Το Σάββατο το πρωί πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος στις
εγκαταστάσεις της “SEAT-Ergocar” στο Ηράκλειο. Το
βράδυ της ίδιας μέρας πραγματοποιήθηκε πανηγυρική εκκίνηση στο Λιμάνι
Ηρακλείου, παρουσία πλήθους κόσμου και στη συνέχεια διεξάχθηκε η πρώτη ειδική
στον ίδιο χώρο, σε μια ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή παραλληλοδρόμιο, όπου τα
αγωνιστικά αγωνίζονταν ζευγάρια. Το θέαμα ήταν απερίγραπτο, παρόλο που έβρεχε
κατά διαστήματα. Ξαφνικά μια δυνατή καταιγίδα που συνοδεύονταν από ανεμοθύελλα
μετέτρεψε την πίστα σε ... πεδίο μάχης! Η διαδρομή διακόπηκε, ενώ είχαν
αγωνιστεί 20 πληρώματα και τα υπόλοιπα 12 πήραν το χρόνο του προτελευταίου,
ύστερα από απόφαση των αγωνοδικών.
Την Κυριακή όλη μέρα ο καιρός ήταν χαρά Θεού και ύστερα από
τις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές, τα αγωνιστικά (όσα απέμειναν) πήγαν στο
Λιμάνι Ηρακλείου όπου πραγματοποιήθηκε η τελευταία ειδική του αγώνα, αυτή τη
φορά χωρίς απρόοπτα, ο τερματισμός και οι απονομές.
Μεγάλοι νικητές οι 1οι της ομάδας Ε’ Γιώργος
Αναπολιωτάκης – Αλέκος Χαλκιαδάκης με Seat Ibiza Kit Car, που από την πρώτη ειδική τέθηκαν επικεφαλής και παρέμειναν πρώτοι
μέχρι το τέλος, κερδίζοντας τις 6 ειδικές, ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι 1οι
στην Α’ Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma Evo, που κέρδισαν τις άλλες
δύο. Στην 3η θέση της κατάταξης βρέθηκαν οι Γιάννης Ρουσάκης –
Γιώργος Ράικος με Renault Clio Williams και στην 4η οι νικητές στην F3 Αντρέας Περάκης – Κώστας
Κουρουγκιαούρης με Peugeot
206 Kit Car.
5οι στη γενική κατάταξη ήταν οι 2οι
της ομάδας Ε’ Μανόλης Κυριανιτάκης – Γιώργος Χριστοδουλάκης με VW Golf Gti, 6οι οι
νικητές της Α6 Μιχάλης Ανταλουδάκης – Νίκος Πλουμής με Peugeot 106 Rallye, 7οι οι Μανόλης
Αλεξάκης – Γιώργος Αρετάκης με Mitsubishi Lancer Evo,
8οι οι Νίκος Φραγκονικολάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Ford Escort Cosworth, 9οι οι
Κώστας Ορφανουδάκης – Λευτέρης Σαλμανής με Peugeot 106 Rallye και 10οι οι Βαγγέλης Παρθενιάδης – Κώστας
Χατζάκης με Citroen SaxoVTS.
Νικητές στην ομάδα Ν’ και 11οι στη γενική
κατάταξη ήταν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης – Γιώργος Γονάκης με Nissan Note, ενώ 2οι στην
ομάδα Ν’ ήταν οι Γιώργος Καρτάκης – Στέφανος Ντουρουντάκης με Citroen Saxo VTS.
Άτυχα στάθηκαν 12 πληρώματα που δεν κατάφεραν να δουν
τερματισμό και οι ... ατυχότεροι ήταν οι Μανόλης Πιτσάκης – Μιχάλης Μανιαδάκης
με Mitsubishi Lancer Evo που εγκατέλειψαν από βλάβη στο σύστημα μετάδοσης στην
εκκίνηση της τελευταίας διαδρομής, ενώ ήταν 4οι στην κατάταξη. Στην
Α6 οι μάχες σίγουρα θα ήταν μεγαλύτερες αν δεν εγκατέλειπαν τρία από τα φαβορί.
Οι Γιάννης Νικολιδάκης – Βασίλης Γκούφας με Peugeot 106 Rally που εγκατέλειψαν από σπασμένο διαφορικό στα «τελειώματα» της
6ης ειδικής ενώ ήταν 4οι στη γενική και 1οι
στην Α6, οι Χάρης Ζαχαριουδάκης – Βασίλης Πετούσης με ίδιο αυτοκίνητο είχαν
έξοδο στη 2η ειδική και οι Γιώργος Περουλάκης – Γιώργος Ζωφάκης με Honda Civic TypeR ταλαιπωρήθηκαν
στην αρχή από προβλήματα στη μετάδοση, στη συνέχεια από σπασμένη τρόμπα λαδιού
και εγκατέλειψαν μετά το τέλος της 7ης ειδικής. Φαβορί για την Α5
ήταν οι Μιχάλης Πουλάκης – Γιώργος Κατσάφαρος με Toyota Yaris, προηγούνταν μέχρι τη
μέση της 4ης ειδικής όπου είχαν μία έξοδο και εγκατέλειψαν.
Φαβορί για την Ε9 και μια καλή θέση στην Ε’ ήταν οι Γιώργος
Ιωαννίδης – Παναγιώτης Κτιστάκης που είχαν έξοδο στη 2η ειδική.
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του 29ου Rally Κρήτης
“SEAT-Ergocar” έπαιξαν όλες οι Λέσχες τις
Κρήτης που σύσσωμες έδωσαν το παρόν στηρίζοντας ενεργά την προσπάθεια του
Α.Ο.Κ. Σημαντική ήταν επίσης η βοήθεια από την Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου,
το ΕΚΑΒ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία που για άλλη μία φορά πρόσφεραν τα
μέγιστα.
Επόμενος αγώνας για το Παγκρήτιο έπαθλο Rally Sprint, στις 18 Νοεμβρίου
στις Βρύσες Αποκορόνου, με διοργάνωση από την Α. Λ. Α. Χανίων.
|