hisacr07_leg4_12 Μετά από 19 Ειδικές Διαδρομές μήκους 207 χλμ. και 1.126 χλμ. αγώνα, 43 πληρώματα της κατηγορίας Sporting έφτασαν στην καρδιά της Αθήνας στις 17:00 του Σαββάτου 5 Μαΐου για την παραδοσιακή τελετή τερματισμού κάτω από τον πασίγνωστο ιερό βράχο της Ακρόπολης και υπό των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
 Κατά κοινή ομολογία, το 6ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, εκτός από το ότι ήταν άψογο σε οργάνωση χάρη στο έμπειρο προσωπικό της ΕΛΠΑ, ήταν το συναρπαστικότερο της σειράς μέχρι στιγμής. Η νίκη κρίθηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, τον απαιτητικό Αγ. Μερκούριο. Από την αμέσως προηγούμενη οι Μ. Bianchini – E. Baldaccini (Lancia Stratos HF) και οι V. Jensen – E. Pedersen (Porsche Carrera RS) είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα. Τελικά ο οδηγός από τον Αγ. Μαρίνο κατάφερε, όχι μόνο να διατηρηθεί εμπρός από τον Νορβηγό αντίπαλό του, αλλά να διευρύνει τη διαφορά του στα 9,5 δευτερόλεπτα, καταφέρνοντας ότι δεν κατάφεραν το πάλαι ποτέ οι εργοστασιακοί οδηγοί των Lancia Stratos, να κερδίσουν δηλαδή μια νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις!

Από εκεί και πέρα οι έλληνες για διάφορους λόγους δεν κατάφεραν φέτος να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων. Έτσι 3οι ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού οι Σ. Σπάρταλης – Κ. Σούκουλης (Ford Escort RS 2000), και ακολούθησαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Πετρόπουλος (Porsche 911 SC), G. Reitsperger – Β. Χαρίτος (BMW 2002) και Μ. Λυκάκης – Α. Γκίνης (Ford Escort RS 2000).

Μετά από απόφαση των αγωνοδικών, οι Σπάρταλης - Σούκουλης τέθηκαν εκτός αγώνα μετά τον τελικό τεχνικό έλενχο.
Διαβάστε περισσότερα...



Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά τον τερματισμό:

2. BIANCHINI Marco (LANCIA Stratos HF)
«Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα που νιώθουμε τώρα. Η τελευταία ειδική διαδρομή ήταν πολύ δύσκολη, λόγω της διαφοράς με τους αντιπάλους μας. Εμείς πιέσαμε πολύ και τελικά πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οργάνωση για το πολύ καλό αγώνα, καθώς και τους μηχανικούς μας για την προσπάθεια που κατέβαλαν».

1. JENSEN Valter (PORSCHE Carrera RS)
«Η ειδική διαδρομή Άγιος Μερκούριος δε μου άρεσε διότι ήταν πολύ γλιστερή. Έτσι, προτιμήσαμε να παραμείνουμε δεύτεροι, παρά να ρισκάρουμε ένα λάθος και να εγκαταλείψουμε. Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ήταν ένας αγώνας με πολλή σκόνη και ζέστη».

3. APOSTOLOU Konstantinos (PORSCHE 911 SC)
«Ο αγώνας είχε οργάνωση …Ουγκάντα, ευτυχώς με λίγους κατοίκους σε κάποιες θέσεις της. Η γεύση που αφήνει είναι απογοήτευση».

23. REITSPERGER George (BMW 2002)
«Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα του τερματισμού σε ένα τόσο μεγάλο αγώνα. Αυτός ήταν και ο πρώτος μας αγώνας με Ιστορικό αυτοκίνητο. Με τη BMW μας, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, διότι δεν είναι καθόλου εύκολο να παλεύεις απέναντι σε Stratos ή Porsche».
 

