη θέση τελείωσε νωρίς αφού οι Βωβός - ΕΛ ΕΜ με Mitsubishi Lancer Evo 9 είχαν κλατάρισμα στην 3η ειδική διαδρομή που κόστισε πολύ σε χρόνο. Τη νίκη πήραν πανάξια οι Πρωταθλητές του 2008 Πάνος Χατζητσοπάνης - Ανδρέας Ανδρικόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο στην πρώτη συμμετοχή στο φετινό Πρωτάθλημα Ράλλυ προς τέρψη των θεατών στον τοπικό αγώνα. Η μάχη ανάμεσα στα δύο πληρώματα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα αφού εν τέλει σημείωσαν από 3 ταχύτερους χρόνους στις σημερινές ειδικές διαδρομές.

Ο αγώνας ξεκίνησε οργανωτικά το Σάββατο με τον τεχνικό έλεγχο που έδωσαν παρών 41 πληρώματα. Τον αγώνα δεν ξεκίνησαν οι Κύρκος jr, Πίτσος, Γορίτσας και Κουρτέσης. Το βράδυ έγινε πανηγυρική εκκίνηση στην πλατεία Ελευθερίας στη Λαμία όπου ήταν και ο χώρος τερματισμού, ανάμεσα στα καφέ της πόλης με πολύ κόσμο.

Ο αγώνας είχε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές, την Καρυά με πολύ φυτεμένη πέτρα που ήταν καινούργια, την γνωστή και γρήγορη Δρίβη και την Ακροπολική Γραμμένη με ένα νέο κομμάτι που και εδώ έβγαλε πολύ πέτρα και ήταν η ειδική που έκρινε τον αγώνα για το Βωβό. Κλαταρίσματα είχαν φυσικά και άλλα πληρώματα όπως οι Σπανός και Ζήσης ενώ ο Βωβός είχε και δεύτερο κλατάρισμα που όπως έγινε κοντά στο τέλος της ειδικής και δεν κόστισε πολύ.

Επιστρέφοντας τώρα στους πρωταγωνιστές της σημερινής ημέρας, στην τρίτη θέση του βάθρου τερμάτισαν οι Νιώρας - Κακκαλής με Subaru Impreza N12 έχοντας σταθερό ρυθμό σε όλο τον αγώνα και κάνοντας ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα στο φετινό Πρωτάθλημα.
Στην 4η θέση ανέβηκαν οι «ΤΑΖ» - Σούκουλης με Mitsubishi Lancer Evo 9 και πίσω τους τερμάτισαν οι Σαμαράς - Χαλδαίος με το νέο τους Mitsubishi Lancer Evo 7.
Έκτοι τερμάτισαν οι Τσίλης - Μαυροδής με Mitsubishi Lancer Evo 9 και στην 7η θέση ο Σωτήρης Χατζητσοπάνης με συνοδηγό το Νίκο Χατζητσοπάνη και το Subaru Impreza N12 σε ένα ακόμα τερματισμό για τον ακούραστο οδηγό.

Στην F2 οι Γαζετάς - Φασκιώτης είχαν ένα ωραίο αγώνα με το Opel Corsa S1600 χωρίς να απειληθούν μέχρι όμως την τελευταία ειδική που είχαν σπασμένη βάση μηχανής και έκοψαν ρυθμό για να τερματίσουν με ασφάλεια.

Δεύτεροι στην F2 είναι οι νικητές της Α5, οι τοπικοί Τσάκαλος - Σταμέλος με Toytota Yaris που εκμεταλεύτηκαν τόσο την γνώση των ειδικών όσο και την εγκατάλειψη των Πάζη - Κυρλαγκίτση.
Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε εντυπωσιακά τον αγώνα σημειώνοντας το 11ο χρόνο γενικής στην 1η ειδική και μετά από αλλαγή κιβωτίου στο service έγραψε και τον 9ο χρόνο γενικής στην 4η ειδική! Κρίμα που δεν κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.
Δεύτεροι στην Α5 οι Κοτσίκης - Φούκης με VW Polo και στην 3η θέση οι Τσάκαλος - Σεβαστόπουλος με Toyota Yaris.

Στην Α6 νικητές ήταν οι τοπικοί Μπλάνης - Κούγιας με Peugeot 206 που βρίσκονται και στην 3η θέση της F2. Δεύτεροι οι Καβαλαράκης jr - Σκορδυλάκης με Peugeot 206 XS και στην τρίτη θέση οι Λάμπουρας - Φιλιπάκης με Toytota Corolla AE 111. Οι Gaston jr - Γιαννόπουλος εγκατέλειψαν από ιμιαξόνιο ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση με το Peugeot 106.

Στην κατηγορία Ε νικητές ήταν οι Χατζηγάκης - Τόλιας με Ford Escort ενώ στα Ε10 νικητές ήταν οι Βλαχογιάννης - Μπίστης με Honda Civic.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις σημειώνουμε τους Παναγιωτόπουλο - Αχτίδα με Mitsubishi Lancer Evo 9 από έξοδο στην 5η ειδική και ενώ βρίσκονταν στην 4η θέση γενικής και του Γκάλλο - Δεληγιάννη με Peugeot 206 KC από ψαλίδι στην πρώτη ειδική.

Επόμενος αγώνα για το Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι το Ράλλυ Κένταυρος στις 23-24 Μαΐου.


Video


Ε.Δ. Γραμμένη Ι


Ε.Δ. Δίβρη ΙΙ