Καμπουγιάννης - Ντούφας Στον 3ο αγώνα του Κυπέλλου Β.Ελλάδος, το Ράλλυ Φίλιππος, είχαμε και την αντίστοιχη απονομή του βραβείου "ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ". Νικητές αυτού, οι Κώστας Καμπουγιάννης και Σάκης Ντούφας, που με ένα Citroen AX της κατηγορίας Ε, κατάφεραν να κάνουν μια καταπληκτική εμφάνιση με αποτέλεσμα εκτός από την νίκη στην κλάση τους, την Ε/10, να κερδίσουν την 3η θέση στη γενική της κατηγορίας Ε, αλλά και να τερματίσουν στην 9η θέση της γενικής. Φυσικά αυτό δεν ήταν κάτι που μας ξάφνιασε καθώς το πλήρωμα μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες εμφανίσεις καθώς πέρσι αναδείχτηκαν κυπελλούχοι της Ε/10 στο Κύπελλο Ασφάλτου Ελλάδος.
Στον 3ο αγώνα του Κυπέλλου Β.Ελλάδος, το Ράλλυ Φίλιππος, είχαμε και την αντίστοιχη απονομή του βραβείου "ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ". Νικητές αυτού, οι Κώστας Καμπουγιάννης και Σάκης Ντούφας, που με ένα Citroen AX της κατηγορίας Ε, κατάφεραν να κάνουν μια καταπληκτική εμφάνιση με αποτέλεσμα εκτός από την νίκη στην κλάση τους, την Ε/10, να κερδίσουν την 3η θέση στη γενική της κατηγορίας Ε, αλλά και να τερματίσουν στην 9η θέση της γενικής. Φυσικά αυτό δεν ήταν κάτι που μας ξάφνιασε καθώς το πλήρωμα μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες εμφανίσεις καθώς πέρσι αναδείχτηκαν κυπελλούχοι της Ε/10 στο Κύπελλο Ασφάλτου Ελλάδος.
Καμπουγιάννης - Ντούφας
Το R40 πήγε στους Σοφάδες Καρδίτσας όπου εδρεύει ο οδηγός, συνάντησε το πλήρωμα, και ας δούμε τι μας είπαν...
 
Καμπουγιάννης - Ντούφας
 
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΓΙΑΝΝΗΣ (Κ.Κ)
 
R40: Μίλησε μας για το πώς ξεκίνησες τους αγώνες, πως προέκυψε η συμμετοχή σου, πως το αποφάσισες;
Κ.Κ: Μoυ άρεσαν τα ράλλυ ανέκαθεν αλλά στην επαρχία είναι αρκετά δύσκολα τα πράγματα. Αγόρασα το ΑΧ το 2005 και αρχικά έτρεχα στο χώμα. Από το 2007 ασχολήθηκα αποκλειστικά με την άσφαλτο.

R40: Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, χορηγοί, που σε υποστηρίζουν αυτά τα χρόνια στους αγώνες;
K.K: Δυστυχώς καμία χορηγία. Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι φίλοι που μας βοηθάνε όπου και όπως μπορούν. Πολύ σημαντική είναι η βοήθεια του Σωτήρη Γρηγορίου (Γρηγορίου Racing-Τρίκαλα) που έχει αναλάβει το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Καμπουγιάννης - Ντούφας
R40: Πες μας λίγα λόγια για το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετέχεις.
Κ.Κ: Είναι ένα Citroen AX, της Ε/10, που το ετοιμάζω και το εξελίσσω μόνος μου μιας που είμαι μηχανικός. Αυτή τη στιγμή έχει φτάσει σε ένα πολύ καλό στάδιο. Έχω φτιάξει ένα πολύ δυνατό μοτέρ, φοράει σασμάν 5άρι της Citroen Sport και άλλα καλά πράγματα. Ψαχνόμαστε ακόμη στο θέμα ανάρτησης και στησίματος αλλά σύντομα θα είναι ακριβώς στα μέτρα μου. Είναι αρκετά βαρύ για την κατηγορία του αφού είναι ραμμένο για χώμα και του έβαλα ένα πολύ ενισχυμένο ρολ-μπαρ γιατί η ασφάλεια είναι πάνω απ όλα.

