|
Στην τρίτη θέση και ρυθμό ασφαλείας τερμάτισαν οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με το Lancer Evo VIII χωρίς να απειλήσουν τους πρωτοπόρους, κάνοντας ένα ακόμα τερματισμό στην πολύχρονη ιστορία του ήδη χρισμένου Πρωταθλητή Ελλάδος για το 2007.
Στην τέταρτη θέση γενικής και νικητές της κλάσης Α/7 τερμάτισαν οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, κάνοντας επιτέλους ένα τερματισμό μαζί με μια ακόμα θαυμάσια εμφάνιση. Ελπίζουμε η ατυχία του πληρώματος από τη Θεσσαλονίκη να έχει φύγει και από εδώ και μπρος να αποκομίσουν τα αποτελέσματα που τους αναλογούν!
Η πολύ καλή παρουσία της Βορείου Ελλάδος συνεχίζεται και στην 5η θέση της γενικής από τους Πάζη – Καράσο που συνεχίζουν ακάθεκτοι τους τερματισμούς ψηλά στη γενική κατάταξη σε ότι είδους αγώνα και αν συμμετέχουν και με οποιεσδήποτε συνθήκες! Φυσικά είναι οι νικητές στην Α/5 ενώ πήραν και τη δεύτερη θέση στην κατάταξη F3 ενώ έχουν μεγάλη βαθμολογική πρωτοπορία στην Α/5 του Κυπέλλου Ασφάλτου!
Πιο πίσω ακολούθησαν οι νικητές της Α/6 Ξουργιάς – Κατσούλης με Citroen C2 ενώ τη δεύτερη θέση της κλάσης πήραν οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 που μετά από αυτό τον αγώνα προηγούνται με διαφορά στην Α/6 του Κυπέλλου Ασφάλτου.
Στην 7η θέση τερμάτισαν οι Κουτσμανής – Μάυρος με το Fiesta ST που είχαν βρεθεί μέχρι και στην 5η θέση της γενικής στο μέσο του αγώνα. Ένας ακόμα καλός τερματισμός και στο Κύπελλο Ασφάλτου τη στιγμή που ο Βασίλης Τάσος που προηγείται στη σχετική βαθμολογία κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα χωρίς την 3η στο κιβώτιο του Renault Clio Ragniotti!
8οι γενικής τερμάτισαν οι νικητές της Ν/2, Πρινέας – Καμμένος με Citroen Saxo VTS με διαφορά ενός λεπτού από τους δεύτερους Γαλάνη – Ζήκα με Peugeot 106.
Στην 9η θέση γενικής τερμάτισαν οι τοπικοί Μπαλντούνης – Μακάριος με το εντυπωσιακό Ford Escort, κερδίζοντας την κατηγορία Ε και την κλάση τους. Λίγο πιο πίσω τερμάτισαν οι Καμπουγιάννης – Ντούφας που κέρδισαν την Ε/10 σε ένα πολύ καλό αγώνα μετά τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στο Ράλλυ ΕΛΠΑ.
Στα λιγοστά Ιστορικά δόθηκε μάχη για την πρώτη θέση την οποία κατέκτησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort με διαφορά μικρότερη του δευτερολέπτου από τους "Montecristo" – Πάλλα με ίδιο αυτοκίνητο κατηγορίας B!
Τον αγώνα τερμάτισαν μόλις 34 αυτοκίνητα με πολλές εξόδους λόγω της ολισθηρότητας. Πρώτοι και καλύτεροι οι Καλούδης – Ρούφος που μετά τον 2ο χρόνο γενικής που σημείωσαν στην πρώτη ειδική, είχαν έξοδο στο Καράβωμα με μικρές υλικές ζημιές για το Lancer Evo VII. Στην ίδια ειδική εγκατέλειψαν και οι Μίχος – Χειράκης από μηχανική βλάβη που είχαν σημειώσει τον 3ο χρόνο στην πρώτη ειδική!
Στο Καράβωμα σημειώθηκαν ίσως οι πιο πολλές έξοδοι με σημαντικότερη αυτή του Σωτηρίου που χτύπησε το Peugeot 106 σε βράχο ενώ εκτός δρόμου στο ίδιο σημείο βρέθηκαν οι Τριανταφύλλου και Βαρσός επίσης με Peugeot 106.
Στις δύσκολες συνθήκες του αγώνα δεν έλειψαν προσπεράσματα μέσα στις ειδικές από τα πιο διαβασμένα πληρώματα ενώ μεγάλο ρόλο παίζει και η σειρά εκκίνησης που ορίζεται πριν την έναρξη του αγώνα και πολλές φορές προκαλούν αντιρρήσεις, ενώ τα αποτελέσματα φαίνονται σε δύσκολες συνθήκες όπως αυτές που επικράτησαν σήμερα στο Πήλιο.
|