Ενημέρωση
Ολοκληρώθηκε το 50o Rally San Remo, αγώνας που, εκτός από το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (CIR), προσμετρά και στο Intercontinental Rally Challenge (IRC), και είχαμε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε από κοντά. Μεγάλοι νικητές αναδείχτηκαν οι Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που με καταπληκτική εμφάνιση, κυρίως τις 2 πρώτες ημέρες του αγώνα, πήραν μια πολύ σημαντική νίκη που πλέον τους δίνει ελπίδες για τον τίτλο στο IRC.
Δεν ξεκίνησαν καλά στον αγώνα αλλά αυτό μέχρι την, βραδυνή, 4η ε.δ., Ronde, των 59,9 χλμ η οποία εν μέρει έκρινε πολλά στον αγώνα. Εκεί πραγματοποίησαν έναν καταπληκτικό χρόνο, σχεδόν 30'' μπροστά από το 2ο πιο γρήγορο πλήρωμα και από την 3η θέση ανέβηκαν 1οι. Την Παρασκευή συνέχισαν στον ίδιο καταιγιστικό ρυθμό με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να έχουν δημιουργήσει μια διαφορά της τάξης των 50''. Έτσι την τελευταία ημέρα το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να διατηρήσουν την διαφορά και να πάρουν τη νίκη. Με αυτή τους νίκη παίρνουν την τύχη στα χέρια τους όσον αφορά τον τίτλο των οδηγών στο IRC, καθώς αν πάρουν 2 νίκες στους τελευταίους 2 αγώνες κερδίζουν τον τίτλο.
2οι γενικής, τερμάτισαν οι Vouilloz-Klinger με το εργοστασιακό Peugeot 207 S2000. Kαι αυτοί ξεκίνησαν τον αγώνα "μουδιασμένοι" καθώς μετά και το τέλος της 2ης ημέρας βρισκόταν μόλις 4οι. Εκεί όμως ανέβασαν κατακόρυφα τον ρυθμό τους και την τελευταία μέρα κέρδισαν τις 3 από τις 4 ε.δ. ενώ εκμεταλλεύτηκαν τις ατυχίες και σκοπιμότητες των 2 πληρωμάτων εμπρός τους και πήραν την 2η θέση μαζί με πολύτιμους βαθμούς που τους διατηρούν πρωτοπόρους στο πρωτάθλημα οδηγών του IRC.
H τελευταία θέση του πόντιουμ πήγε στους Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Το πλήρωμα πήγε στον αγώνα με μεγάλες βλέψεις αλλά ένα πρόβλημα στο set up του αυτοκινήτου που προκαλούσε έντονη υποστροφή δεν τους επέτρεψε να βρεθούν κοντά με τους νικητές μετά και το τέλος της 2ης ημέρας. Εκεί αποφάσισαν να μην ρισκάρουν άλλο καθώς με την υπάρχουσα κατάταξη εκείνη τη στιγμή θα κατακτούσαν το πρωτάθλημα οδηγών Ιταλίας αλλά και η Peugeot Sport Ιταλίας το πρωτάθλημα κατασκευαστών της χώρας. Έτσι και έγινε λοιπόν και παρά το ότι έχασε μια θέση από τον Vouilloz τελικά, οι 2 τίτλοι μόνο δυσαρεστημένη δεν μπορούν να αφήσουν την ομάδα του οδηγού. Βέβαια ο συμπαθής οδηγός έχει ήδη θέσει στόχο για το 2009 να κατακτήσει τον τίτλο του IRC, όπως μας είπε ο ίδιος στη συνέντευξη που πολύ ευγενικά μας παραχώρησε και θα διαβάσετε τις επόμενες ημέρες, και ήδη κάνει τις κινήσεις του ώστε να μπορέσει να συμμετέχει σε όλους τους αγώνες του θεσμού το 2009.
