JENSEN Valter (PORSCHE Carrera RS) Μετά από ένα σετ τριών Ειδικών Διαδρομών στην άσφαλτο, τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting του 6ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις …πάτησαν χώμα την Παρασκευή 4 Μαΐου. Συγκεκριμένα οι κλασικές ακροπολικές ΕΔ Βωξίτες, Αγ. Ευθυμία και Καρούτες έκλεισαν με τον καλύτερο τρόπο το 3ο σκέλος κατηγορίας, έφεραν όμως και ανατροπές στην κατάταξη.
BIANCHINI Marco (LANCIA Stratos HF) Έτσι λοιπόν οι αγωνιζόμενοι έφτασαν στους διάσημους Δελφούς, με τους Νορβηγούς V. Jensen – E. Pedersen (PORSCHE Carrera RS) να βρίσκονται επικεφαλής των 44ων πληρωμάτων που συνεχίζουν τον αγώνα. Οι Μ. Bianchini – E. Baldaccini (LANCIA Stratos HF), πραγματοποιώντας την αντεπίθεσή στο χώμα, βρίσκονται πλέον στη 2η θέση και μάλιστα σε απόσταση αναπνοής από τους πρωτοπόρους (7,2 δευτερόλεπτα), ενώ οι Σ. Σπάρταλης – Κ. Σούκουλης (Ford Escort RS 2000) που προηγούντο από την αρχή, υποχώρησαν στη 3η θέση με διαφορά 26,8 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

Μία ακόμη ημέρα, αυτή του 4ου και τελευταίου Σκέλους, που ξεκινά με δύο χωμάτινες ΕΔ και συνεχίζει με άλλες δύο ασφάλτινες θα κρίνει το τελικό αποτέλεσμα. Η τελική αναμέτρηση ξεκινά με τους Βωξίτες στις 09:28, ενώ τα αυτοκίνητα της κατηγορίας θα φτάσουν σύμφωνα με το πρόγραμμα στην Ακρόπολη στις 17:00 για να λάβουν μέρος στη γιορτή του Τερματισμού.



Οι δηλώσεις των συμμετεχόντων μετά το 3ο Σκέλος:

1. JENSEN Valter (PORSCHE Carrera RS)
«Η ημέρα περιελάμβανε τόσο καλές όσο και κακές ειδικές διαδρομές για εμάς, παρόλο που το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα. Είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Για αύριο, δε θέλω να πω τίποτε περισσότερο από το ότι θα προσπαθήσω για το καλύτερο».

2. BIANCHINI Marco (LANCIA Stratos HF)
«Ήταν μια πολύ καλή ημέρα για εμάς. Επιτέλους, έφτασε η ώρα να αγωνιστούμε στο χώμα, όπου κερδίσαμε 2 ειδικές διαδρομές και βρεθήκαμε δεύτεροι, λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα πίσω από το Jensen. Αύριο, θα προσπαθήσουμε πολύ στις 3 ε.δ., διότι ο Άγιος Μερκούριος γλιστράει πολύ και θα είμαστε προσεκτικοί».

11. SPARTALIS Stefanos (FORD ESCORT RS 2000)
«Δυστυχώς, το αυτοκίνητο είχε τελείως λάθος στήσιμο για το χώμα. Πλέον, εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε κανονικά τον αγώνα μας και ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει. Το ότι καταφέραμε, με ένα οκταβάλβιδο Escort, να διατηρηθούμε μπροστά στην άσφαλτο, από μία πολύ καλά εξελιγμένη Porsche, είναι σίγουρα επιτυχία. Θα κάνουμε τον αγώνα μας και ότι ήθελε προκύψει».

3. APOSTOLOU Konstantinos (PORSCHE 911 SC)
«Τίποτα καινούργιο. Κινούμαστε φυσιολογικά, αφού δεν κυνηγάμε, ούτε μας κυνηγάει κανείς. Από προβλήματα, δοκιμάσαμε κάποιο φίλτρο στο χώμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπουκώσει. Ευτυχώς, το λύσαμε στην τελευταία χωμάτινη και όλα πήγαν καλά. Αύριο, αυτό που θα κάνουμε, είναι να διασκεδάσουμε και να φτάσουμε στον τερματισμό».

5. VALALAKIS Kyriakos (FORD Escort RS 2000)
«Σήμερα σταθήκαμε άτυχοι. Έχει καεί μία φλάντζα στο Escort, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούμε. Υπάρχει περίπτωση, αν δεν το επισκευάσουμε, να μην ξεκινήσουμε αύριο».
SPARTALIS Stefanos (FORD ESCORT RS 2000)
hist_acro07_sponsors
 

Regularity

AGHEM Gianmaria (LANCIA Fulvia Rally 1.6 HF) Από σήμερα, Παρασκευή 4 Μαΐου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις μεταφέρθηκε στους Δελφούς, το κέντρο του αρχαίου κόσμου. Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity ξεκίνησαν το πρωί από το Λουτράκι, για να καταλήξουν το απόγευμα στους Δελφούς, συμπληρώνοντας την απόσταση των 360 χλμ. που είναι το συνολικό μήκος του 3ου Σκέλους του αγώνα. Ο συναγωνισμός στην κατηγορία εξακολουθεί να είναι τόσο έντονος, που ακόμη κι’ αν κάποιος είχε τις ικανότητες της ιέρειας Πυθίας, αποκλείεται να μπορούσε να μαντέψει από σήμερα τον νικητή.

