thermaikou_01.jpg Ολοκληρώθηκε ο 1ος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος για φέτος, με το Rally Sprint Θερμαικού, Αρκετές οι συμμετοχές στον αγώνα, παρά την οικονομική κρίση που διανύουμε, οι οποίες μάλιστα πρόσφεραν και μάχες και θέαμα στους πολλούς θεατές που βρέθηκαν στην ε.δ. του Τσουκαλά. Ταχύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII που με αρκετά γρήγορο ρυθμό και στα 2 σκέλη, και χωρίς να απειληθούν, πήραν μια εύκολη νίκη.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε ο 1ος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος για φέτος, με το Rally Sprint Θερμαικού, Αρκετές οι συμμετοχές στον αγώνα, παρά την οικονομική κρίση που διανύουμε, οι οποίες μάλιστα πρόσφεραν και μάχες και θέαμα στους πολλούς θεατές που βρέθηκαν στην ε.δ. του Τσουκαλά. Ταχύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII που με αρκετά γρήγορο ρυθμό και στα 2 σκέλη, και χωρίς να απειληθούν, πήραν μια εύκολη νίκη.


2000cc+

Οι Καλούδης-Ρούφος με το, ανανεωμένο "οπτικά", Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα και φυσικά κέρδισαν και την κατηγορία των 2000+. Κινήθηκαν ταχύτατα, χωρίς υπερβολές και λάθη, τόσο όσο να μην αφήσουν περιθώρια αμφισβήτησης από τους υπόλοιπους συνδυασμούς. Οι βασικοί τους αντίπαλοι, Τόψης-Τσότσος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, δυστυχώς αναγκάστηκαν να σταματήσουν την προσπάθεια τους νωρίς στο 1ο σκέλος καθώς στα πρώτα χλμ της ε.δ. είχαν ένα overshoot με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να σταματήσει κάθετα στον δρόμο και στην προσπάθεια τους να κάνουν όπισθεν για να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στην σωστή κατεύθυνση το κιβώτιο "αρνήθηκε" να πάρει την όπισθεν και έτσι αποφάσισαν να μην συνεχίσουν ρισκάρωντας περαιτέρω ζημιά στο κιβώτιο. Πάντως πολύ ευχάριστο νέο η συμμετοχή τους και ελπίζουμε να τους δούμε και σε άλλους αγώνες την φετινή χρονιά. 2οι στην κατηγορία, μετά από επίσης πολύ καλή εμφάνιση, οι Μαυροδης-Κεχαγιάς με το Subaru Impreza T555. Kινήθηκαν πολύ γρήγορα, δεν αντιμετώπισαν προβλήματα και πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Το πόντιουμ της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Μπεσλίδης-Θεοδωρίδου με το γνωστό VW Golf MKIII KC που επίσης είχαν έναν καλό αγώνα. Την κατηγορία συμπλήρωσαν οι Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής με Mitsubishi Lancer RS Evolution III, Κουτσούμπης-Μάυρος με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII, Δουλκερίδης-Παπάζογλου με Seat Ibiza 1.8T και Πετειναράκης-Κυριακίδου με Renault 5 GT Turbo. Στον τεχνικό έλεγχο του Σαββάτου κόπηκαν οι Γκουτζιβελάκης-Κουσουτζής με την εντυπωσιακή Mercedes-Benz 190E 2.5 16V λόγω του ότι το αυτοκίνητο είχε πινακίδες "ΔΟΚ" που από φέτος απαγορεύονται.


