ΣΟΑΑΒΕ Αγαπητοί συνάδελφοι αγωνιζόμενοι, ο Σύνδεσμος θλίβεται όταν εκ των πραγμάτων βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση, ν' απαντήσει σε επιστολή ενός μέλους του όπως ο κ. Θ.Κοσμίδης και ενός ανθρώπου των αγώνων όπως ο κ. Θ. Βασιλειάδης, ο οποίος τυγχάνει να είναι ο πρόεδρος της Λ.Α.Βέροιας. Η απάντηση θεωρείται επιβεβλημένη κυρίως προς ενημέρωση των υπολοίπων για τα θέματα ασφάλειας που προέκυψαν και συζητήθηκαν στο συγκεκριμένο αγώνα, αφού μεγάλο μέρος της επιστολής που κοινοποίησαν οι παραπάνω κύριοι προς τα Μ.Μ.Ε. αποτελεί προσωπική επίθεση κατά του εκπροσώπου του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. στο συγκεκριμένο αγώνα κ. Σάββα Μαυροματίδη και στη συνέχεια κατά του Συνδέσμου και το ρόλο του όπως διευκρινίστηκε σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.
Σαν πρώτο θέμα ασφαλείας τίθεται η ύπαρξη των σημείων επιβράδυνσης (τεχνητή αλλαγή πορείας) κατά το κοινώς λεγόμενο sikkein.
Τα σικέην πολύ απλά θα μπορούσαμε να τα αντιστοιχίσουμε με τη διπλή διαχωριστική γραμμή στους δρόμους που οδηγούμε κάθε μέρα.
Βρίσκεται εκεί για να μας προειδοποιήσει ότι ο δρόμος κρύβει κινδύνους και θεωρείται στον Κ.Ο.Κ. τοίχος.
Τα σικέην τοποθετούνται σε δύσκολα, επικίνδυνα και πολύ γρήγορα κομμάτια ώστε να έχει ο καθένας από εμάς την έννοια της επιβράδυνσης και να συγκρατεί τον οδηγικό του οίστρο.
Άρα τα σικέην είναι προειδοποίηση για τους ελάχιστα προνοητικούς και απαιτείται σεβασμός και πόσο μάλλον αφού κινούμαστε με γραπτά.!!!!!!
Οι θέσεις τους υποδεικνύονται από τους υπευθύνους ασφαλείας των αγώνων που ορίζονται από την Ε.Θ.Ε.Α. Στο συγκεκριμένο αγώνα ήταν τοποθετημένο ώστε να είναι ορατό από 200 m. τουλάχιστον.!!!!

Από κει και πέρα είναι ευθύνη του οργανωτή και του αλυτάρχη για το στήσιμο και τη σωστή λειτουργικότητα του.
Σ' αυτό το σημείο είναι η ένσταση του συνδέσμου κατά της επιστολής όπου οι συντάκτες της σε μια άκομψη και ατυχή προσπάθεια τους να καλύψουν τις αδυναμίες της διοργάνωσης δεν καταθέτουν πως όχι η θέση αλλά η κατάσταση του σικέην θα μπορούσε να έχει συμβάλλει στο ατύχημα τους, αφού η απόσταση των σειρών ήταν σχετικά μεγάλη, δίνοντας την εντύπωση ότι περνιέται ευθεία. Τα λάστιχα δεν ήταν δεμένα μεταξύ τους και ο κριτής βρισκόταν σε απόσταση που δεν του επέτρεπε στην διάρκεια του αγώνα να επέμβει άμεσα και να αποκαταστήσει το σικέην.
Συμφωνούμε ότι τα ελαστικά αυτοκίνητων δεν είναι το καλύτερο υλικό ,αλλά κ. Βασιλειάδη εσείς δεν ήσασταν αυτός που τα χρησιμοποιήσατε στα σικέην ως οργανωτής στο Ράλλυ Φίλιππος 2007? και τώρα τα παρουσιάζετε ως μη ενδεδειγμένα?
Αναρωτιέστε κ.Βασιλειάδη ποια είναι η εμπειρία του παρατηρητή ασφαλείας ώστε να τοποθετήσει ένα σικέην,δε μας είπατε όμως από πού αποκτήσατε εσείς εμπειρία να διοργανώνετε αγώνες αλλά και το κάθε καινούργιο διοικητικό συμβούλιο λέσχης.

Δεύτερο και κυριότερο θέμα ασφάλειας το ασθενοφόρο και ο γιατρός του αγώνα. Ακατανόητη η θέση του πληρώματος για ένα τόσο σοβαρό θέμα που μπορεί να τινάξει τα πάντα στον αέρα. Είναι πιθανό κατά την ώρα σύνταξης της επιστολής σας να βρισκόσασταν ακόμη σε κατάσταση σοκ από το ατύχημα και να μην ήσασταν σε θέση να εκτιμήσετε από ποια κατάσταση γλυτώσατε και ότι σας μετέφερε ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ και τι θα είχε συμβεί αν χρειαζόταν πρώτες βοήθειες και η ΖΩΗ σας κρεμόταν από μια ΔΙΑΓΝΩΣΗ και μια ΣΥΣΚΕΥΗ.
Παλεύουμε για την εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών τέλεσης αγώνων. Σ' αυτό δεν επιτρέπεται καμία έκπτωση από κανένα αγωνιζόμενο και σε κανέναν οργανωτή. Και ο γιατρός όση εμπειρία και περγαμηνές να έχει εάν δεν μπορεί να βρίσκεται άμεσα στο χώρο του ατυχήματος διπλά στο πλήρωμα είναι σαν μην υπάρχει.
Για όλα τα παραπάνω ο σύνδεσμος διαθέτει στοιχειά-μαρτυρίες και in car πλανά τα οποία και θα προσκομίσει αρμοδίως.

Κύριοι εάν όλοι οι εμπλεκόμενοι τηρούν στο ελάχιστο έστω τις βασικές τους υποχρεώσεις τότε είναι σίγουρο ότι ούτε λέσχες θα κλείσουν ούτε οι αγωνιζόμενοι θα κάνουμε αυτό που αγαπάμε με το άγχος εάν θα γυρίσουμε σώοι. Ούτε ο σύνδεσμος θα αστυνομεύει λέσχες ,αλυτάρχες, αγωνοδίκες για να πράξουν το αυτονόητο.

Δ.Σ. Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε