PAPADIMITRIOU Μία σπουδαίας σημασίας νίκη πέτυχαν οι Γιάννης Παπαδημητρίου και Allan Harryman, οι οποίοι επικράτησαν στον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η δεύτερη ημέρα του αγώνα, είχε αντίστοιχα δραματική εξέλιξη με την πρώτη. Αρχικά, οι Giandomenico Basso-Mitia Dotta με το Fiat Grande Punto S2000 είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό στη δεύτερη ε.δ., με αποτέλεσμα να χάσουν την πρώτη θέση από τους Παπαδημητρίου-Harryman, αλλά και να έρθουν πολύ κοντά στους τρίτους, Michal Solowow-Maciek Baran. Έτσι, ξεκίνησε μια μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου. Η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος του Πολωνού ο οποίος εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο του Peugeot 207 S2000 όταν χτύπησε σε μια πέτρα στην ΕΔ Δροσοχώρι 1. 

Περιγραφή


Μία σπουδαίας σημασίας νίκη πέτυχαν οι Γιάννης Παπαδημητρίου και Allan Harryman, οι οποίοι επικράτησαν στον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η σημερινή δεύτερη ημέρα του αγώνα, είχε αντίστοιχα δραματική εξέλιξη με τη χθεσινή. Αρχικά, οι Giandomenico Basso-Mitia Dotta με το Fiat Grande Punto S2000 είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό στη δεύτερη ε.δ., με αποτέλεσμα να χάσουν την πρώτη θέση από τους Παπαδημητρίου-Harryman, αλλά και να έρθουν πολύ κοντά στους τρίτους, Michal Solowow-Maciek Baran. Έτσι, ξεκίνησε μια μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου. Η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος του Πολωνού ο οποίος εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο του Peugeot 207 S2000 όταν χτύπησε σε μια πέτρα στην ΕΔ Δροσοχώρι 1.

Από εκεί και έπειτα, οι Basso-Dotta προτίμησαν τη σιγουριά της δεύτερης θέσης και του απόλυτου αριθμού βαθμών στο ERC. Την ίδια ώρα, τυχεροί από τις ανακατατάξεις στη βαθμολογία στάθηκαν οι Corrado Fontana-Carlo Cassina με το Lancer EVO IX οι οποίοι πραγματοποιώντας μέτρια εμφάνιση κατάφεραν να τερματίσουν στην 3η θέση, αποκομίζοντας σημαντικούς βαθμούς για το ERC.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας και Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακκαλής, ακολουθούμενοι από τους Todor Slavov-Dibromir Filipov. Οι πρώτοι στάθηκαν άτυχοι, αφού από εχθές ταλαιπωρούνταν από πρόβλημα στα ενεργά διαφορικά του Lancer EVO IX, την ώρα που το πλήρωμα του Subaru Impreza N12 στάθηκε άτυχο στην πρώτη ειδική, όταν έχασε περισσότερα από τέσσερα λεπτά και πιθανότατα μια θέση στο βάθρο λόγω ενός κλαταρισμένου ελαστικού. Οι Slavov-Filipov σημείωσαν μία σπουδαία νίκη για το 2WD Cup, αν και ο Antonin Tlustak με το Citroen C2 S1600, ήταν αυτός που έκανε ένα σπουδαίο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία σε επίπεδο ERC.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η δεύτερη ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Έτσι, στο μεν πρώτο νικητές είναι οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», οι οποίοι σήμερα σημείωσαν κορυφαίους χρόνους στην κατάταξη, με δεύτερους τους Παπαδημητρίου-Harryman και τρίτους τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μουζάκη. Στα Ιστορικά αυτοκίνητα επικράτησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, ενώ ακολούθησαν οι Χρήστος Οικονόμου-Αντώνης Γαρυφάλης, με τρίτους τους Λουκά Γιαννακούλη-Γιώργο Πετρόπουλο.