Στην 4η θέση τελικά τερμάτισαν οι Travaglia-Granai με ακόμα ένα από τα 5 εργοστασιακά Fiat Grande Punto S2000 που συμμετείχαν στον αγώνα και μάλιστα την θέση την πήραν στην τελυταία ε.δ. του αγώνα. Ενώ όλα έδειχναν ότι η 5η θέση θα ήταν ότι καλύτερο μπορούσαν, ένα πρόβλημα στην μετάδοση του εργοστασιακού Peugeot 207 S2000 των Loix-Buysmans που τους ανάγκασε να χάσουν πολύ χρόνο στις ε.δ. καθώς το αυτοκίνητο έμεινε με κίνηση στους 2 τροχούς στην ουσία "χάρισε" μια θέση στους Ιταλούς. Αντιθέτως οι Βέλγοι στο τέλος της 2ης ημέρας βρισκόταν 3οι γενικής και ήταν στον δρόμο για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα αλλά η τύχη τος γύρισε την πλάτη και έχασαν 2 θέσεις στη γενική και μαζί πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών του IRC.
Πολύ καλή εμφάνιση για τους Perico-Carrara με το Peugeot 207 S2000 της Power Car. Σε όλο τον αγώνα πραγματοποίησαν καλούς χρόνους και μαζί με την 6η θέση στην γενική, κέρδισαν και την 3η θέση για την κατάταξη του Ιταλικού πρωταθλήματος που είναι το καλύτερο φετινό τους αποτέλεσμα.
Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Cantamessa-Capolongo με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 στην πρώτη μάλιστα εμφάνιση του οδηγού με αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Bέβαια είχαν και την τύχη με το μέρος τους καθώς στην πολύ δύσκολη βραδυνή 4η ε.δ. είχαν μικροέξοδο που όμως έσπασε τον πίσω δεξιά τροχό αλλά λόγω διακοπής της ε.δ. (λόγω πολλών εξόδων) πήραν τον χρόνο του τελευταίου πληρώματος που τερμάτισε την ε.δ. και κατάφεραν να "σύρουν" το αυτοκίνητο μέχρι το σέρβις παρκ όπου το πρόβλημα επιδιορθώθηκε. Έτσι συνέχισαν τον αγώνα χωρίς απώλειες χρόνου και τελικά έδειξαν ότι άρχισαν να προσαρμόζονται στο αυτοκίνητο ε.δ. με την ε.δ. πραγματοποιώντας αρκετά καλούς χρόνους.
Στην 8η τερμάτισε το πρώτο αυτοκίνητο προδιαγραφών Super N. O λόγος για το Subaru Impreza WRX N14 της Subaru Ιταλίας με πλήρωμα τους Longhi-Imerito. Kινήθηκαν πολύ γρήγορα προσφέροντας και άφθονο θέαμα στους θεατές αλλά πλέον οι διαφορές με τα S2000 στην άσφαλτο είναι παραπάνω από εμφανής υπέρ των δεύτερων. Παράλληλα είχαν και πολύ δυνατή μάχη με τους Andreucci-Andreussi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Ιταλίας οι οποίοι όμως την τελευταία μέρα είχαν κλατάρισμα και έπεσαν στην 11η θέση της γενικής.
Η 9η θέση της γενικής αποτελεί ακόμα ένα "χλιαρό" αποτέλεσμα για τους Alen-Alanne με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Για ακόμα έναν αγώνα στην άσφαλτο δεν ήταν ανταγωνιστικοί ενώ χαρακτηριστικό είναι το ότι τερμάτισαν πίσω από αρκετούς τοπικούς "ιδιωτικούς" συνδυασμούς.
Μόλις 10'' πίσω τους τερμάτισαν οι Torlasco-Brega που επιλέχτηκαν από τους Ιταλούς δημοσιογράφους να οδηγήσουν το εργοστασιακό Peugeot 207 S2000 στα χρώματα της BF Goodrich. Πρώτη τους εμφάνιση με τέτοιων προδιαγραφών αυτοκίνητο και πραγματοποίησαν αξιοπρεπής χρόνους ενώ ήταν μακράν το θεαματικότερο πλήρωμα του αγώνα.
Στην 11η θέση τερμάτισαν όπως ήδη ανφέραμε οι Andreucci-Andreussi. Και αυτοί ενώ κινήθηκαν πολύ γρήγορα δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τα κορυφαία πληρώματα με S2000. Eνώ στο τέλος της 2ης ημέρας ήταν 7οι, το κλατάρισμα που είχαν στην 1η ε.δ. της τελευταίας ημέρας του έριξε προσωρινά 13ους. Εκεί πίεσαν αρκετά και στις τελυταίες 3 ε.δ. του αγώνα κατάφεραν να ανέβουν 2 θέσεις.
Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Oι Πολωνοί που ακολουθούν πρόγραμμα στο ERC αποφάσισαν να συμμετέχουν στο San Remo λόγω της ακύρωσης του Ράλλυ Χαλκιδικής για το ERC καθώς όπως μας είπαν είχαν ήδη προγραμματίσει να συμμετέχουν σε αγώνα εκείνες τις ημέρες. Έτσι καθώς το Ράλλυ Χαλκιδικής ακυρώθηκε αποφάσισαν να συμμετέχουν στο San Remo. Δεν κατάφεραν βέβαια να διακριθούν πράγμα που τονίζει την διαφορά επιπέδου συναγωνισμού μεταξύ IRC και ERC και πόσο θα κοστίσει στους Έλληνες θεατές πιθανή μη είσοδος του
Ελληνικού αγώνα στο IRC μετά την φετινή του ακύρωση.
Στις επόμενες 2 θέσεις τερματισαν οι Cavallini-Zanella με Peugeot 207 S2000 και Pisi-Constantini με Fiat Grande Punto S2000 αντίστοιχα.
Στην 15η θέση της γενικής βρέθηκε ο 1ος 2κίνητος συνδυασμός. Ο λόγος για τους Vescovi-Guzzi με ένα Renault Clio R3 όπου κέρδισαν και την Α/7. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και άντεξαν στις μάχες με τους υπόλοιπους συνδυασμούς που διεκδίκησαν τη νίκη. Χαρακτηρικό των μαχών για τους 1ους 2WD ήταν ότι οι πρώτοι 5 συνδυασμοί τερμάτισαν με διαφορά λιγότερη των 50'' μεταξύ τους. Κορυφαίο επίπεδο συναγωνισμού λοιπόν και 17οι, 2οι 2WD αλλά και 2οι στην Α/7 τερμάτισαν οι Bettega-Scattolin με το Honda Civic R3 μόλις 10''3 πίσω από τους νικητές. Και αυτοί κινήθηκαν πολύ γρήγορα και έδειξαν ότι το Honda στα κατάλληλα χέρια μπορεί να διεκδικήσει.
Μια θέση και 5''7 πίσω τους, αλλά και 1οι Α/6, τερμάτισαν οι Marsic-Furlan με ένα Citroen C2 S1600 που πήραν τη νίκη στην κατηγορία για σχεδόν 20'' από τους, γνωστούς μας από το JWRC, Βurkart-Koelbach με ίδιο αυτοκίνητο. Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Gasparetti-Ferrari με Renault Clio R3 που εκτός από 3οι στην Α/7 έκλεισαν και την πρώτη 20άδα.
Kαλή επίδοση με σούπερ μάχη για τους νικητές της Ν/3, Valllino-Pressiani με Peugeot 206 RC που πήραν τη νίκη στην τελευταία ε.δ. του αγώνα όταν οι 2οι εώς τότε (μόλις 3''2 πίσω τους) Cortese-Verbicara είχαν έξοδο και κατέστρεψαν τον πίσω αριστερά τροχό χάνοντας πολύ χρόνο και αρκετές θέσεις. Τελικά κατάφεραν να τερματίσουν με τον συνοδηγό να κρέμεται κυριολεκτικά έξω από το παράθυρο για αντίβαρο πράγμα που απέσπασε το χειροκρότημα και τις ζητοκραυγές των θεατών μέσα και έξω από την ε.δ. που εκτίμησαν στο έπακρο την υπερπροσπάθεια του πληρώματος να τερματίσει.
