Σωτήρχος - Ζακχαίος Μεγάλη μάχη πραγματοποιήθηκε στις ε.δ. του ασφάλτινου αγώνα του Ράλλυ Φθιώτιδος. Σε ένα repeat της μάχης για την γενική του Ράλλυ Θερμαικού, οι Σωτήρχος-Ζακχαίος και Τσολακίδης-Παυλίδης, οδήγησαν τα Mitsubishi Lancer Evo9 τους οριακά και παράλληλα πρόσφεραν άφθονο θέαμα στους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στο βουνό να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Τελικός νικητής ο Σωτήρχος που στο 3ο σκέλος εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα που είχε ο Τσολακίδης με τα ελαστικά του, συνέχισε να πιέζει και πήρε μια πολύ σημαντική νίκη που τον φέρνει πρώτο στη βαθμολογία του Κυπέλλου Ασφάλτου.

Ενημέρωση



Τσολακίδης - Παυλίδης Ο Τσολακίδης ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα καθώς μέχρι και την 4η ε.δ. βρισκόταν στην 1η θέση αλλά στις 2 επόμενες του loop ο Σωτήρχος κατάφερε να τον περάσει κάνοντας εκπληκτικούς χρόνους ενώ στο 3ο loop κατάφερε όχι μόνο να διατηρήσει την διαφορά αλλά και να την αυξήσει. Μαζί με μια ποινή 10'' που δέχτηκε ο Σωτήρχος (για παρατυπία στο πίσω διαφορικό), η τελική διαφορά υπέρ του ήταν 18''82.

3οι γενικής, και για ακόμα μια φορά "οι άνθρωποι των θεατών", τερμάτισαν οι Χατζητσοπάνης-Ανδρικόπουλος με το Subaru Impreza WRX N12. Δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων αλλά παρ'όλα αυτά κινήθηκαν πολύ γρήγορα με εντυπωσιακές γωνίες, πήραν την θέση στο πόντιουμ και φυσικά κέρδισαν και την "κερκίδα".

Η 4η θέση της γενικής πήγε στους περσυνούς πρωταθλητές, Κύρκο-Πολυζώη, που για 2ο συνεχή αγώνα βρέθηκαν μακριά από την μάχη της γενικής. Κινήθηκαν σε καλό ρυθμό με το Mitsubishi Lancer Evo9, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό ώστε να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο.

Εντυπωσιακό comeback θα μπορόυσε να χαρακτηριστεί η επανεμφάνιση των Πίτσου-Καραπαπαζή με Mitsubishi Lancer Evo9. To πλήρωμα, που στον περσυνό αγώνα είδε το αυτοκίνητο τους να καταστρέφεται ολοσχερώς από πυρκαγιά, κινήθηκε πολύ γρήγορα παρά την απουσία τους από τους αγώνες για σχεδόν ένα χρόνο, και ανταμοίφθηκαν με την 5η θέση μόλις 13''7 πίσω από τον Κύρκο.

Πολύ ψηλά με το καλημέρα βρέθηκαν και οι Μίχος-Χειράκης στην πρώτη τους εμφάνιση με το νεοαποκτηθέν Mitsubishi Lancer Evo8 (ex-Ψύλλος). Προσπάθησαν πολύ, καθώς ήταν η πρώτη τους επαφή με τετρακίνητο αυτοκίνητο, και παρά τα λαθάκια που ευτυχώς δεν τους κόστισαν πολύ, πήραν την 6η θέση, σχεδόν 9'' πίσω από τον Πίτσο.

Περίπου 45'' πίσω τους υπήρξε μεγάλη μάχη ανάμεσα σε 4 πληρώματα για τις θέσεις 7 εώς 10. Εκεί τελικά επικράτησαν οι Νάσουλας-Πατρικούσσης με Μitsubishi Lancer Evo9 που επικράτησαν για 3''19 των Πλάγου-Φραγκούλη με Mitsubishi Lancer Evo7, oι οποίοι με την σειρά τους ήταν 1''84 μπροστά από τους Καλούδη-Ρούφο με Mitsubishi Lancer Evo8 (δεν είχαν 5η σχέση στο κιβώτιο, ενώ δέχτηκαν και μια ποινή 10΄΄), που με την σειρά τους ήταν 1''81 πιο γρήγοροι από τους Νιώρα-Γουσέτη με το Subaru Impreza WRX N12.

Στην F2 οι Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti έκαναν ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση και κατάφεραν να κερδίσουν την κατηγορία, ενώ παράλληλα ήταν πρώτοι και στην Α/7 και 12οι γενικής, κάνοντας και το 2 στα 2 στο Κύπελλο Ασφάλτου μετά τη νίκη τους στο Ράλλυ Θερμαικού. 2οι στην κατηγορία, οι Μηλάκης-Γκούφας με το VW Golf III KC, της ομάδας του Καμπύλη, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους και έδειξαν ότι στο μέλλον μπορούν να διεκδικήσουν ακόμα καλύτερες θέσεις. 3οι στην F2, 1οι στην F3 και 1οι στην Α/5, ήταν οι Πάζης-Λυμπέρη με το Toyota Yaris, που κινήθηκαν όπως πάντα οριακά, και κατάφεραν εκτός από τις νίκες στις κατηγορία τους, να τερματίσουν και στην 15η θέση της γενικής.