Έτσι λοιπόν, μετά από τρεις ημέρες αγώνα, και συνολικά 36 Ειδικές Διαδρομές ακριβείας οι G. Aaghem – R. Conti (LANCIA Fulvia Rallye 1.6 HF) από την Ιταλία διατηρούν την πρωτοπορία με 45,2 βαθμούς ποινής. Ακολουθούν οι συμπατριώτες τους R. Raimondo – M.M. Calegari (PORSCHE 356 A) με 47,6 β.π., ενώ στη 3η θέση ανέβηκαν οι «διεθνείς μας» Ι. Φωτόπουλος – Α. Γεωργίου (ALFA ROMEO 2000 GT Veloce) με 57,9 β.π. Ακολουθούν οι σταθεροί Ν. Ποριώτης – Ν. Λεβί (ALFA ROMEO 1750 Berlina) με 58,8 β.π., οι Θ. Μπιτσόπουλος – Ειρ. Παπαευθυμίου (VW 1200) με 63,9 που ανέβηκαν δύο θέσεις και οι Ι. Άννινος – Μ. Νικολάου (ALFA ROMEO Giulia) με 65,1 β.π.

Αύριο λοιπόν, στο 4ο και τελευταίο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα κριθούν όλα. Τα πληρώματα της συναρπαστικής σε εξέλιξη κατηγορίας Regularity αναχωρούν στις 11:00 από τους Δελφούς για να επιστρέψουν 18:00 στην Αθήνα, ολοκληρώνοντας την 4ήμερη προσπάθειά από το σημείο όπου ξεκίνησαν, στη σκιά, δηλαδή, του ιερού βράχου της Ακρόπολις.



Οι δηλώσεις των συμμετεχόντων μετά το 3ο Σκέλος:

167. AGHEM Gianmaria (LANCIA Fulvia Rally 1.6 HF)
«Οι ειδικές διαδρομές είναι ωραίες και ο συναγωνισμός πολύ έντονος. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο, αν και χρειάζεται μεγάλη αυτοσυγκέντρωση, αφού η διαφορά είναι μικρή και η κατάσταση μπορεί να αλλάξει εύκολα».

171. RAIMONDO Raffaelo (PORSCHE 356 A)
«Οι ειδικές διαδρομές είναι αντίστοιχα καλές με τις χθεσινές, ενώ και ο συναγωνισμός έντονος. Είναι καλό το ότι παραμένουμε στη 2η θέση. Σήμερα, οι δοκιμασίες ήταν φαινομενικά πιο εύκολες, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται πολύ μεγάλη ακρίβεια. Οι δοκιμασίες θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερο μήκος, ώστε ο αγώνας να είναι ακόμη πιο καλός».

104. FOTOPOULOS Jason (ALFA Romeo 2000 GT Veloce)
«Εύκολο στην αρχή το σημερινό σκέλος, όμως δυσκόλεψε στο τέλος της ημέρας. Συνεχίζουμε στο ρυθμό μας προσπαθώντας για το καλύτερο δυνατό. Το κακό είναι πως αργούμε να μάθουμε τα αποτελέσματα των Ειδικών».

125. PORIOTIS Nikos (ALFA Romeo Berlina 1750)
«Οι σημερινές ειδικές ήταν ωραίες και όχι τόσο δύσκολες. Πλέον παίζουμε με τα δευτερόλεπτα. Θα προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος, με τον ίδιο τρόπο που έκαναν χθες οι αντίπαλοί μας. Ο αγώνας είναι δύσκολος».

206. BITSOPOULOS Thomas (VW 1200)
«Αν και αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, περνάμε υπέροχα. Επίσης, το αυτοκίνητό μας επειδή είναι αδύναμο και χάνουμε πολύ χρόνο στις φουρκέτες, μας κάνει να προσπαθούμε να καλύψουμε το χρόνο στις ευθείες και διασκεδάζουμε αφάνταστα».

172. ANNINOS John (ALFA Romeo Giulia)
«Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τη μίζα, αλλά όλα καλά. Απλώς είμαστε βιαστικοί για να είμαστε πάντα στο χρόνο μας».


Κείμενο και φωτογραφίες από τον δικτυακό τόπο του 6ου ιστορικού ακροπολις:
http://www.historic.acropolisrally.gr
RAIMONDO Raffaelo (PORSCHE 356 A)
FOTOPOULOS Jason (ALFA Romeo 2000 GT Veloce)