Οι τίτλοι τέλους του 33ου Ράλλυ ΕΛΠΑ που διοργανώθηκε από την ΕΛΠΑ υπό την αιγίδα του Δήμου Ιτέας, έπεσαν στον παραλιακό δρόμο της πόλης με την τελετή λήξης και την απονομή των επάθλων στους νικητές.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ

2 BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia FIAT Grande Punto S2000
Είμαστε χαρούμενοι. Τώρα βρισκόμαστε μπροστά από τον Solowow με 11 βαθμούς διαφορά. Ήταν εντελώς διαφορετικός αγώνας συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Μας άρεσε πολύ το χώμα. Ήταν δύσκολος αγώνας. Οι ειδικές ήταν σκληρές με πολλές πέτρες και ήταν δύσκολο να καταφέρουμε να φτάσουμε στον τερματισμό.

3 FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9
Είναι πολύ σημαντικό που τερματίσαμε σε καλή θέση στη γενική κατάταξη. Είμαστε ικανοποιημένοι με την απόδοση και τους βαθμούς που πήραμε για το ERC. Τώρα σκεφτόμαστε το Rally Antibes. Με την εγκατάλειψη του Solowow η κατάκτηση του τίτλου του ERC παραμένει ανοικτή, αν και ο Basso βρίσκεται αρκετούς βαθμούς μπροστά μας.

6 SLAVOV Todor - FILIPOV Dobromir RENAULT Clio R3
Είναι ωραίο να τερματίζεις σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα. Ήταν σκληρός για τα πληρώματα, τους μηχανικούς και τα αυτοκίνητα. Είμαστε λίγο κουρασμένοι, αλλά και πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα. Νομίζω ότι ήταν μία πολύ καλή εμπειρία. Ήταν ένα από τα συναρπαστικότερα ράλλυ που έχω συμμετάσχει.

7 PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan MITSUBISHI Lancer Evo 9
Ο αγώνας ήταν πιο δύσκολος απ’ όσο περιμέναμε. Ιδιαίτερα χθες. Ευτυχώς η τύχη μας χαμογέλασε και ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσπαθούσαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και τα λάστιχα για να μην πάθουμε ζημιά και ταυτόχρονα να κρατηθούμε μπροστά. Ο Basso με την Abarth δεν ήταν εύκολοι αντίπαλοι και μέχρι να τερματίσω στην τελευταία ειδική είχα πάντοτε το νου μου. Ήταν ένα μικρό Ακρόπολις με πολύ πιο αντίξοες συνθήκες. Θα τον θυμάμαι πάντα για το πόσο δύσκολος ήταν.

8 VOVOS Aris - “EL - EM” MITSUBISHI Lancer Evo 9
Μας αφήνει μια πίκρα ο αγώνας γιατί στόχος μας ήταν να κερδίσουμε. Σήμερα νομίζω ότι κάναμε έναν πολύ καλό αγώνα. Στο δεύτερο πέρασμα βελτιώσαμε πάρα πολύ τους χρόνους μας και νομίζω ότι αν δεν υπήρχαν τα χθεσινά προβλήματα θα μπορούσαμε να είχαμε διεκδικήσει και τη νίκη. Βέβαια μετά τις τρεις πρώτες ειδικές έπαψε να έχει κι ενδιαφέρον λόγω των προβλημάτων που είχαν οι πρωτοπόροι. Συγχαρητήρια στον Γιάννη που κέρδισε.

9 NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos SUBARU Impreza WRX STI
Αυτό που μας έβαλε σε περιπέτειες ήταν το κλατάρισμα. Αναγκαστήκαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα από ό,τι έπρεπε. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά αφού γυρίσαμε πίσω όλα καλά. Είμαστε ικανοποιημένοι.

10 PANAGIOTOPOULOS Emm. - AHTIDAS Manos MITSUBISHI Lancer Evo 9
Είμαστε ευχαριστημένοι γιατί είμαστε ψηλά και στη γενική, με κάποιες κακοτυχίες των άλλων βέβαια, αλλά και εμείς δεν πήγαμε πίσω από κακοτυχίες και χθες και σήμερα. Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε να γίνει στην Ελλάδα τέτοιος αγώνας, εκτός του Ακρόπολις, πάρα πολύ καιρό.

16 ANAGNOSTAKOS Ioannis - MOUZAKIS Nikos MITSUBISHI Lancer Evo 9
Το γεγονός ότι μείναμε την 1η μέρα μας στενοχώρησε λιγάκι. Τουλάχιστον σήμερα καταφέραμε να τερματίσουμε και ευχαριστηθήκαμε πολύ.