Χατζητσομπάνης - Ανδρικόπουλος Συνέχεια λοιπόν για το ράλλυ Φθιώτιδος με την χωμάτινη ημέρα που αποτελούσε ξεχωριστό αγώνα από τον χθεσινό για το ΠΠΡ. Οι μάχες πολλές και σημαντικές με κυριότερη αυτή για τη νίκη στη γενική. Τελικά αυτοί που ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών ήταν οι Χατζητσοπάνης-Ανδρικόπουλος με το Subaru Impreza WRX N12. Ακολούθησαν πολύ γρήγορο ρυθμό, προσφέροντας για ακόμα μια ημέρα άφθονο θέαμα και πήραν μια νίκη που τόσο πολύ ήθελαν στο αγώνα της περιοχής τους.

Ενημέρωση



Τσολακίδης - Παυλίδης Αυτό βέβαια δεν έγινε καθόλου εύκολα καθώς το πλήρωμα που καθ'όλη΄σχεδόν την διάρκεια της ημέρας έκλεψε τις εντυπώσεις, ήταν για ακόμα μια φορά οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" με το Mitsubishi Lancer Evo9 της Ralliart Ιταλίας. Από την 1η ε.δ. έβαλαν το πόδι στο πάτωμα δημιούργησαν σημαντική διαφορά που άγγιξε τα 40'' μετά το πρώτο loop, αλλά εκεί άρχισαν τα προβλήματα. Στην 4η ε.δ. είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε περίπου 1 λεπτό με αποτέλεσμα να πέσουν πίσω από τον Χατζητσοπάνη στη κατάταξη για σχεδόν 20''. Στην επόμενη ξαναεπιτέθηκαν και μείωσαν την διαφορά στα 17''. Έτσι τα 2 πληρώματα μπήκαν στην τελευταία ε.δ. όπου εκεί θα ξεκαθαριζόταν οι νικητές. Εκεί λοιπόν οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" είχαν ακόμα ένα κλατάρισμα ενώ έσπασε και η κολώνα του τιμονιού με αποτέλεσμα να εγκαταλέιψουν την προσπάθεια τους. Έτσι το Λαμιώτικο πλήρωμα σημείωσε την πρώτη του νίκη για φέτος που παράλληλα τους φέρνει να προηγούνται στη βαθμολογία για το ΠΠΡ.

Μεγάλη μάχη είχαμε στο τέλος και για τη 2η θέση. Αρχικά οι Τσολακίδης-Παυλίδης με το Mitsubishi Lancer Evo9 ξεκίνησαν δυνατά τον αγώνα και βρισκόταν στην 3η θέση χωρίς να απειλούνται. Στη συνέχεια όμως ο οδηγός άρχισε να κουράζεται, όπως δήλωσε ο ίδιος στον τερματισμό, ενώ από την άλλη οι Πίτσος-Καραπαπαζής με το Mitsubishi Lancer Evo9 ανέβαζαν διαρκώς ρυθμό (παρά το κλατάρισμα στην 1η ε.δ.) με αποτέλεσμα πριν την τελευταία ε.δ. η διαφορά υπέρ του Τσολακίδη να πέσει στα 10''62. Εκεί όμως ο Πίτσος είχε ακόμα ένα κλατάρισμα που του κόστισε περίπου ένα λεπτό με αποτέλεσμα το Θεσσαλονικιώτικο πλήρωμα να τερματίσουν τελικά 2οι ενώ οι Πίτσος-Καραπαπαζής 3οι.

Οι μάχες δεν σταμάτησαν εκεί καθώς και οι επόμενες 2 θέσεις κρίθηκαν στο νήμα. Πρωταγωνιστές αυτή τη φορά οι Νάσουλας-Πατρικούσης με το Mitsubishi Lancer Evo9 και οι Πλατής-Μελισσουργός με Subaru Impreza WRX N8 της κατηγορίας Α. Ο Νάσουλας για ακόμα μια φορά στο χώμα έκανε πολύ καλή εμφάνιση όπως και στον Πύργο αλλά ένα πρόβλημα στη μετάδοση είχε σαν αποτέλεσμα να τον πλησιάσει ο Πλατής πριν την τελευταία ε.δ. στα 0''78. Έτσι είχαμε μεγάλη μάχη μεταξύ των 2 πληρωμάτων στην τελευταία ε.δ. όπου το πλήρωμα του Mitsubishi κατάφερε να διατηρήσει τη διαφορά και να πάρει την 4η θέση ενώ οι Πλατής-Μελισσουργός τερμάτισαν 5οι.

Στην 6η θέση βρέθηκαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτιδας με το Mitsubishi Lancer Evo9. To πολύ έμπειρο πλήρωμα, ακολούθησε από την αρχή σταθερό ρυθμό, απέφυγαν τα λάθη και πήραν τελικά ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Σχεδόν 15'' πίσω τους τερμάτισαν οι Μίχος-Χειράκης που και στο χώμα έδειξαν ότι προσαρμόζονται πολύ γρήγορα στο νέο τους αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Lancer Evo8. Πολύ θεαματικά περάσματα και στο χώμα και έδειξαν ότι πολύ γρήγορα θα μπορέσουν να διεκδικήσουν ακόμα ψηλότερες θέσεις στη γενική.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Κύρκος Jnr-Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo9, Πανουργιάς-Τσιλίκας στην 1η τους εμφάνιση με το Subaru Impreza WRX N11, και Σουρλής-Νικολακοπούλου με Mitsubishi Lancer Evo9.

