Σχετικά με την επιστολή του κυρίου Μπέμπη η Λέσχη Αυτοκινήτου Τρικάλων δηλώνει τα κάτωθι.
Όσον αφορά την οργάνωση του αγώνα που το αναφέρετε σαν προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο πως το τεκμηριώνετε?
Μιλάτε κύριε Μπέμπη για απουσία της λέσχης στο κλείσιμο ξενοδοχείων. Η λέσχη στο site της είχε κατάλογο με όλα τα ξενοδοχεία της πόλης για να κλείσει ο καθένας μόνος του το δωμάτιο της αρεσκείας του. (και για να μην υπάρχουν διαφωνίες του στυλ "καλό ή κακό,φθηνό ή ακριβό).
Μιλάτε για απουσία της λέσχης στην διευκρίνιση των αγωνιζομένων. Ήρθε κάποιος αγωνιζόμενος να ρωτήσει κάτι και δεν πήρε απάντηση? 
Μιλάτε για μπάχαλο στον τεχνικό έλεγχο.Κάντε το αν θέλετε πιο σαφές. Το μόνο πρόβλημα ήτανε που ο άνθρωπος που είχε αναλάβει το τύπωμα των υλικών (διαφημιστής και καμία σχέση με την ΛΑΤ) ξέχασε στο τυπογραφείο τα δελτία τεχνικού ελέγχου και τα έφερε μετά 15 λεπτών. Κατά τα άλλα το χρονικό όριο τηρήθηκε στο απόλυτο.

Μιλάτε για μπάχαλο στην πανηγυρική εκκίνηση όπου ο καθένας έμπαινε όποτε ήθελε. Ο κανονισμός έγραφε και υπήρχε στον φάκελλο που πήρανε όλα τα πληρώματα ότι ώρα πανηγυρικής εκκίνησης είναι στις 20.00. Αυτό κύριε Μπέμπη σημαίνει ότι ΟΛΑ τα πληρώματα έπρεπε την ώρα εκείνη να βρίσκονται στον συγκεκριμένο χώρο και να τα κατευθύνει ο υπεύθυνος σύμφωνα με τον αριθμό εκκίνησης. Επίσης εγώ ο ίδιος προσωπικά μοίρασα δελτία εκκινούντων με ωράριο. Μάλιστα το κάθε πλήρωμα υπέγραφε για να το παραλάβει. Στον φάκελλο που πήρατε υπήρχε και σχεδιάγραμμα το πως φτάνει κάποιος στην είσοδο που οδηγεί στην ράμπα.

Μιλάτε κύριε Μπέμπη για τον χώρο σέρβις. Όταν στον κανονισμό δεν αναγράφεται συγκεκριμένος χώρος σέρβις αυτό σημαίνει ότι ο καθένας στήνει το σέρβις του όπου νομίζει καλύτερα. Στο δεύτερο σκέλος δε ο αλυτάρχης έδωσε εντολή για να μαζευτεί ο αγώνας(για να μειωθεί ο χρόνος που χάθηκε από την έξοδο του κ.Πλατώνη) και είπε να έρθουν όλοι στο ΣΕΧ ανεξάρτητα από τον χρόνο που έγραφε στο καρνέ, και τους το διορθώνανε με υπογραφή και ΟΚ.

Τώρα για το θέμα που δημιουργήθηκε με τον κ. Κούγια. Θα σας ρωτήσω κάτι και θα περιμένω την απάντηση σας. Αν κάποιος αγωνιζόμενος εμφανίσει στον τεχνικό έλεγχο ένα κράνος σύμφωνο με τους κανονισμούς και πάρει το ΟΚ και την επόμενη μέρα φτάσει στην εκκίνηση και φοράει ένα κράνος παράνομο δεν πρέπει ο τεχνικός έφορος να του απαγορεύσει την εκκίνηση? Θα ισχυριστεί ο οδηγός ότι μου έδωσες ΟΚ χθες?

Από τηλεφωνική συνομιλία που είχα με τον κύριο Κούγια μου είπε ότι όταν το αυτοκίνητο σας πέρασε τεχνικό έλεγχο είχε αρκετά πράγματα στο πίσω μέρος και ίσως δεν πρόσεξε καλά το επίμαχο σημείο. Όταν το είδε έστω και καθυστερημένα δεν έπρεπε να πράξει σωστά? Για το συγκεκριμένο σημείο στήριξης των ζωνών ασφαλείας έχω και φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας για να κρίνει όποιος θέλει αν είναι σύννομο ή όχι.

Όσο αφορά στο in-car πλάνο δεν μπορεί να διακρίνει ΚΑΝΕΙΣ το πως ήταν δεμένες οι ζώνες του μπροστινού αυτοκινήτου. Μάλιστα ο κ. Κούγιας έδειξε στο πλήρωμα σας ένα αυτοκίνητο πιο πίσω το πως είναι το σωστό δέσιμο.

Μιλάτε κύριε Μπέμπη στο τέλος της επιστολής σας ότι δεν υπήρχε κανείς απο την λέσχη να απαλύνει τον πόνο σας. Ο υπεύθυνος σχέσεων με τους αγωνιζόμενους, ο αντιπρόεδρος της Λέσχης και ένα ακόμη μέλος ήτανε στην αφετηρία οι δύο και στην πλατεία ο ένας σε ΟΛΗ την διάρκεια του αγώνα (αυτό μπορούν να σας το τεκμηριώσουν ο παρατηρητής και ο αλυτάρχης του αγώνα). Πείτε μου αν θέλετε πότε και που ψάξατε κάποιον.

Σίγουρα μικροελλείψεις υπήρχανε κύριε Μπέμπη. Όπως είπατε είσασταν κάποτε πρόεδρος οπότε κατανοείτε κάποια πράγματα. Εγώ από την θέση μου πάλι και σαν αγωνιζόμενος επί σειρά ετών αλλά και σαν υπεύθυνος τύπου της ΛΑΤ, θεωρώ ότι κάπως μεγαλοποιήσατε τα πράγματα. Δεν μπήκατε καν στον κόπο να αναφέρετε και κάποια θετικά όπως το πριμ εκκίνησης. Σίγουρα κατανοώ την πικρίας σας,τα έξοδα που κάνατε και μας τιμήσατε αλλά για την μη εκκίνηση των παιδιών δεν ευθύνεται η λέσχη μας.

Ειλικρινά θα ήθελα να μιλήσουμε και κατ' ιδίαν να σας εξηγήσω και κάποια άλλα πράγματα. Το τηλ μου είναι το 6932727137

Με τιμή
Κλιάφας Λεωνίδας
Υπεύθυνος τύπου της ΛΑΤ