|
Το ελληνικό πλήρωμα θα έχει δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο πλαίσιο του Fiesta Sporting Trophy International, θεσμό που είχε ακολουθήσει στο σύνολο του το 2006 ο Λάμπρος.
Ο αγώνας διεξάγεται γύρω από την πόλη του Σαλού (90χλμ νότια της Βαρκελώνης), που αποτελούσε αρχαία ελληνική αποικία-λιμάνι (Σαλαουρίδα) το οποίο μετέπειτα πέρασε στα χέρια των Ρωμαίων και τώρα πια αποτελεί δημοφιλές τουριστικό θέρετρο της Ισπανίας.
Χορηγός της προσπάθειας για άλλη μια φορά είναι η ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών JET OIL και για πρώτη φορά το Club Hotel Casino Loutraki, επιβραβεύοντας και οι δύο το πλήρωμα για την εξαιρετική του επίδοση στο Ράλι Ακρόπολις.
Χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό 4Τροχοί, που υποστηρίζει το Λάμπρο από την πρώτη μέρα της αγωνιστική του διαδρομής, ενώ προμηθευτής αγωνιστικού εξοπλισμού και ρουχισμού της ομάδα είναι η Puma.
Ήταν πολύ ξαφνικό, μας είπε ο Λάμπρος και συνέχισε, Μετά το Ράλι Ακρόπολις διερευνούσαμε όλες τις πιθανότητες για μια ακόμα εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η πρόταση της Μ-Sport να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στο ντεμπούτο του στο Ράλι Ισπανίας ήταν ιδιαίτερα τιμητική αλλά μας άφηνε πολύ στενά χρονικά περιθώρια συγκέντρωσης του απαιτούμενου μπάτζετ. Ευτυχώς η ανταπόκριση των χορηγών μας ήταν άμεση και καταλυτική και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό!
Το Ράλι Ισπανίας μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις όταν είχα συμμετάσχει το 2006 και μπορώ να πω πως έχω αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς, μια που λόγω ατυχίας είχαμε στερηθεί ενός καλού αποτελέσματος.
Δεν ξέρω πολλά πράγματα για τους συναθλητές μου μια και δεν έχω αγωνιστεί απέναντι σε κάποιον από αυτούς, όπως άγνωστο θα είναι και το αυτοκίνητο που θα το οδηγήσουμε για πρώτη φορά στο shakedown του αγώνα. Στα χαρτιά δείχνει πολύ ενδιαφέρον, και οι εντυπώσεις που μας μεταφέρουν οι άνθρωποι της M-Sport είναι ότι πρόκειται για ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο από το Fiesta N3 που οδηγούσαμε. Μεγάλη διαφορά αποτελεί το σειριακό κιβώτιο, τα εξελιγμένα φρένα οι αναρτήσεις της Reiger και το χαμηλότερο βάρος.
Ο στόχος μας είναι να εξοικειωθούμε όσο δυνατόν γρηγορότερα με το αυτοκίνητο αλλά και την άσφαλτο, όπου έχουμε να τρέξουμε από το Ράλι Γερμανίας το 2006 και έπειτα να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.
(athanassoulas.gr)
|