Ας περάσουμε όμως και στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις. Εδώ χρίζει εκτενής αναφοράς η Ελληνική συμμετοχή του αγώνα. Οι Αμαξόπουλος-"Alice Ricci" αποφάσισαν να συμμετέχουν στον αγώνα με ένα Citroen C2 R2 Max και μην έχοντας εμπειρία από το αυτοκίνητο (το οδήγησαν πρώτη φορά στο shakedown) κατάφεραν μέχρι και την 6η ε.δ. του αγώνα να κάνουν μια καλή εμφάνιση καθώς βρισκόταν στην 11η θέση της Α/6, ανάμεσα σε 23 αυτοκίνητα. Στην επόμενη ε.δ. όμως ένα σπασμένο ελατήριο βαλβίδας ανάγκασε το Ελληνικό πλήρωμα σε εγκατάλειψη. Όπως μας είπε ο Δημήτρης, η εμπειρία της συμμετοχής σε έναν τέτοιο αγώνα είναι καταπληκτική αλλά δεν μπόρεσαν να ευχαριστηθούν τον αγώνα λόγω της εγκατάλειψης αλλά όυτε και να κάνουν και αρκετά αγωνιστικά χλμ. λόγω της διακοπής 2 ε.δ. μέχρι την στιγμή που εγκατέλειψαν. ΜΠΡΑΒΟ τους πάντως και μόνο που πήραν την απόφαση να συμμετέχουν σε έναν τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα.
Στις υπόλοιπες εγκαταλείψεις που ήταν αρκετές συγκαταλέγονται αρκετά κορυφαία πληρώματα. Αρχικά, οι Scandola-D'Esposito με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. O νεαρός Ιταλός οδηγός εξέπληξε πολλούς όταν μετά τις 3 πρώτες ε.δ. του αγώνα βρισκόταν στην 1η θέση της γενικής πραγματοποιώντας εκπληκτικούς χρόνους. Στην 4η ε.δ. όμως είχε έξοδο με αποτέλεσμα να κάνει μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο και να σταματήσει εκεί την προσπάθεια του.
Στην ίδια ε.δ. είχαμε άλλες 3 εξόδους από κορυφαία πληρώματα που ξεκίνησαν τον αγώνα με πολλές ελπίδες για διάκριση.
Ο λόγος για τους Navarra-D'Amore με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που βρισκόταν 5οι γενικής, Auriol-Giraudet με Fiat Grande Punto S2000 της Grifone, και των τοπικών (κάτοικος San Remo o οδηγός) Sottile-Gorni στην πρώτη τους εμφάνιση με Peugeot 207 S2000. Aυτές οι 4 έξοδοι στην ίδια ε.δ. ήταν και ο λόγος που η οργάνωση αποφάσισε να ακυρώσει την ε.δ. με τα υπόλοιπα πληρώματα να παίρνουν τον χρόνο του τελευταίου αυτοκινήτου που τερμάτισε την ε.δ..
Άλλες σημαντικές εγκαταλείψεις αυτές των, Casier-Miclotte με το VW Polo S2000 στην 6η ε.δ. από έξοδο (και αυτή η ε.δ. ακυρώθηκε λόγω της εξόδου των Βέλγων), Gianfico-Mongillo με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX στην 2η ε.δ., Caldani-Boero με Fiat Grande Punto S2000 στην 6η ε.δ. και Sciascia-Biondi με Peugeot 207 S2000 στην τελευταία ε.δ. του αγώνα που προκάλεσε σε αυτήν διακοπή περίπου 1 ώρας.
Στους 2κίνητους συνδυασμούς ξεχώρισαν οι εγκαταλείψεις των Chentre-Florean με Citroen C2 S1600 στην τελευταία ε.δ. του αγώνα ενώ 1οι 2WD και Broccoli-Cicognini με Renault Clio R3 στην 8η ε.δ. που και αυτοί προηγήθηκαν.
Στα παραλειπόμενα του αγώνα, η 2η συμμετοχή του Skoda Fabia S2000 στα χέρια των Kopecky-Stary σε ρόλο πλοηγού "0" που έδειξε με τα περάσματα του ότι το αυτοκίνητο είναι σε πολύ καλό επίπεδο ενώ ήταν και άκρως θεαματικοί. Μάλιστα ακούγεται ότι στις άτυπες χρονομετρήσεις τους στις ε.δ. θα κέρδιζαν και μια από αυτές αν συμμετείχαν κανονικά. Στα πλαίσια του επετειακού χαρακτήρα του αγώνα (50ο Rally San Remo) πριν την εκκίνηση της κάθε ε.δ. και ανάμεσα στους πλοηγούς είχαμε διελεύσεις από αυτοκίνητα που έχουν συμμετέχει στον αγώνα στο παρελθόν και άφησαν το στίγμα τους σε αυτόν, ανάμεσα τους, Lancia Delta HF Integrale, Renault 5 Maxi, Alpine Renault, MG Metro 6R4, Ford Escort MKII RS, Triumph TR7, και Audi Quattro S1!