Regularity

 Σε έναν αγώνα όπως στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις υπάρχουν μόνο νικητές. Νικητές, είναι όλοι αυτοί που επί 4 ημέρες διένυσαν συνολικά 1.427 χλμ., «όργωσαν» την κεντρική Ελλάδα και πέρασαν από 45 πολύ δύσκολες Ειδικές Διαδρομές. Νικητές είναι και οι 94 αγωνιζόμενοι που επέστρεψαν στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγήτου, στην Ακρόπολη. Νικητές είναι όλοι όσοι αποφάσισαν να βγάλουν από τα γκαράζ και τα μουσεία τα υπέροχα ιστορικά του αυτοκίνητα και να συμμετάσχουν στον συναρπαστικό αυτό αγώνα. Νικήτρια είναι και η ΕΛΠΑ, η λέσχη που έβαλε τη σφραγίδα της σε έναν ακόμη κορυφαίο διεθνή αγώνα.

Από την γλυκιά αυτή περιπέτεια, ακριβέστεροι στη μάχη με τα εκατοστά του δευτερολέπτου της κατηγορίας Regularity, αναδείχθηκαν οι Ιταλοί R. Raimondo – M.M. Calegari (PORSCHE 356 A) που έφτασαν πανευτυχείς στη ράμπα του τερματισμού στην Ακρόπολη των Αθηνών με 54 βαθμούς ποινής. Τους ακολούθησαν στην κατάταξη οι συμπατριώτες τους G. Aaghem – R. Conti (LANCIA Fulvia Rallye 1.6 HF) με 61,2 β.π., ενώ τρίτοι ολοκλήρωσαν Ι. Φωτόπουλος – Α. Γεωργίου (ALFA ROMEO 2000 GT Veloce) με 64,9 β.π. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ν. Ποριώτης – Ν. Λεβί (ALFA ROMEO 1750 Berlina) με 73,1 β.π., οι Κ. Λάμπρου – Β. Μπέντας (MERCEDES-BENZ 230 SL με 74,7 β.π. και οι Θ. Μπιτσόπουλος – Ειρ. Παπαευθυμίου (VW 1200) με 75,9 β.π.

Στην κατηγορία Ι πρώτοι τερμάτισαν οι Κοζανίτες Νικολαΐδης Ιωάννης - Λιότσος Αντώνης, οδηγώντας ένα opel ascona, με 180 βαθμούς ποινής.



Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά τον τερματισμό:

171. RAIMONDO Raffaello (PORSCHE 356 A)
«O αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Όλες οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ όμορφες, όπως δηλαδή και ολόκληρη η χώρα σας, η οποία είναι και πολύ ζεστή. Διασκεδάσαμε πολύ στον αγώνα και θα επιστρέφαμε ευχαρίστως την επόμενη χρονιά. Επίσης, νομίζω πως θα ήταν καλύτερο εάν υπάρξουν και νυχτερινές διαδρομές στην κατηγορία μας».

167. AGHEM Gianmaria (LANCIA Fulvia Rallye 1.6 HF)
«Ο σημερινός αγώνας ήταν πολύ σκληρός, αφού υπήρχαν πολλά σημεία αλλαγής ταχυτήτων. Επίσης, είχαμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα, που μας άγχωσαν. Το να βρίσκεσαι στη δεύτερη θέση είναι πολύ καλό. Ήταν συνολικά μια απολύτως θετική εμπειρία για εμάς. Η χώρα σας είναι όμορφη και έχει ωραίους ανθρώπους».

104. FOTOPOULOS Jason (ALFA Romeo 2000 GT Veloce)
«Ο αγώνας μας άφησε πολύ καλή γεύση, αφού ήταν πολύ ωραίος. Πιστεύω ότι πετύχαμε το στόχο μας, αφού συμμετέχουμε και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, με δεδομένο το γεγονός ότι ο εξοπλισμός μας σε σχέση με αυτό των Ιταλών είναι πρωτόγονος. Επίσης, ήταν μεγάλη μας τιμή που είχαμε κοντά μας για 4 μέρες τον Ove Andersson».

103. ANDERSSON Ove (ΤΟΥΟΤΑ Celica ST)
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα και δεν τερματίσαμε σε καλή θέση. Η κατηγορία Regularity είναι πολύ ανταγωνιστική. Η χώρα σας είναι φανταστική και αν έχω την ευκαιρία θα ξαναέρθω την επόμενη χρονιά».



Κείμενο και φωτογραφίες από τον δικτυακό τόπο του 6ου ιστορικού ακροπολις:
http://www.historic.acropolisrally.gr