thumb_img_0135_1a.jpg Λίγο πριν τον τελευταίο Ράλλυ Σπριντ της περσυνής χρονιάς, το Ράλλυ Σπριντ Σμοκόβου, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά, ένα «ιδιαίτερο» πλήρωμα. Ο λόγος, για τις Ελένη Μαλακτάρη και Αγγελική Βαρουξή, που τα τελευταία χρόνια βλέπουμε στις ε.δ. της χώρας μας στο κοκπιτ ενός Fiat Seicento Sporting, και μας έχουν «κερδίσει» τόσο με τις επιδόσεις τους αλλά και με το ήθος τους.  Οι διακρίσεις δεν λείπουν από το παλμαρέ τους, με αρκετές νίκες στην κλάση τους αλλά και τίτλους. Στο σπριντ Σμοκόβου επρόκειτο να κάνουν τον 1o τους αγώνα στο χώμα, ως πλήρωμα, και εκεί βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε μαζί τους μια όμορφη συζήτηση αλλά και να τις φωτογραφήσουμε με το αγωνιστικό τους. Ορίστε τι μας είπαν…
IMG_0062_3.jpg

Λίγο πριν τον τελευταίο Ράλλυ Σπριντ της περσυνής χρονιάς, το Ράλλυ Σπριντ Σμοκόβου, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά, ένα «ιδιαίτερο» πλήρωμα. Ο λόγος, για τις Ελένη Μαλακτάρη και Αγγελική Βαρουξή, που τα τελευταία χρόνια βλέπουμε στις ε.δ. της χώρας μας στο κοκπιτ ενός FiatSeicentoSporting, και μας έχουν «κερδίσει» τόσο με τις επιδόσεις τους αλλά και με το ήθος τους.  Οι διακρίσεις δεν λείπουν από το παλμαρέ τους, με αρκετές νίκες στην κλάση τους αλλά και τίτλους. Στο σπριντ Σμοκόβου επρόκειτο να κάνουν τον 1ο τους αγώνα στο χώμα, ως πλήρωμα, και εκεί βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε μαζί τους μια όμορφη συζήτηση αλλά και να τις φωτογραφήσουμε με το αγωνιστικό τους. Ορίστε τι μας είπαν… ..

IMG_0135_1.jpg

ΕΛΕΝΗ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ
R40: Πως ξεκίνησε η σχέση σου με τους αγώνες και πότε άρχισες να ασχολείσαι ενεργά με αυτούς;
Ελένη Μαλακτάρη (Ε.Μ): Παλαιότερα δεν παρακολουθούσα αγώνες. Κύριοι υπαίτιοι για την ενεργή μου ενασχόληση με αυτούς ήταν ο αδερφός μου, Σωτήρης, και ο Νίκος Χρυσάφης, που «φτιάχνει» και το αυτοκίνητο μου. Κάποια στιγμή έβγαλα την licence και ξαφνικά είδα το όνομά μου στις συμμετοχές της Ανάβασης Ριτσώνας το 2003. Να μην ξεχάσω ότι πριν από αυτό, συμμετείχα στην ομάδα service του Χρυσάφη για ένα περίπου χρόνο.

R40: Αγωνίζεσαι με ένα αυτοκίνητο μικρής κατηγορίας και συγκεκριμένα της Α/0. Μίλησε μας για αυτό, την ιστορία του, και για το πόση ευχαρίστηση μπορεί να προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε έναν οδηγό αγώνων.
E.M: Η ευχαρίστηση που σου δίνει το Seicento είναι λίγο μεγαλύτερη από τα λίγο μεγαλύτερα αυτοκίνητα, λόγω κυβικών! Πρέπει να προσπαθήσεις για τον χρόνο, να «ξεκουλαθείς» που λέμε. Και φυσικά ακόμα χρειάζομαι αρκετό καιρό ακόμα για να το μάθω στον βαθμό που θέλω. Τα αυτοκίνητο ξεκίνησε σαν συμμετοχή της αντιπροσωπείας Fiat Κίνηση, όπου έκανε τον πρώτο του αγώνα με άλλον οδηγό και στην συνέχεια για περίπου 1,5 χρόνο το έτρεχα εγώ. Μετά το αγόρασε ο Χρυσάφης και το οδηγώ μόνο εγώ.

