Ενημέρωση
Ολοκληρώθηκε και ο τελευταίος αγώνας του Τσέχικου Πρωταθλήματος Ράλλυ,
το Fuchs Oil Rally Pribram, και νικητές σε αυτό αναδείχτηκαν οι
Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Μετά την 2η ε.δ. του
αγώνα πέρασαν μπροστά στη γενική και συνεχώς αύξαναν την διαφορά τους
από τα υπόλοιπα πληρώματα μέχρι το τέλος. Πήραν μια άνετη νίκη τελικά
που τους φέρνει 2ους στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος Ράλλυ Τσεχίας
πίσω από τους πρωταθλητές, Kresta-Gross, που δεν συμμετείχαν στον αγώνα. 46''6 πίσω τους, στην 2η θέση της γενικής, τερμάτισαν οι Petak-Benesova με το Peugeot 207 S2000, που φέτος αναδείχτηκαν νικητές στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Σπριντ Τσεχίας. Σε αυτόν τον αγώνα κινήθηκαν αρκετά γρήγορα αλλά χωρίς να ρισκάρουν με αποτέλεσμα να μείνουν μακρυά από τους νικητές ενώ με την 2η θέση πήραν αρκετούς βαθμούς και σιγούρεψαν την 4η θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Στην 3η θέση τερμάτισαν οι Odlozilik-Odlozilik με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000. Kαι αυτοί οδήγησαν γρήγορα κάνοντας καλή εμφάνιση και κλείνουν τη χρονιά θετικά μετά τις ατυχίες στο πρώτο μισό της σεζόν, ενώ στον αγώνα κέρδισαν αρκετές ε.δ. από τον Pech. Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Orsak-Vajik με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. O ταλαντούχος νεαρός οδηγός φέτος έδειξε πολύ καλά δείγματα ταχύτητας και την νέα χρονιά αναμένεται να βρεθεί ακόμα πιο ψηλά στην γενική ενώ στον αγώνα κέρδισε και την 1η ε.δ.. Μάχη είχαμε για την 5η θέση της γενικής όπου 3 πληρώματα βρέθηκαν πολύ κοντά σε χρόνους. Νικητές σε αυτή την μάχη οι Arazim-Gal με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX όπου εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τα αρκετά χρόνια εμπειρίας τους όπως και τις δυνατότητες του Evo απέναντι στα 2 Subaru Impreza WRX N12 των Stajf-Ernst και Triner-Achsova που τερμάτισαν 6οι και 7οι αντίστοιχα. Στην 8η θέση της γενικής και 1οι δικίνητοι, οι Sedlacek-Marouskova, οδηγώντας ακόμα μια φορά οριακά το Renault Clio R3 και μάλιστα αναδείχτηκαν πρωταθλητές στην Α/7 ενώ ο οδηγός δήλωσε ότι αυτός ήταν ο τελευταίος του αγώνας στην πολύχρονή του καριέρα. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι, Barvik-Mynarova με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και οι Tlustak-Skaloud με το Citroen C2 S1600 που κέρδισαν και την Α/6. Για ακόμα έναν αγώνα ξεχώρισαν οι Brynda-Vorel με το Skoda Fabia 1.4 που τερμάτισαν 17οι γενικής πραγματοποιώντας καταπληκτικούς χρόνους και φυσικά κερδίζοντας την Α/5. Ας δούμε όμως τους φετινούς Πρωταθλητές σε όλες τις κατηγορίες. Πρωταθλητές Ράλλυ Τσεχίας: Kresta-Gross (Mitsubishi Lancer RS Evolution IX/Peugeot 207 S2000) Ν/4: Kresta-Gross (Mitsubishi Lancer RS Evolution IX/Peugeot 207 S2000) A/7: Sedlacek-Marouskova (Renault Clio R3) A/6: Zednik-Prazak (Ford Fiesta S1600) N/3: Smekal-Mastacan (Honda Civic Type R) N/2: Dunovsky-Smeidler (Honda Civic VTI) N/1: Koupal-Job (Skoda Fabia 1.4) A/5: Bαθμολογικά νικητές αναδείχτηκαν οι Brynda-Vorel (Skoda Fabia 1.4), αλλά Πρωταθλητές Α/5 ανακυρήχθηκαν οι Levora-Trebinova (Skoda Fabia 1.4) τιμής ένεκεν για τον άδικο χαμό τους κατά την διάρκεια του Rally Horacka Trebic. |
Αποτελέσματα
Θ. | Νο | Συμμετοχή/Αυτοκίνητο | Κατ. | Χρόνος | Διαφορά 1ο διαφορα πργ. |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | Václav Pech / Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 1 / 1 |
1:34:27.7 | 0:00:00.0 0:00:00.0 |
2. | 4 | Josef Peták / Alena Benešová Peugeot 207 S2000 |
N4 2 / 2 |
1:35:14.3 | 0:00:46.6 0:00:46.6 |
3. | 16 | Roman Odložilík / Pavel Odložilík Peugeot 207 S2000 |
N4 3 / 3 |
1:35:44.9 | 0:01:17.2 0:00:30.6 |
