|
Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Χατζητσοπάνη-Ανδρικόπουλο με το Subaru
Impreza WRX N12 (N/4). Ήταν το μόνο πλήρωμα που μπόρεσε να κυνηγήσει
τους νικητές τερματίζοντας 27''6 πίσω τους ενώ κέρδισαν και 3 ε.δ.
Ενθαρρυντικό το ξεκίνημα της χρονιάς ενώ ο επόμενος αγώνας θα γίνει
στην, "εντός έδρας" για αυτούς, Λαμία.
Στην 3η θέση είχαμε μια εξαιρετική εμφάνιση μετά από αρκετό καιρό για
τους Nάσουλα-Πατρικούση με το νέο όπλο ένα Mitsubishi Lancer Evo9 (N/4)
ex-Top Run! Kινήθηκαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να επικρατήσουν για
16''3 των Νιώρα-Γουσέτη με το Subaru Impreza WRX N12 (N/4) της
Ελληνικής Αστυνομίας οι οποίοι επίσης κινήθηκαν με καλό ρυθμό.
Αυτό αποδεικνύεται άλλωστε από το ότι και τα 2 πληρώματα τερμάτισαν
εμπρός από τους περσυνούς πρωταθλητές Κύρκο-Πολυζώη με το Mitsubishi
Lancer Evo9 (N/4). Πολλά προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου
οδήγησαν το πλήρωμα σε μια μέτρια εμφάνιση, που τους απέφερε την 5η
θέση.
Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με Mitsubishi
Lancer Evo9 (N/4) που είχαν μεγάλη μάχη (μόλις 1''9 η διαφορά τους) με
τους Πίτσο-Καραπαπαζή επίσης με Mitsubishi Lancer Evo9 (N/4) στην
επανεμφάνιση τους μετά από σχεδόν 1 χρόνο και οι Σουρλής-Καραθανάσης με
Mitsubishi Lancer Evo9 (N/4).
Μεγάλες μάχες και στην F3 με τους Γκάλλο-Δεληγιάννη με Peugeot 206 XS
(A/6) να επικρατούν για περίπου 20'' των τοπικών Αδαμόπουλο-Αδαμόπουλο
με Toyota Corolla AE111 (A/6), ενώ την τριάδα της Α/6 συμπλήρωσαν οι
επίσης τοπικοί Παπαχριστόπουλος-Κουζούλης με Toyota Corolla AE111
(A/6). Η 3η και 4η θέση της F3 κατέληξαν στους διεκδικητές της Α/5,
Σακελαρίου-Παπαδόπουλο με Nissan Micra K11 (A/5) και
Κωνσταντόπουλο-Αγγελόπουλο με Toyota Yaris (A/5) αντίστοιχα. Η μάχη
τους κρίθηκε για σχεδόν 1''5! Στην 3η θέση της κλάσης βρέθηκαν οι
Κασίμης-Δελώτας με Toyota Yaris (A/5).
Η F3 βέβαια είχε και άλλους πρωταγωνιστές. Στην 1η ε.δ. οι
Παντιέρας-Μαλακτάρη με Toyota Corolla AE111 (A/6) έδειξαν τις άγριες
διαθέσεις τους, προηγήθηκαν, αλλά στην επόμενη είχαν μια έξοδο που δεν
τους επέτρεψε να συνεχίσουν. Αμέσως μετά επικεφαλής τέθηκαν οι
Οικονόμου-Γκουριώτης που για 2ο συνεχόμενο αγώνα είχαν πρόβλημα με τα
ηλεκτρικά του Citroen C2 και αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη. Σειρά μετά
είχαν οι Ψύλλος-Κόντος με το νεοαποκτηθέν Citroen C2 KC (A) ex-Fessas,
όμως και αυτοί εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο κιβώτιο.
Στην κατηγορία Ε, oι Πολυχρονόπουλος-Αδαμόπουλος με Lancia Delta HF
Integrale (E/12) πήραν μια άνετη νίκη, εμπρός από τους
Πανούτσο-Πανούτσο με Τοyota Starlet (E/9) και Χριστόπουλο-Καρακίτσο με
Fiat 131 Abarth (E/11).
Στην κατηγορία 4Χ4, νικητές αναδείχτηκαν οι Μαγιάφης-Μπογδάνος με Jeep Grand Cherokee (T/8).
Στους άτυχους του αγώνα, οι Τσολακίδης-Παυλίδης με Mitsubishi Lancer
Evo9 (N/4) που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την 1η ε.δ λόγω έντονων
πόνων στα πλευρά του οδηγού μετά το ατύχημα που είχε μεσοβδόμαδα στο
χώρο εργασίας του και Πλάγος-Φραγκούλης με Mitsubishi Lancer Evo7
(N/4) από σπασμένη πίσω ανάρτηση. Επίσης οι Πάζης-Καρασό με το Toyota Yaris (A/5) αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα και εγκατέλειψαν στην απλή για την 1η ε.δ.
Επόμενος αγώνας για το ΠΠΡ, το 2ήμερο μικτό Ράλλυ Φθιώτιδος στις 19-20 Απριλίου.
|