Συνέχεια στην εξαιρετική χθεσινή εμφάνιση για τους Πάζη-Λυμπέρη με το Toyota Yaris και μάλιστα ακόμα καλύτερη θα μπορούσαμε να πούμε καθώς κέρδισαν και την F3 αλλά και την F2! Ενώ όπως και χθές κατάφεραν να τερματίσουν στη 12η θέση της γενικής. Εντυπωσιακό για το πλήρωμα που βρέθηκε μαζί για πρώτη φορά στον 2ήμερο αγώνα.

Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Οικονόμου-Γκουργιώτη που για 2η μέρα κατάφεραν να κερδίσουν την Α/6 ενώ παράλληλα ήταν 2οι στην F2 και στην F3. Επίσης τερμάτισαν στην 14η θέση της γενικής και το πλήρωμα φαίνεται ότι σιγά σιγά αρχίζει να ξεπερνά τα προβλήματα με το αυτοκίνητο που αντιμετώπισαν στους 2 πρώτους τους αγώνες της χρονιάς και επανέρχονται στις πολύ καλές εμφανίσεις που μας συνήθισαν την περσυνή χρονιά.

3οι στην F2, στην F3 αλλά και 2οι στην Α/5, οι Τσάκαλος-Σεβαστόπουλος που κινήθηκαν πολύ γρήγορα με το Toyota Yaris ενώ τερμάτισαν και πολύ ψηλά στη γενική στην 15η θέση. Την τριάδα στην Α/5 συμπλήρωσαν οι Σαμαράς-Χαλδαίος επίσης με Toyota Yaris.

Στην Α/6, 2οι τερμάτισαν οι "Gaston Jnr"-Γιαννόπουλος με Peugeot 106 S16 ενώ 3οι ήταν οι Χαλιβελάκης-Ασπρόμουγκος με Peugeot 206 XS. Tα 2 πληρώματα βρέθηκαν πολύ κοντά σε χρόνους και η τελική διαφορά τους ήταν μόλις 11''65.

Καλή εμφάνιση στη πρώτη τους συμμετοχή στον αγώνα και για τους Κουτσμανή-Μαυρό με το Ford Fiesta ST της Α/7 που αντιμετώπισαν και κάποια μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο αλλά παρ' όλα αυτά κατάφεραν να τερματίσουν στην 17η θέση της γενικής.

Στην κατηγορία Ε, τις 3 πρώτες θέσεις τις κέρδισαν πληρώματα της κατηγορίας Ε/11. 1οι Ε και 19οι γενικής, οι Αντωνίου-Τσαλμαντζάς με Ford Escort MKII RS, ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Δήμος-Χρηστάκης με ίδιο αυτοκίνητο και Κουτσούμπας-Ζιώβας με Opel Kadett GSI.

Στην Ε/10 νικητές ήταν οι Μαυραγάνης-Κάτσας με Τοyota Corolla ενώ τους ακολύθησαν οι Σιούτας-Σιούτας και Ασημακόπουλος-Λυμπερόπουλος επίσης με Toyota Corolla.

Το πρώτο σκέλος του αγώνα προσμέτρησε και για το πρωτάθλημα των Ιστορικών. Εκεί νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδριόπουλος-Μπογιαντζής με Toyota Celica ενώ τα υπόλοιπα 3 πληρώματα που τερμάτισαν ήταν οι Εγγλέζος-Μισετζής με Toyota Corolla, Σταφυλοπάτης-Πάλλας με Ford Escort MKI RS και Σινόπουλος-Οικονόμου επίσης με Ford Escort.

Στην κατηγορία 4x4, 3 πληρώματα συμμετείχαν στον αγώνα και όλα τους προσπάθησαν για το καλύτερο με εντυπωσιακά περάσματα. Νικητές οι Ορφανός-Βουγιούκας με Mitsubishi Pajero, 2οι οι Χρήστου-Μιχαλάκης με ίδιο αυτοκίνητο και 3οι οι Χεκιμιάν-Μπογδάνος με Daihatsu Terios.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, οι Νιώρας-Γουσέτης με το Subaru Impreza WRX N12 από σπασμένο ακρόμπαρο, Κύρκος-Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo9 οι οποίοι είχαν πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση, "ΤΑΖ"-Σουκούλη με Mitsubishi Lancer Evo9, Πλάγος-Φραγκούλης με Μitsubishi Lancer Evo7 από έξοδο, Ζήσης-Ζήσης με Mitsubishi Lancer Evo8, Γαζετάς-Φασκιώτης με Opel Corsa S1600 από σπασμένο κάρτερ, Ψύλλος-Κόντος με Citroen C2 R2 KC και Παντιέρας-Μαλακτάρη με Toyota Corolla AE111.

Aντιθέτως με την χθεσινή ημέρα οι θεατές δεν βρέθηκαν στο βουνό για την χωμάτινη ημέρα. Ελάχιστοι μόνο βρέθηκαν σε κάποια "κλασικά" κομμάτια. Όσοι πήγαν πάντως, ανταμείφθηκαν καθώς ο αγώνας είχε πολύ θέαμα ενώ και πάλι οι μάχες ήταν πολλές.

Επόμενος αγώνας για το ΠΠΡ, το χωμάτινο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο, στις 21-22 Ιουνίου.

Πίτσος - Καραπαπαζής
Νάσουλας - Πατρικούσης
Πλατής - Μελλισουργός
Παναγιωτόπουλος - Αχτίδας
Μίχος - Χειράκης
Κύρκος Jr - Πετρόπουλος
Πανουργιάς - Τσιλίκας
Σουρλής - Νικολακοπούλου
Πάζης - Λυμπέρη
Αντωνίου - Τσαλμαντζής
Ανδριόπουλος - Μπογιατζής

Video


Ειδική διαδρομή 2 - Καλαμάκι 1


Ειδική διαδρομή 2 - Καλαμάκι 1


Ειδική διαδρομή 5 - Καλαμάκι 2