1601cc-2000cc

H κατηγορία αυτή πρόσφερε τις πιο έντονες συγκινήσεις στους θεατές. Πολλά πληρώματα πραγματοποίησαν εξαιρετικούς χρόνους, με καλύτερους τους Γεροδήμο-Κοτσιλιάνο με το Honda Civic Type-R. Για ακόμα έναν αγώνα μετά το περσυνό ΔΕΘ, το πλήρωμα πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση. Οδήγησαν πολύ γρήγορα και εκμεταλλευόμενοι κάποια λάθη των αντιπάλων τους δημιούργησαν μια διαφορά που στο 2ο σκέλος έλεγξαν και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη. 2οι, οι περσυνοί Κυπελλούχοι της F2 στο Κύπελλο Ασφάλτου Ελλάδος, Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti. Όπως δήλωσε ο οδηγός, στο 1ο πέρασμα δεν είχαν το ιδανικό set up, που έφερε κάποια λάθη. Στο 2ο πέρασμα βρήκαν τις σωστές ρυθμίσεις και πραγματικά σήκωσαν στις μύτες των ποδιών τους τους θεατές με οριακά περάσματα καθώς ήθελαν πολύ να ξεκινήσουν την νέα χρονιά με μια νίκη. όμως παρά την εντυπωσιακή τους προσπάθεια δεν μπόρεσαν να καλύψουν την διαφορά και τερμάτισαν περίπου 9'' πίσω από τους νικητές. 3οι στην κατηγορία τερμάτισαν οι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το VW Golf MKII, που έκαναν και αυτοί πολύ καλούς χρόνους χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Τους ακολούθησαν οι Βάτσος-Θεοφανίδης με το Peugeot 309 GTI με τον οδηγό να μην είναι ευχαριστημένος από το set up του αυτοκινήτου ενώ μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Αγγλόπουλος-Κυριαζής με το γνωστό (ex-Σωτήρχος) Citroen Saxo KC. Tην κατηγορία συμπλήρωσαν οι Λάκης-Καμζέλης με Opel Manta, Τερζόπουλος-Θωμόπουλος με Renault Clio RS Ragnotti, Παρταλιός-Μπαλτουμάς με BMW 2002TI, και Αναστασοβίτης-Αναστασοβίτης με Opel Astra GSI 16V. Στους άτυχους της κατηγορίας, οι Κωνσταντίνου-Σαρητζόγλου με το Peugeot 206 KC, που στο 1ο πέρασμα έκαναν χρόνο πολύ κοντά στους νικητές της κατηγορίας, αλλά στο 2ο σκέλος είχαν έξοδο στην οποία χτύπησαν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Πολύ καλό χρόνο στο 1ο σκέλος πραγματοποίησαν και οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 που όμως κατά την διάρκεια αυτού αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα τους και αποφάσισαν να σταματήσουν εκεί την προσπάθεια τους.


1401cc-1600cc

Kαι σε αυτήν την κατηγορία οι μάχες δεν έλειψαν όπως και οι πολύ καλές επιδόσεις. 2 ταχύτατοι χρόνοι έδωσαν τη νίκη στους Μπίστα-Μικρούλη με το Citroen C2 Challenge που έδειξαν να μην προβληματίζονται από τους υπόλοιπους συνδυασμούς τερματίζοντας σχεδόν 12'' μπροστά από τους 2ους της κατηγορίας. Αυτοί ήταν οι Κουμποτής-Μαυροματίδης με το Peugeot 106 S16. Ισως ένας καλύτερος χρόνος στο 1ο σκέλος, αντίστοιχος του 2ου περάσματος τους, να τους έφερνε πιο κοντά στην διεκδίκηση της νίκης αλλά και πάλι πρέπει να είναι ευχαριστημένοι καθώς κατάφεραν να πάρουν την 2η θέση από τους Σανιδά-Τριανταφύλλου με ίδιο αυτοκίνητο για λιγότερο από 1''. Το νεαρό πλήρωμα πραγματοποίησε πολύ καλό χρόνο στο 1ο σκέλος αλλά στο 2ο δεν κατάφεραν να τον βελτιώσουν με αποτέλεσμα να χάσουν την 2η θέση που κατείχαν μετά το 1ο σκέλος. Καλή εμφάνιση και για τους Σωτηρίου-Καστανιώτη με ακόμα ένα Peugeot 106 S16 που τερμάτισαν στην 4η θέση, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Τρύφος-Θεοφανίδης με ίδιο επίσης αυτοκίνητο. 6οι βρέθηκαν οι Ζάγαρης-Παλαβουζίδης στην πρώτη τυος εμφάνιση με το νέο τους απόκτημα, ένα Citroen C2 Challenge, ενώ τους ακολύθησαν οι Ευθυμιάδης-Παπανικολάου με Peugeot 106 S16. 8oι γενικής, οι "δικοί" μας, Αγγελόπουλος-Γκάλφας με το Peugeot 106 S16. Eπανεμφάνιση στους αγώνες για το δίδυμο, με ρόλους αντεστραμμένους, και με μια αξιοπρεπής εμφάνιση του οδηγού στην πρώτη του συμμετοχή πίσω από το τιμόνι. Ελπίζουμε να τους ξαναδούμε σύντομα και σε άλλους αγώνες.  Την κατηγορία συμπλήρωσαν οι "Mπόλκας Jnr"-Κούκας με Peugeot 106 S16, Κώστας-Τσιμπίδης με Peugeot 205 GTI και Ταυλίκος-Τάτσιος με Peugeot 106 S16. Στις εγκαταλείψεις της κατηγορίας συγκαταλέγονται, οι Καραβασίλης-Κολλαράς με το Citroen Saxo VTS που έιχαν άσχημη έξοδο με πολλά χλμ στο κοντέρ στο 1ο σκέλος (ευτυχώς χωρίς να πάθει κανένας από το πλήρωμα κάτι σοβαρό, όπως και όλα τα υπόλοιπα πληρώματα που είχαν έξόδους) και ενώ πραγματοποιούσαν εξαιρετικό πέρασμα σε αυτό, και Παρταλιός-Παπαδόπουλος επισης με Citoren Saxo VTS από ημιαξόνιο στα πρώτα χλμ του 1ου σκέλους. Οι Αργυρίου-Πάσχος με Opel Corsa GSI δεν εμφανίστηκαν στον Τ.Ε. του Σαββάτου.


