   |
Πρωινό ξύπνημα λοιπόν, και άφιξη στoν σκουπιδότοπο (εεε, την πίστα του Αιγινίου ήθελα να πω) και όποιες άσχημες εντυπώσεις του τοπίου διαγράφονται προσωρινά καθώς βλέπουμε το Subaru φορτωμένο στο τρέιλορ να μπαίνει στην πίστα.
Σύντομο καφεδάκι (μέχρι να ξυπνήσουμε) με τον Διονύση και την συνοδηγό του, Μαρία Κυρλαγκίτση, όπου μαθαίνουμε ότι το αυτοκίνητο είναι αυτό που βλέπαμε τα τελευταία χρόνια στα χέρια του "συνονόματου" Διονύση Σπανού. Χωρίς πολλές καθυστερήσεις, το αυτοκίνητο παίρνει μπρος και αμέσως ξεκινά η διαδικασία "εκμάθησης" της πίστας. Μερικοί αναγνωριστικοί γύροι ώστε να βρεθούν τα σωστά πατήματα, και ένας-ένας (και μια-μια) από την ομάδα του R40, που βρισκόμασταν εκεί σε πλήρη παράταξη, αρχίζουν να παίρνουν θέση στο μπάκετ του συνοδηγού.
Εκπληκτική η πρόσφυση της πίστας, το αυτοκίνητο κυριολεκτικά βιδωμένο στις στροφές (αριστερές οι περισσότερες καθώς αυτή η φορά επιλέχθηκε), και όσο περισσότερο πιέζει ο Διονύσης, τόσο περισσότερο βλέπουμε τις αρετές του Subaru. Eντελώς ουδέτερο, και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν πολύ γρήγορα από σημείο σε σημείο. Ο Διονύσης σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάει το αυτοκίνητο για πολύ καιρό καθώς με σίγουρες κινήσεις στο τιμόνι τοποθετεί το αυτοκίνητο εκεί ακριβώς που θέλει. Σίγουρα όχι και το πιο αντιπροσωπευτικό τεστ όσον αφορά τους τύπους οδοστρώματος που θα συναντήσουμε φέτος στις ε.δ της Β.Ελλάδος αλλά μια πολύ καλή ευκαιρία εκμάθησης του αυτοκινήτου και των ορίων του. Αυτή άλλωστε είναι και μια από τις αρετές που έχει η πίστα και ο λόγος που επιλέχθηκε για το τεστ καθώς στην πράξη εκεί ο Διονύσης "οδήγησε" για πρώτη φορά το αυτοκίνητο. Κάπου εκεί όμως μετά από καμιά 20αριά γύρους τα πρώτα λινά στα ελαστικά άρχισαν να εμφανίζονται και δυστυχώς έπρεπε να σταματήσει αυτή η τόσο ευχάριστη εμπειρία. Ασύγκριτη η αίσθηση που σου αφήνει κάθε εμπειρία "από μέσα" σε ένα αγωνιστικό, πόσο περισσότερο δε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών κατηγορίας Ν/4.
Με το σβήσιμο του μοτέρ, και μετά τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες, άρχισε η συζήτηση των "εντυπώσεων" και των μελλοντικών σχεδίων. Πολύ καλή η αίσθηση που έδωσε το αυτοκίνητο στον Διονύση, και κάπου εκεί μας εκμυστηρεύτηκε ότι φέτος σκέφτεται να ακολουθήσει όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Β.Ελλάδος με αυτό καθώς και να κάνει και την πρώτη του απόπειρα σε κάποιον αγώνα του ΕRC στο εξωτερικό, αν φυσικά βρεθούν και οι "απαραίτητοι" χορηγοί για το εγχείρημα.
Στο δεξί μπάκετ θα βρεθεί και φέτος η Μαρία Κυρλαγκίτση. Η Μαρία πέρσυ, στην πρώτη της χρονιά στους αγώνες, έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην κατάκτηση του τίτλου καθώς ήταν αυτή που βρέθηκε στο μπάκετ του συνοδηγού στους περισσότερους αγώνες της χρονιάς (στους υπόλοιπους συνοδηγός ήταν ο Δημήτρης Κεχαγιάς). Σαφώς πιο έμπειρη φέτος, θα αποτελέσει ένα πολύ δυνατό "δίδυμο" με τον Διονύση και σίγουρα ο στόχος του πληρώματος μετά την περσυνή επιτυχία δεν μπορεί να είναι άλλος από την επανάληψή της. Την προετοιμασία του αυτοκινήτου έχει επωμιστεί η εταιρία Jamsport της οικογένειας Κυρλαγκίτση, η οποία με "τεράστια" ιστορία στους αγώνες αναμένεται να βοηθήσει τα μέγιστα στην προσπάθεια του πληρώματος.
Το R40 δεν μένει παρά να ευχηθεί τα καλύτερα στον Διονύση και την Μαρία και να τους ευχαριστήσουμε για την πολύ ευγενική πρόσκληση και την φανταστική εμπειρία που μας προσέφεραν. |