IMG_0241.jpg

R40: Το 2008 είχες μια γεμάτη χρονία, που έκλεισε με τίτλο. Πως αισθάνεσαι για αυτό και πως πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει αυτός ο τίτλος μελλοντικά;
Ε.Μ: Ο τίτλος πιστεύω πως μελλοντικά δεν θα μας βοηθήσει καθόλου! Ήδη συμμετέχω 5 χρόνια σε αγώνες και πραγματικά πιστεύω πως στο θέμα χορηγών οι τίτλοι δεν μετράνε, ιδιαίτερα αν συμμετέχεις με μικρό αυτοκίνητο! Σαφώς και έχω χαρεί πάντως για τον τίτλο! Δεν θα ‘λεγα ότι προσπάθησα και τόσο πολύ. Περισσότερο μας έκατσε παρά το κυνηγήσαμε.

R40: Το σπριντ του Σμοκόβου θα είναι ο 1ος αγώνας σου στο χώμα σαν οδηγός. Πρώτες σκέψεις; ‘Ηταν προγραμματισμένο εδώ και καιρό; Yπάρχουν βλέψεις για περισσότερες συμμετοχές στο χώμα; 
E.M: Ο κύριος υπαίτιος για αυτό είναι η συνοδηγός μου, η Αγγελική. Έτρεξε χώμα σαν συνοδηγός του Γιάννη Δοντά και εκεί λάτρεψε το χώμα. Αυτή με έσπρωξε να κάνουμε χώμα. Αλλά, υπήρξαν και άλλες συνεννοήσεις! Συμφωνήσαμε εγώ να τρέξω χώμα και η Αγγελική να συμμετέχει σαν οδηγός στην Ριτσώνα!

R40: Πως σου φαίνεται η προκύρηξη των πρωταθλημάτων του 2009 και ποια τα μελλοντικά σου σχέδια; 
E.M: Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κάνω αγώνες. Όσο περισσότερους γίνεται. Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι θεσμοί και τα πρωταθλήματα.

IMG_0145_1.jpg


R40: Υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που σε στήριξαν σε αυτή σου την προσπάθεια στους αγώνες;
Ε.Μ: Είμαι πολύ τυχερή που «έπεσα» πάνω στον Νίκο Χρυσάφη. Η στήριξη του είναι τεράστια. Επίσης μεγάλη ήταν και η βοήθεια του αδερφού μου αλλά και τον γονιών μου. Και φυσικά όσα ευχαριστώ και να πω στην Αγγελική, ποτέ δεν θα είναι αρκετά!

R40: Τα τελευταία χρόνια τα γυναικεία πληρώματα συνεχώς και αυξάνονται στους αγώνες. Υπάρχει ακόμα «διαφορετική» αντιμετώπιση από τους εμπλεκόμενους στο χώρο, ή πλέον οι γυναίκες έχουν πάρει τη θέση τους στους αγώνες;
E.M: Ποτέ δεν προσέγγισα τους αγώνες σαν «κοριτσάκι». Πήγα στα ίσια! Θέλω να δω ακόμα περισσότερα γυναικεία πληρώματα στην Ελλάδα. Δεν έχω νιώσει ποτέ να με υποτιμούν, αντιθέτως πιστεύω πως με υπολογίζουν σαν αντίπαλο. Και θα σου πω και κάτι άλλο. Μια γυναίκα δεν έχει πρόβλημα να την περάσει ένας άντρας, ενώ το αντίθετο ίσως να είναι διαφορετικό!

IMG_0128_1.jpg 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΡΟΥΞΗ
R40: Πως αποφάσισες να ξεκινήσεις τους αγώνες; 
Aγγελική Βαρουξή (Α.Β): Είχα ένα Citroen Saxo και προσπάθησα να το βλετιώσω για τις βόλτες μου. Μια μέρα ο μηχανικός μου με πήρε τηλέφωνο ότι ψάχνουν συνοδηγό. Και έτσι ξεκίνησα.  1ος αγώνας μου το Ράλλυ Κένταυρος του 2002 με οδηγό τον Μάνο Παπαγεωργίου και ένα  Peugeot 106 της Ν/1.