εώς 1400cc

Μόνιμοι πρωταγωνιστές της κατηγορίας, οι Πάζης-Παπαρήγας με το Toyota Yaris, ακόμα μια φορά, πραγματοποίσαν χρόνους αντίστοιχους αυτοκινήτων των μεγαλύτερων κατηγοριών, και πηραν μια εύκολη νίκη. Καλή εμφάνιση και για τους Βραχάτη-Κυπαρισσά με ίδιο αυτοκίνητο που τερμάτισαν 2οι ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Τσακίρης-Νώττας με ακόμα ένα Toyota Yaris που πραγματοποίησαν και αυτοί καλούς χρόνους. 4οι βρέθηκαν οι Λαζάρου-Καραπέτρος με MG ZR 105, ενώ τους ακολούθησαν, oι Μάστορας-Μπέμπης με Peugeot 106 Rallye, Κολίσογλου-Βασιλειάδου με ενα ιστορικό Ford Fiesta MKI, που τράβηξαν τα βλέματα των θεατών με τα περάσματα τους, Καραβασιλικός-Νικολαίδης με Toyota Starlet EP91 και Μέρμηγκα-Μηλιάδης με Peugeot 206. Στις εγκαταλείψεις, είχαμε τους Γεωργούση-Λέφα με το νέο τους απόκτημα, ένα Suzuki Swift GTI 16V, από έξοδο στο 1ο σκέλος, Νιζάμη-Αγγουρά με το Skoda Felicia KC από έξοδο στο 2ο σκέλος, και Μπακιρτζής-Τερζής με Nissan Micra K11 στο 1ο σκέλος απο μηχανική βλάβη.


Κάπως έτσι λοιπόν εξελίχθηκε ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Ράλλυ Β.Ελλάδος για το 2009. Ο καιρός έκανε το χατήρι των θεατών και αυτοί τίμησαν τον αγώνα με την μαζική παρουσία τους, που τόσο την έχει ανάγκη πλέον ο χώρος και φυσικά αποζημιώθηκαν από το θέαμα που παρακολούθησαν . Οργανωτικά ο αγώνας ήταν πολύ καλός στα επίπεδα που συνηθίζει ο ΑΟΘ.

Προσωπικά, θα ήθελα να κάνω μια αναφορά. Λίγο πριν το ξεκίνημα του 1ου σκέλους γίναμε αυτόπτες μάρτυρες ενός "παρολίγον" σοβαρού ατυχήματος που δεν έγινε από θέμα τύχης και υπαίτιος ήταν πλήρωμα που πραγματοποιούσε "αναγνωρίσεις" σε ρυθμό αγώνα. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει να σταματήσει αυτό το "κακό", και να αρχίσουν να τιμωρούνται αυστηρά οι παραβάτες! Ελπίζουμε να μην χρειαστεί να θρηνήσουμε θύματα για να γίνει αυτό κατανοητό!

Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Β.Ελλάδος, το Ράλλυ Φίλιππος, στην περιοχή της Βεροιας, στις 11-12 Απριλίου , που επίσης προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.


Video


38o Ράλι σπριντ Θερμαϊκού