Aπό οργανωτικής πλευράς ο αγώνας ήταν πολύ καλός, αν και εκφράστηκαν παράπονα από πολλά πληρώματα κυρίως στις πίσω θέσεις για την ακύρωση των 2 ε.δ. αλλά δυστυχώς η ιδιομορφία των ε.δ. της περιοχής (πολύ στενές και κλειστές) δεν αφήνουν περιθώρια στην οργάνωση σε περίπτωση ατυχήματος καθώς οι καθυστερήσεις θα είναι πολύ μεγάλες.
Όσον αφορά το πως περάσαμε η παρέα του R40 στον αγώνα θα ακολουθήσει αναφορά τις επόμενες ημέρες. Με μια λέξη "ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ"!
Αποτελέσματα
Θ. | No. | Πλήρωμα | Εθν. | Αυτοκίνητο | Κατ. | Χρόνος |
1 | 2 | Basso-Dotta |
I | FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
02:56'25''4 |
2 |
1 |
Vouilloz-Klinger | F | PEUGEOT 207 S2000 | N/4 | +00:00'42''6 |
3 |
5 | Rossetti-Chiarcossi | I | PEUGEOT 207 S2000 | N/4 | +00:01'09''3 |
4 |
4 |
Travaglia-Granai |
I |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
+00:02'20''9 |
5 |
3 |
Loix-Buysmans |
B |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
+00:03'04''8 |
6 |
12 |
Perico-Carrara |
I |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
+00:04'35''4 |
7 |
9 |
Cantamessa-Capolongo |
I |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
+00:05'44''2 |
8 |
10 |
Longhi-Imerito |
I |
SUBARU IMPREZA WRX N14 |
N/4 |
+00:05'54''6 |
9 |
19 |
Alen-Alanne |
SF |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
+00:06'01''1 |
10 |
30 |
Torlasco-Brega |
I |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
+00:06'11''1 |
11 |
6 | Andreucci-Andreussi | I | MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX | N/4 | +00:07'22''7 |
12 |
31 |
Solowow-Baran |
PL |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
+00:07'26''8 |
13 |
11 |
Cavallini-Zanella |
I |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
+00:09'16''1 |
14 |
32 |
Pisi-Constantini |
I |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
+00:09'53''1 |
15 |
22 |
Vescovi-Guzzi |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:10'07''5 |
16 |
15 |
Signor-Lamonato |
I |
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX |
N/4 |
+00:10'12''0 |
17 |
49 |
Bettega-Scattolin |
I |
HONDA CIVIC R3 |
A/7 |
+00:10'17''8 |
18 |
39 |
Marsic-Furlan |
I |
CITROEN C2 S1600 |
A/6 |
+00:10'23''5 |
19 |
36 |
Burkart-Koelbach |
D |
CITROEN C2 S1600 |
A/6 |
+00:10'43''9 |
20 |
50 |
Gasperetti-Ferrari |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:10'56''9 |
21 |
35 |
Tarantino-Colombo |
I |
RENAULT CLIO S1600 |
A/6 |
+00:11'48''4 |
22 |
14 |
Gamba-Inglesi |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:11'50''3 |
23 |
48 |
Ghegin-Zulian |
I |
HONDA CIVIC R3 |
A/7 |
+00:12'36''5 |
24 |
52 |
Tosini-Girelli |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:14'13''3 |
25 |
55 |
Dracone-Pezzoli |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:14'14''3 |
26 |
54 |
Garra-Gagliardi |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:14'27''8 |
27 |
57 |
Orengo-Spagnoli |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:15'10''7 |
28 |
92 |
Vallino-Pressiani |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
+00:15'17''9 |
29 |
43 |