Στην F3, η 2η θέση πήγε στους Σιφναίο-Kωνσταντινοπούλου με το πολύ δυνατό MG ZR 105, που τερμάτισαν σχεδόν 27'' πίσω από τον Πάζη, κερδίζοντας παράλληλα και την θέση στην Α/5, ενώ 3οι ήταν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX που με καταπληκτική εμφάνιση επικράτησαν και στην κατηγορία Ε και στην Ε/10.

Στην 2η θέση της κατηγορίας Ε, και 1οι στην Ε/11 βρέθηκαν οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 που στην πρώτη τους εμφάνιση στον αγώνα πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. 3οι στην Ε και 2οι στην Ε/11, οι Ζούμπερης-Σκορδιλάκης με Citroen ZX που διεκδίκησαν τη νίκη στην Ε αλλά στο τέλος έχασαν χρόνο και έπεσαν πιο πίσω στην κατάταξη.

Ας δούμε όμως και τι έγινε στις κλάσεις πιο αναλυτικά. Στην Α/8 κέρδισαν οι Πέππας-Τσίλης με Mitsubishi Lancer Evo6 ενώ 2οι ήταν οι Γορίτσας-Τσίνος επίσης με Mitsubishi Lancer Evo6. Kαι τα 2 πληρώματα βρέθηκαν αρκετά πίσω στην κατάταξη, 27οι και 32οι γενικής αντίστοιχα.

Στην Α/7, πολύ πίσω από τους αδελφούς Ζάχους, τερμάτισαν οι Εξαδάχτυλος-Καπίρης με Peugeot 206 RC ενώ 3οι ήταν οι Καψιώτης - Τομάζος με Peugeot 306. Στην Α/6 επικράτησαν οι Οικονόμου-Γκουργιώτης με Citroen C2, εμπρός από τους "Gaston Jnr"-Γιαννόπουλο με Peugeot 106 S16 και Μπίστα-Μπακλώρη με Citroen C2. Στην Α/5, η 3η θέση πήγε στους Χαλδαίο-Σαμαρά με Toyota Yaris.

Στην Ν/2, το πλήρωμα που ξεχώρισε και κέρδισε την κλάση, ήταν οι Πρινέας-Τουμπακάρης με Citroen Saxo VTS που εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους. 2οι οι Γαλάνης-Ζήκας με Peugeot 106 S16 και 3οι οι Κωνσταντίνου-Μίχας με Citroen Saxo VTS.

Στην Ε/10 την 2η θέση πήραν οι Μπαλακτσής-Καλυβιώτης με Peugeot 205 GTI, ενώ 3οι τερμάτισαν οι Δούφας-Μαλτέζος με Citroen AX. Στην Ε/9, νικητές ήταν οι Σταμόπουλος-Μουρκάκης με Peugeot 205 Rallye και 2οι τερμάτισαν οι Παπανικολόπουλος-Παπανικολόπουλος με Suzuki Swift GTI.

O αγώνας προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών. Εκεί οι Βελάνης-Βελάνης με το Ford Escort MKI RS 2000 έκαναν πολύ καλή εμφάνιση και επικράτησαν για μόλις 3''94 των περσυνών πρωταθλητών Αποστόλου-Κικιζα με την Porsche 911. Αρκετά πίσω τους σε χρόνο, στην 3η θέση τερμάτισαν οι Λυκάκης-Χατζηθεοδωρίδης με Ford Escort MKI RS 2000.

Στις κυριότερες εγκαταλέιψεις του αγώνα ανήκουν οι Κύρκος Λάμπρος-Γαρυφάλλης με το πάντα εντυπωσιακό Ford Escort WRC ενώ βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής, οι Κύρκος Jnr-Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo9 που και αυτοί βρέθηκαν στην 3η θέση της γενικής, Παπαχριστόπουλος-Αργυρόπουλος με VW Golf IV KC που ήταν άνετα πρώτοι στην F2 και εντυπωσίαζαν καθώς ήταν και 5οι γενικής, Μουστάκας-Μουστάκας με Chevrolet Aveo που προηγήθηκαν στην Α/5 και στην F3, Καββαδίας-Μπεσλεμές και Κυριακόπουλος-Τριπιντής με Peugeot 106 S16 που και τα 2 πληρώματα προηγήθηκαν στην Α/6, και Κουτσμανής-Μαύρος με Ford Fiesta ST.

O καιρός ήταν πολύ καλός με αποτέλεσμα οι θεατές να είναι πολλοί. Οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες και κλάσεις δεν έλειψαν ενώ το θέαμα ήταν κάτι περισσότερο από πλούσιο και χορταστικό.
Χατζητσομπάνης - Ανδρικόπουλος
Κύρκος Λ. - Πολυζώης
Πίτσος - Καραπαπαζής
Μίχος - Χειράκης
Νάσουλας - Πατρικούσης
Πλάγος - Φραγκούλης
Καλούδης - Ρούφος
Νιώρας - Γουσέτης
Ζάχος Β. - Ζάχος Σ.
Πάζης - Λυμπέρη
Καμπουγιάννης - Ντούφας
Βελάνης - Β. Βελάνης Ι.

Video


Ειδική διαδρομή 1 - Καστέλια 1


Ειδική διαδρομή 2 - Οινοχώρι 1 (μέρος 1ο)


Ειδική διαδρομή 2 - Οινοχώρι 1 (μέρος 2ο)


Ειδική διαδρομή 3 - Παύλιανη 1


Ειδική διαδρομή 6 - Παύλιανη 2


Ειδική διαδρομή 9 - Παύλιανη 3