4. | 5 | Jaroslav Orsák / Karel Vajík Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 4 / 4 |
1:36:21.0 | 0:01:53.3 0:00:36.1 |
5. | 6 | Václav Arazim / Julius Gál Mitsubishi Evo IX |
N4 5 / 5 |
1:36:36.3 | 0:02:08.6 0:00:15.3 |
6. | 7 | Vojtěch Štajf / Michal Ernst Subaru Impreza WRX Sti |
N4 6 / 6 |
1:36:41.6 | 0:02:13.9 0:00:05.3 |
7. | 8 | Emil Triner / Kateřina Achsová Subaru Impreza STi |
N4 7 / 7 |
1:36:43.3 | 0:02:15.6 0:00:01.7 |
8. | 24 | Josef Sedláček / Zdenka Maroušková Renault Clio R3 |
A7 1 / 1 |
1:38:32.6 | 0:04:04.9 0:01:49.3 |
9. | 15 | Vladimír Barvík / Petra Mynářová Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 8 / 8 |
1:38:39.4 | 0:04:11.7 0:00:06.8 |
10. | 18 | Antonín Tlusťák / Jan Škaloud Citroen C2 S1600 |
A6 2 / 1 |
1:39:06.4 | 0:04:38.7 0:00:27.0 |
11. | 27 | Jan Dohnal / Billy Latif Renault Clio S1600 |
A6 3 / 2 |
1:40:02.2 | 0:05:34.5 0:00:55.8 |
12. | 21 | Marcel Tuček / Václav Tesař Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 9 / 9 |
1:41:41.0 | 0:07:13.3 0:01:38.8 |
13. | 42 | Robert Achs / Filip Langer Subaru Impreza |
N4 10 / 10 |
1:42:20.9 | 0:07:53.2 0:00:39.9 |
14. | 26 | Petr Zedník / Milan Pražák Ford Fiesta S 1600 |
A6 4 / 3 |
1:42:43.2 | 0:08:15.5 0:00:22.3 |
15. | 35 | Jiří Vlček / Zdeněk Jůrka Peugeot 206 S1600 |
A6 5 / 4 |
1:43:31.4 | 0:09:03.7 0:00:48.2 |
16. | 33 | Jan Havel / Jaroslav Jugas Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 11 / 11 |
1:43:48.6 | 0:09:20.9 0:00:17.2 |
17. | 52 | Petr Brynda / Václav Vorel Škoda Fabia |
A5 6 / 1 |
1:45:04.6 | 0:10:36.9 0:01:16.0 |
18. | 34 | Radoslav Nešpor / Jiří Král Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 12 / 12 |
1:45:16.9 | 0:10:49.2 0:00:12.3 |
19. | 59 | Robert Adolf / Jan Kratochvíl Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 13 / 13 |
1:45:28.1 | 0:11:00.4 0:00:11.2 |
20. | 44 | Egon Smékal / Jan Mastacan Honda Civic Type R |
N3 14 / 1 |
1:45:47.9 | 0:11:20.2 0:00:19.8 |
21. | 45 | Josef Čermák / Anna Maťková Renault Clio Sport |
N3 15 / 2 |
1:46:21.7 | 0:11:54.0 0:00:33.8 |
22. | 28 | Lukáš Pondělíček / Pavel Dresler Citroen C2R2 |
A6 7 / 5 |
1:47:32.4 | 0:13:04.7 0:01:10.7 |
23. | 41 | Tomáš Pletka / Petr Novák Citroen C2 R2 |
A6 8 / 6 |
1:47:54.7 | 0:13:27.0 0:00:22.3 |
24. | 43 | Libor Votava / Michaela Urbášková Mitsubishi Lancer Evo VIII |
N4 16 / 14 |
1:48:28.8 | 0:14:01.1 0:00:34.1 |
25. | 48 | Jiří Trojan / Eva Trojanová Volkswagen Polo 1,6 GTi |
N2 17 / 1 |
1:50:12.1 | 0:15:44.4 0:01:43.3 |
26. | 55 | Karel Dawson / Věra Pečenková Škoda Fabia RS |
A7 9 / 2 |
1:52:06.8 | 0:17:39.1 0:01:54.7 |
27. | 49 | Jan Jakubec / Pavel Kacerovský Honda Civic 1,6 |
N2 18 / 2 |
1:52:43.3 | 0:18:15.6 0:00:36.5 |
28. | 63 | Jiří Sutr / Petra Veselá Škoda Felicia |
A5 10 / 2 |
1:56:33.2 | 0:22:05.5 0:03:49.9 |
29. | 70 | František Markvart / René Kilian Škoda Fabia |
A5 11 / 3 |
1:58:13.1 | 0:23:45.4 0:01:39.9 |
30. | 57 | Otakar Hanáček / Pavla Šnoblová Renault Clio Sport |
N3 19 / 3 |
1:58:20.3 | 0:23:52.6 0:00:07.2 |
31. | 64 | Jiří Janecký / Milan Pokorný Škoda Fabia 1,4 |
A5 12 / 4 |
1:58:55.9 | 0:24:28.2 0:00:35.6 |
32. | 61 | Milan Zeman / Jaroslav Vytasil Škoda Fabia 1,4 |
A5 13 / 5 |
1:59:19.5 | 0:24:51.8 0:00:23.6 |
33. | 67 | Prokop Ženíšek / Petr Dubiel Honda Civic 1,6 VTi |
N2 20 / 3 |
2:01:34.8 | 0:27:07.1 0:02:15.3 |
34. | 73 | Josef Koupal / Zdeněk Job Škoda Fabia |
N1 21 / 1 |
2:01:40.8 | 0:27:13.1 0:00:06.0 |
35. | 69 | Jiří Kulhan / Lucie Veselá Škoda Fabia RS TDi |
A7 14 / 3 |
2:02:03.4 | 0:27:35.7 0:00:22.6 |
36. | 74 | Jiří Hasman / František Staněk Dacia Logan |
N1 22 / 2 |
2:13:33.9 | 0:39:06.2 0:11:30.5 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.ewrc.cz