Alessi-Frezzato |
I |
FIAT PUNTO S1600 |
A/6 |
+00:17'07''1 |
30 |
91 |
Crugnola-Turatti |
I |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
+00:17'22''6 |
31 |
56 |
Rissone-Cavallotto |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:17'58''1 |
32 |
77 |
Avci-Alkir |
TR |
FIAT GRANDE PUNTO JTD R3 |
A/7 |
+00:17'59''7 |
33 |
46 |
Mainiero-Di Palermo |
I |
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX |
N/4 |
+00:18'01''2 |
34 |
93 |
Cogo-Menegazzo |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
+00:18'12''3 |
35 |
75 |
Zilocchi-Guglieri |
I |
FIAT GRANDE PUNTO JTD R3 |
A/7 |
+00:18'18''7 |
36 |
84 |
Romano-Valmassoi |
I |
CITROEN C2 R2 |
A/6 |
+00:18'46''9 |
37 |
96 |
Giovani-Aldini |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
+00:18'47''9 |
38 |
90 |
Cortese-Verbicara |
F |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
+00:19'52''7 |
39 |
25 |
Cavigioli-Cantoni |
I |
FIAT GRANDE PUNTO JTD R3 |
A/7 |
+00:20'04''2 |
40 |
95 |
Strambi-Pollini |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
+00:20'29''6 |
41 |
78 |
Buda-Riterini |
I |
CITROEN C2 R2 |
A/6 |
+00:20'53''2 |
42 |
104 |
Borgo-Petrolo |
I |
PEUGEOT 106 S16 |
A/6 |
+00:22'31''8 |
43 |
100 |
Del Zoppo-Torlasco |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
+00:22'51''1 |
44 |
47 |
Meroni-Di Lorenzo |
I |
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX |
N/4 |
+00:23'14''1 |
45 |
70 |
Taini-Zanocco |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:23'41''8 |
46 |
58 |
Pirola-Menchini |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
+00:24'47''3 |
47 |
85 |
Nember-Quaresmini |
I |
CITROEN C2 R2 MAX |
A/6 |
+00:25'20''7 |
48 |
105 |
Rocchieri-Li Greci |
I |
CITROEN C2 KC |
A/6 |
+00:25'25''5 |
49 |
86 |
Toninelli-Tomasi |
I |
CITROEN C2 R2 |
A/6 |
+00:25'26''4 |
50 |
117 |
Campochiaro-Pirotta |
I |
SUZUKI SWIFT SPORT |
N/2 |
+00:26'26''2 |
51 |
40 |
Moreno-Demonte |
I |
RENAULT CLIO S1600 |
A/6 |
+00:27'19''7 |
52 |
111 |
Pisano-Argentin |
I |
FIAT PANDA KC |
A/5 |
+00:27'28''0 |
53 |
115 |
Schram-Moncada |
I |
PEUGEOT 106 S16 |
N/2 |
+00:27'28''9 |
54 |
101 |
Mollo-Antinucci |
I |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
+00:28'46''2 |
55 |
108 |
Colombini-Trutalli |
I |
CITROEN C2 KC |
A/6 |
+00:29'49''6 |
56 |
121 |
Malgarini-Galesi |
I |
MG ZR 105 |
N/1 |
+00:38'41''2 |
57 |
112 |
Lojacono-Scavino |
I |
MG ZR 105 |
A/5 |
+00:46'41''0 |
58 |
120 |
Brunengo-Squaranti |
I |
FIAT SEICENTO |
A/0 |
+00:52'02''5 |
Eγκαταλείψεις
No. | Πλήρωμα |
Εθν. | Αυτοκίνητο | Κατ. | Ε.Δ. |
8 |
Navarra-D'Amore |
I |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
SS4 |
16 |
Chentre-Florean |
I |
CITROEN C2 S1600 |
A/6 |
SS12 |
18 |
Gianfico-Mongillo |
I |
MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX |
N/4 |
SS2 |
20 |
Sottile-Gorni |
I |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
SS4 |
21 |
Scandola-D'Esposito |
I |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
SS4 |
23 |
Broccoli-Cicognini |
RSM |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
SS8 |
24 |
Pierotti-Nilli |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