R40: Πόσο έχεις εξελιχθεί σαν συνοδηγός αυτά τα χρόνια που συμμετέχεις; 
A.B: Εντάξει, όσο περισσότερο συμμετέχεις τόσο εξελίσσεσαι. Δύσκολα μένεις στάσιμος. Σίγουρα έχω εξελιχθεί αρκετά και όσο περνάει ο καιρός τόσο δενόμαστε περισσότερο με την Ελένη και τόσο περισσότερο εξελισσόμαστε.

IMG_0232.jpg


R40: Πριν λίγο καιρό έκανες και τον πρώτο σου αγώνα ως οδηγός στην Ανάβαση Ριτσώνας. Εντυπώσεις; 
A.B: Απλά, φανταστικά! Να σου πω την αλήθεια δεν «κατάλαβα και πολύ καλά» πως βρέθηκα στο μπάκετ του Cinquecento. H Eλένη βοήθησε πολύ πάντως. Η εμπειρία ήταν καταπληκτική!

R40: Τι ύπάρχει στο μέλλον για την Αγγελική; Συνοδηγός ή οδηγός; 
A.B: Το μόνο βέβαιο έιναι ότι θα παραμείνω συνοδηγός της Ελένης. Σίγουρα η εμπειρία σαν οδηγός ήταν καταπληκτική και σίγουρα θα ήθελα να κάνω και άλλες αναβάσεις ή ράλλυ σπριντ, με την Ελένη βέβαια συνοδηγό.

R40: Τι προτιμάς; Άσφαλτο ή χώμα, και γιατί; 

A.B: Η άσφαλτος είναι περισσότερο απόλυτη. Στο χώμα υπάρχει συνεχές ψάξιμο και είναι πιο περιπέτεια. Και βέβαια προτιμώ το χώμα και για αυτόν τον λόγο «έσπρωξα» την Ελένη να κάνουμε χώμα. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον και εκεί θα εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο.

IMG_0080_1.jpg

R40:  Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους που σε στήριξαν στην εμπλοκή σου στους αγώνες; 
A.B: Θέλω να ευχαριστήσω τον Μάνο Παπαγεωργίου που η βοήθεια του ήταν μεγάλη στην αρχή όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα στους αγώνες. Επίσης τη νέα μου ομάδα, του Νίκου Χρυσάφη, και πάνω από όλα την οδηγό μου και φίλη μου, Ελένη.

R40: Τι θα συμβούλευες μια νέα κοπέλα που θα ήθελε να ξεκινήσει στον χώρο των αγώνων αυτοκινήτου; 

A.B: Θα την συμβούλευα να το κάνει αν είναι αυτό που πραγματικά θέλει. Θα πρέπει να κάνει προσεκτικές κινήσεις και επιλογές. Και τέλος, να μην προσπαθήσει να μπει στον χώρο σαν «γυναίκα» περιμένωντας επιείκεια!

IMG_0178_1.jpg

Αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα μας είπε το πλήρωμα και θέλουμε να τις ευχαριστήσουμε θερμά για την πολύ όμορφη κουβέντα και φωτογράφιση που κάναμε μαζί τους. Ήδη τα κορίτσια φέτος, έχουν κάνει τους πρώτους τους αγώνες ως συνοδηγοί, η Ελένη ως συνοδηγός του Νίκου Χαλιβελάκη στο Ολυμπιακό Ράλλυ, ενώ η Αγγελική ως συνοδηγός του Βασίλη Παραθύρα στο Ολυμπιακό Ράλλυ αλλά και του Νίκου Σταμόπουλου στο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου. Στο ράλλυ Φίλιππος, το ερχόμενο σαββατοκύριακο, θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση φέτος σαν πλήρωμα με το γνωστό κόκκινο Fiat Seicento Sporting. Όλοι στο R40, ευχόμαστε στο πλήρωμα ότι καλύτερο και είμαστε σίγουροι ότι στο μέλλον δεν θα πάψουν να μας απασχολούν!

IMG_0236.jpg