R40: Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να προετοιμάζεις μόνος σου το αυτοκίνητο;
Κ.Κ: Δύσκολο. Το να ετοιμάζω και το αγωνιστικό μόνος μου, προϋποθέτει πολύ χρόνο (που δεν υπάρχει πάντα). Η παραμικρή αλλαγή στο αμάξι, δοκιμάζεται κατ’ ευθείαν στον αγώνα. Το αν είναι θετική ή όχι το βλέπουμε εκεί αφού δεν προλαβαίνω να το δοκιμάσω. Επίσης περιορίζεται σημαντικά ο χρόνος αναγνωρίσεων (δεν μπορούμε να διαθέσουμε πάνω από μία ημέρα συνήθως). Και φυσικά όταν έχω στο μυαλό και όλα τα του αυτοκινήτου, δεν μπορώ να σκέφτομαι μόνο τα του αγώνα. Το θετικό είναι, ότι ξέρω το αμάξι βίδα προς βίδα και στο παραμικρό πρόβλημα, μπορώ να επέμβω και να το λύσω άμεσα, αν έχω το χρόνο και τα μέσα.

R40: Πως βλέπεις τον συναγωνισμό στην κατηγορία σου και ειδικότερα στην κλάση σου;
K.K: Δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα στην Ε/10. Με το ζόρι συμπληρώνουμε την κλάση σε κάθε αγώνα. Λογικό είναι να μην υπάρχει και μεγάλος συναγωνισμός. Για το λόγο αυτό και σε κάθε αγώνα προσπαθούμε να πάμε όσο γίνεται γρηγορότερα έχοντας σαν στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε επίπεδο γενικής κατάταξης, κατηγορίας, κλάσης, κυβικών. Όταν κινούμαστε στο ρυθμό που θέλουμε και μπορούμε, είμαστε ευχαριστημένοι, άσχετα από το αποτέλεσμα.

Καμπουγιάννης - Ντούφας
R40: Άσφαλτος ή χώμα; Kαι γιατί;
K.K: Μου αρέσουν και τα 2. Το χώμα είναι ποιο ευχάριστο οδηγικά αλλά βγάζει πολλές ζημιές στο αμάξι. Η άσφαλτος μαζεύει πολλά χιλιόμετρα, αλλά μου αρέσει. Άσφαλτος.

R40: Πέρσι κατέκτησες τον τίτλο στην κατηγορία σου στο Κ.Ασφάλτου. Φέτος ποιος είναι ο στόχος; Μελλοντικά σχέδια; Αλλαγή αυτοκινήτου, εξέλιξη του ιδίου;
K.K: Ο βασικός στόχος και φέτος είναι το Κ.Ασφάλτου στην κλάση μας. Μετά ότι άλλο προκύψει…Αυτό είναι τα 1600 στο Β.Ελλάδος, η κλάση μας στο πρωτάθλημα, μια καλή θέση στην F2 στην F3 και όπου αλλού βαθμολογούμαστε. Μετά το καλοκαίρι θα προσδιορίσουμε καλύτερα τους στόχους μας. Για το μέλλον σκέφτομαι διάφορα πράγματα αλλά ακόμη τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αν προκύψει κάποια χορηγία ίσως αλλάξω αμάξι. Διαφορετικά θα συνεχίσω την εξέλιξη του ΑΧ.
 
Καμπουγιάννης - Ντούφας
 
ΣΑΚΗΣ ΝΤΟΥΦΑΣ (Σ.Ν)
 
R40: Πως ξεκίνησες του αγώνες;
Σ.Ν: Η αγάπη για το Σπόρ υπήρχε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και ειδικά από την πρώτη φορά που είδα αγώνα (Ακρόπολις 77). Η εμπλοκή μου με τους αγώνες άρχισε το 2004, συμμετέχοντας με το Peugeot 106 Rallye (Ν/1) του TRF (www.trf.gr), από τη θέση του οδηγού στο ράλι ΔΕΘ.

R40: Ποιος και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του συνοδηγού;
Σ.Ν: Από την πρώτη στιγμή πίστευα ότι είναι δύσκολος (και έτσι είναι). Τα ράλλυ είναι ομαδικό σπορ. Οδηγός-συνοδηγός-τεχνική υποστήριξη, συντελούν σε μια καλή επίδοση. Το να μπορεί ο συνοδηγός να ελαφρύνει τα καθήκοντα του οδηγού, να του δίνει το ρυθμό στην ειδική, ανεβάζοντάς τον ή συγκρατώντας τον, παίζει ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Ένας συνοδηγός μπορεί να συμβάλει στο να κερδηθούν τα λίγα δευτερόλεπτα που χρειάζονται για μια νίκη, μπορεί και να οδηγήσει σε μια καταστροφική έξοδο, διαβάζοντάς του μια λάθος στροφή. Σημαντικότατος επόμενος ο ρόλος του.

R40: Τι είναι αυτό που "εξελίσσει" ένα πλήρωμα; Πως δηλαδή ένα πλήρωμα μπορεί να γίνει καλύτερο και πιο γρήγορο;
Σ.Ν: Κατ' αρχήν πρέπει να υπάρχει "χημεία" ανάμεσα στο πλήρωμα. Από κει και πέρα τα πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα εξελίσσουν και τους 2. Ο οδηγός εξελίσσεται οδηγικά και ο συνοδηγός μαθαίνει καλύτερα τον οδηγό του...τι και πως θέλει να ακούει.