SS8 |
28 |
Casier-Miclotte |
B |
VW POLO S2000 |
N/4 |
SS6 |
29 |
Auriol-Giraudet |
F |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
SS4 |
33 |
Caldani-Boero |
I |
FIAT GRANDE PUNTO S2000 |
N/4 |
SS6 |
34 |
Sciascia-Biondi |
I |
PEUGEOT 207 S2000 |
N/4 |
SS12 |
38 |
Lombardi-Urban |
I |
PEUGEOT 206 S1600 |
A/6 |
SS4 |
41 |
Scotto-Genaro |
I |
FIAT PUNTO S1600 |
A/6 |
SS10 |
42 |
Murialdi-Canova |
I |
RENAULT CLIO S1600 |
A/6 |
SS11 |
44 |
Marenco-Geninatti |
I |
RENAULT CLIO S1600 |
A/6 |
SS5 |
51 |
Ferrari-Zortea |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
SS1 |
53 |
Araldo-Guglielmini |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
SS8 |
59 |
Nobile-Brunetti |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
SS3 |
71 |
Cavallaro-Fraschia |
I |
RENAULT CLIO R3 |
A/7 |
SS12 |
72 |
Paolucci-Arnaldi |
I |
OPEL ASTRA GSI 16V |
A/7 |
SS3 |
73 |
Kara-Ayan |
TR |
FIAT GRANDE PUNTO JTD R3 |
A/7 |
SS6 |
74 |
Bendotti-Morina |
I |
FIAT GRANDE PUNTO JTD R3 | A/7 |
SS11 |
76 |
Brunello-Ferrara |
I |
FIAT GRANDE PUNTO JTD R3 | A/7 |
SS4 |
79 |
Amaxopoulos-"Alice Ricci" |
GR |
CITROEN C2 R2 |
A/6 |
SS8 |
80 |
Cesa-Montana |
I |
CITROEN C2 R2 MAX |
A/6 |
SS10 |
82 |
Montagna-Sansone |
I |
CITROEN C2 R2 |
A/6 |
SS5 |
83 |
Giannini-Cesari |
I |
CITROEN C2 R2 |
A/6 |
SS5 |
87 |
Marchetti-Salotti |
I |
CITROEN C2 R2 MAX |
A/6 |
SS5 |
88 |
Maselli-Canobbio |
I |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
SS11 |
89 |
Bracco-Alocco |
I |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
SS6 |
94 |
Ciovacco-Roggerone |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
SS3 |
97 |
Tuo-Sessarego |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
SS12 |
98 |
Pontiggia-Braga |
I |
PEUGEOT 206 RC |
N/3 |
SS2 |
102 |
Baracco-Lanza |
F |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
SS10 |
103 |
Gallo-Lupi |
I |
RENAULT CLIO RS |
N/3 |
SS5 |
106 |
Mello-Mello |
I |
CITROEN C2 KC |
A/6 |
SS5 |
110 |
Parmegianni-Caridi |
I |
FIAT PANDA KC |
A/5 |
SS10 |
113 |
Ramoino-Siri |
I |
PEUGEOT 106 S16 |
N/2 |
SS1 |
114 |
Crepaldi-Simula |
I |
PEUGEOT 106 S16 |
N/2 |
SS11 |
116 |
Zunino-"DJ McRae" |
I |
PEUGEOT 106 RALLYE |
N/2 |
SS7 |
118 |
Girardi-Mantovani |
I |
FIAT SEICENTO KC |
A/0 |
SS2 |
119 |
Lafranchi-Rocco |
I |
FIAT SEICENTO KC |
A/0 |
SS1 |
Βαθμολογίες
IRC DRIVERS STANDINGS | ||
1 | Vouilloz | 60 |
2 | Basso | 42 |
3 |
Loix |
39 |
4 |
Rossetti |
38 |
5 |
Travaglia |
19 |
6 |
Alen |
18 |
7 |
Kopecky |
15 |
8 |
Hanninen |
14 |
9 |
Bouffier |
6 |
10 |
Camacho |
6 |
IRC MANUFACTURERS STANDINGS | ||
1 | PEUGEOT | 131 |
2 | ABARTH FIAT | 79 |
3 |
MITSUBISHI |
10 |
4 |
VW |
5 |
IRC 2WD DRIVERS STANDINGS | ||
1 | Bettega | 18 |
2 | Cavigioli | 15 |
3 | Avci | 14 |
4 | Verbeke | 10 |
5 | Mikhailov | 10 |
IRC 2WD MANUFACTURERS STANDINGS | ||
1 | PEUGEOT |
73 |
2 | FIAT | 61 |
3 | HONDA |
50 |
4 | VW | 4 |
Video
50th Rally San Remo - SS10
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
50th Rally San Remo
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας - Φωτογραφίες: www.ewrc.cz, www.ircseries.com, www.rallypost.com

