elateia_01.jpg Ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για το Πανελλήνιο Κύπελλο Χώματος και οι Νιώρας-Γουσέτης με το νέο τους όπλο ένα Subaru Impreza WRX N12 (N/4) ξεκίνησαν την προσπάθεια υπεράσπισης του τίτλου τους με τον καλύτερο τρόπο. Έκαναν τον καλύτερο χρόνο και στα 3 σκέλη και δείχνουν ότι και φέτος το πλήρωμα θα είναι ένας πολύ υπολογίσιμος αντίπαλος για όλους.

Ενημέρωση

elateia_02.jpg Στην 2η θέση βρέθηκαν οι Πλατής-Μελισσουργός με Subaru Impreza WRX N10 (A/8) που μετά από πολύμηνη απουσία, κινήθηκαν γρήγορα, διασκέδασαν, και χάρισαν θέαμα. Πίσω τους, οι "ΤΑΖ"-Σουκούλης που αρχίζουν να "προσαρμόζονται" στο νέο τους αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Lancer Evo9 (N/4). Σε ικανοποιητικούς ρυθμούς με αποτέλεσμα την 4η θέση κινήθηκαν και οι "δικοί" μας Στρατέλης-Πάζης που για το συγκεκριμένο αγώνα αγωνίστηκαν με το ex-Mαυροδής Mitsubishi Lancer Evo6 (Ν/4).

Στα δίλιτρα είχαμε το πλήρωμα που κέρδισε τις εντυπώσεις και όχι μόνο. Ο λόγος για τους Υφαντή-Στάικο που μετά την αποχή τους πέρσυ λόγω τιμωρίας οδήγησαν οριακά το Ford Escort MKII RS2000 (E/11) χαρίζοντας αφάνταστο θέαμα στους θεατές και "τρέλαναν" τα χρονόμετρα αφήνοντας πίσω τους πολύ πιο "σύγχρονα" αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα κέρδισαν και την νεοσύστατη κατηγορία F2. Τους ακολούθησαν οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600 (A-KC) στην πρώτη τους επίσημη εμφάνιση με το αυτοκίνητο ενώ την πρώτη τριάδα έκλεισαν οι Καραντάνας-Μέρμυγκα με Opel Manta (E/11).

Στα 1600, καταπληκτική εμφάνιση για τους Bλαχογιάννη-Μπίτση με το Honda Civic EK3 VTI (Ε/10), που βρέθηκαν αρκετά μπροστά από τον συναγωνισμό. Η μάχη της 2ης θέσης ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή καθώς τα 4 επόμενα πληρώματα τερμάτισαν με διαφορά που δεν ξεπερνά τα 3 δεύτερα. Την μάχη κέρδισαν οι Παπαθανασίου-Φλώρος με Honda Civic V-TEC (E/10) εμπρός από τους Κλειάσιο-Μαχαίρα με Toyota Corolla AE86 (Ε/10), Γκάλλο-Δεληγιάννη με Peugeot 206 XS (A/6) και Παντιέρα-Μαλακτάρη με Toyota Corolla AE111 (A/6).

Στα 1400, οι Αναγνωστάκος-Μουζάκης με Toyota Yaris (A/5) κέρδισαν την κατηγορία με διαφορά σχεδόν 11 δεύτερα εμπρός από τους "Motoren"-Xατζηπαναγιώτου με MG ZR 105 (A/5), ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Χεκιμιάν-Λαδογιάννης με Fiat Seicento Sporting (A/5).

Η κατηγορία των Ιστορικών ήταν αυτή που μας πρόσφερε την μάχη της ημέρας. Οι Βελάνης-Βελάνης με Ford Escort MKI RS 2000 (2/C3) οδήγησαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να πάρουν τη νίκη από τους επίσης εντυπωσιακούς Λυκάκη-Χατζηθεοδωρίδη με Ford Escort MKI RS 2000 (2/C3) για μόλις 4,8 δέκατα του δευτερολέπτου! Τρίτοι οι Βαλαλάκης-Κατάρας επίσης με Ford Escort MKI RS 2000 (2/C3).

Στην κατηγορία των 4Χ4 κέρδισαν οι Μαγιάφης-Παντίσκος με το "θηριώδες" Jeep Grand Cherokee (Τ8), ενώ πίσω τους ακολούθησαν οι Μάδης-Βερικάκης με Mitsubishi Pajero (T8) και Ορφανός-Βουγιούκας επίσης με Mitsubishi Pajero (T8).

Παρά των εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών, οι θεατές προτίμησαν να μην ανέβουν στο βουνό. Ίσως ο λόγος να ήταν ότι θα έπρεπε να "κλειστούν" μέσα στην ε.δ. της Ελάτειας για πάρα πολλές ώρες καθώς αυτή δεν "άνοιξε" ανάμεσα στα 3 περάσματα. Μάλιστα μετά την ατυχή έξοδο των Κατσίμη-Αγγελόπουλο (ευτυχώς δεν έπαθαν τίποτα) διακόπηκε ο αγώνας για περίπου 40 λεπτά, πράγμα που παρέτεινε την αναμονή πληρωμάτων και θεατών. Ίσως οι αρχές θα έπρεπε να σκεφτούν να τοποθετήσουν το ένα από τα τρια περάσματα το Σάββατο όπως πολύ επιτυχημένα έγινε στο περσυνό Σπριντ Σμοκόβου.

Το θέαμα πάντως ήταν περισσότερο από εντυπωσιακό καθώς τα "αργά" περάσματα ήταν ελάχιστα και τελικά όσοι βρέθηκαν στο βουνό αποζημιώθηκαν με το παραπάνω.
elateia_03.jpg
elateia_04.jpg
elateia_05.jpg
elateia_06.jpg
elateia_07.jpg
elateia_08.jpg
elateia_09.jpg