Καμπουγιάννης - Ντούφας
R40: Άσφαλτος ή χώμα; Και γιατί;
Σ.Ν: Η χωμάτινη εμπειρία μου είναι πολύ μικρή, μόλις ένα σπριντ, πάλι με τον Κώστα και το ΑΧ. Νομίζω ότι η άσφαλτος είναι πιο απαιτητική. Οι ταχύτητες είναι μεγαλύτερες, τα αυτοκίνητα απόλυτα, και τα λάθη δεν συγχωρούνται. Θα 'θελα να δοκιμάσω περισσότερο χώμα. Είναι πιο θεαματικό και πιο διασκεδαστικό τόσο για θεατές όσο και για αγωνιζόμενους. Από τα 2 διαλέγω χώμα. Το γιατί δεν έχει λογική απάντηση…γιατί μ αρέσει.!!!

R40: Μελλοντικά σχέδια;
Σ.Ν: Για φέτος θα κάνουμε παρέα με τον Κώστα όσους αγώνες μπορέσουμε. Για "μελλοντικότερα"…ίδωμεν.

Καμπουγιάννης - Ντούφας
R40: Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει άμεσα στα Ελληνικά Ράλι;
Σ.Ν: Να βοηθηθούν οι νεοεισερχόμενοι στο χώρο των αγώνων. Η έκπτωση του 40% στα παράβολα π.χ να ισχύει για 2-3 χρόνια. Είναι ακριβό χόμπι και δυστυχώς οι εποχές είναι οικονομικά δύσκολες. Η σειρά εκκίνησης. Να προσέχουν να μη βάζουν πιο αργά αυτοκίνητα μπροστά από πιο γρήγορα. Είναι θέμα ασφάλειας πάνω απ' όλα. Οι λέσχες να βοηθούν όπου και όπως μπορούν (παροχές, διευκολύνσεις κλπ ) τους αγωνιζόμενους και να μην τους βλέπουν ως πελάτες. Ευτυχώς βλέπω ότι τον τελευταίο καιρό γίνονται θετικά βήματα. Θα πρέπει οι αγωνιζόμενοι να ανταμοίβουμε με τη συμμετοχή μας τους σωστούς οργανωτές και να γυρνάμε την πλάτη στους άλλους. Οι αγωνιζόμενοι, να προσέχουμε και να σεβόμαστε όταν κάνουμε αναγνωρίσεις στις περιοχές που μας φιλοξενούν και τους κατοίκους τους. Και επιτέλους κάποιος επαγγελματίας να αναλάβει την προβολή των αγώνων. Να μην είμαστε μόνοι μας στα βουνά. Να μπορέσουν να έρθουν θεατές και χορηγοί.

R40: Παρακολουθείς τα "τεκταινόμενα" του χώρου στο εξωτερικό; Τι είναι αυτό που ζηλεύεις στα πρωταθλήματα του εξωτερικού;
Σ.Ν: Βλέπω ότι σε χώρες πιο προηγμένες και με μεγαλύτερη παράδοση στο χώρο των αγώνων, να παίρνουν μέτρα ώστε να μπορούν να τρέχουν όλοι με όλα στους εθνικούς τους αγώνες. Θέλω να πω ότι θα πρέπει να τρέχουν και τα παλιότερα αυτοκίνητα και τα WRC (αυτά τραβάνε θεατές) και όσα δεν έχουν ομολαγκασιόν FIA, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια εκπτώσεις σε ζητήματα ασφάλειας. Απλά μεγαλύτερες ελευθερίες στους κανονισμούς. Εδώ προσπαθούμε ν' ακολουθούμε κατά γράμμα τις διεθνείς εξελίξεις και έχει γίνει πανάκριβο το κόστος απόκτησης και συντήρησης ενός αγωνιστικού. Στο θέμα προβολής, χορηγών κλπ….δυστυχώς μέρα με νύχτα.

Καμπουγιάννης - Ντούφας
Aυτά τα πολύ ενδιαφέροντα μας είπαν, που ελπίζουμε να σας βοήθησαν να τους γνωρίσετε καλύτερα. Το R40 ευχόμαστε στο πλήρωμα να εκπληρώσουν τους στόχους τους και να τους βλέπουμε για πολλά χρόνια στις ε.δ της Ελλάδος.

Για ακόμα περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του συνοδηγού του πληρώματος: http://sakinen.blog.com/


pliroma_logo_100px.jpg