Ενημέρωση
Aκόμα ένα Rally Ronde πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο σαββατοκύριακο
στην γειτονική Ιταλία, αυτή τη φορά με το χωμάτινο Rally Ronde
Valtiberina. 110 συμμετοχές έδωσαν το παρών, ανάμεσα τους κορυφαία
αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών, αλλά και 2 συμμετοχές από το εξωτερικό.
Οι τοπικοί Colombini-Bizzocchi οδήγησαν εξαιρετικά ένα Peugeot 307 WRC
της TAMAUTO και πήραν μια άνετη νίκη παρά το κλατάρισμα που είχαν σε
ένα από τα 4 περάσματα της ε.δ.. Τους ακολούθησαν, 41'' σχεδόν πίσω, οι Ciuffi-Castiglioni, με ένα Subaru Impreza WRC, που για 2ο αγώνα με το αυτοκίνητο, καταφέρνουν να πάρουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Δεν πίεσαν στις δύσκολες συνθήκες της ε.δ., κυριώς η λάσπη που ήταν συσσωρευμένη σε αρκετά σημεία δυσκόλεψε τα πληρώματα, αλλά παρόλα αυτά κατάφεραν να τερματίσουν 2οι. Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι De Dominicis-Daddoveri με το Peugeot 207 S2000 της Grifone, που κέρδισαν και την κατηγορία S2000. Kινήθηκαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να γράψουν καλούς χρόνους ενώ ήταν σαφώς βελτιωμένοι από τον τελυταίο τους αγώνα, το Liburna Ronde. Μια θέση πιο πίσω και νικητές της Α/8, oι πολύ έμπειροι Βentivogli-Innocenti με ένα Subaru Impreza WRX N11. Παρά το όχι τόσο σύγχρονο αυτοκίνητο, κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από καλύτερα αυτοκίνητα. Εκμεταλλεύτηκαν την εμπειρία τους στο έπακρο και ακολουθώντας πολύ γρήγορο ρυθμό, σημείωσαν κορυφαίους χρόνους. Στην 5η θέση βρέθηκε η μια από τις 2 ξένες συμμετοχές του αγώνα. Ο λόγος για τους Ούγγρους Erdi-Penderik με ένα Subaru Impreza WRC της επίσης Ούγγρικης Korda Racing (στις συμμετοχές του αγώνα είχε δηλωθεί ως οδηγός ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Εrik Korda). 2oς σερί αγώνας στην Ιταλία για τον Erdi, που σιγά σιγά προσαρμόζεται στο νέο αυτοκίνητο της ομάδας, και σίγουρα αναμένεται ακόμα πιο δυνατός στην συνέχεια. Μια θέση και λιγότερο από 2'' πίσω τους βρέθηκαν οι Marchetti-Giannini με ένα Ford Focus WRC, ενώ άλλα 7 δέκατα πίσω βρέθηκαν οι νικητές της Ν/4 και 2η ξένη συμμετοχή στον αγώνα, οι Arminen-Nikkola. To εργοστασιακό πλήρωμα της Subaru Finland, βρέθηκε για τον αγώνα πίσω από το τιμόνι ενός Subaru Impreza WRX N14 του Motoring Club, και κατάφερε πολύ γρήγορα να προσαρμοστεί παίρνοντας τη νίκη στην κατηγορία τους. Τους ακολούθησαν πολύ κοντά οι Pierangioli-Bioletti με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που ήταν και 2οι στην Ν/4 ενώ την πρώτη 10άδα έκλεισαν οι γνωστοί μας από τα παλαιότερα ράλλυ Χαλκιδικής, Tempestini-Pulpea (τα τελευταία χρόνια ο Ιταλός οδηγός πρωταγωνιστεί στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ρουμανίας) με Subaru Impreza WRC και οι γνωστοί μας από τις εμφανίσεις τους στο PWRC, Marrini-Braga με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Aκόμα μια πολύ καλή εμφάνιση για τους Zille-Constantin με το Opel Astra OPC που κατάφεραν να είναι 1οι 2WD αλλά και νικητές της Ν/3 τερματιζοντας παράλληλα και 22οι γενικής. Πολύ κοντά τους και μια θεσή πίσω, οι νικητές της FA/7, Ruoso-Del Ben με ένα Opel Astra GSI. Στους άτυχους του αγώνα, οι Raschi-Lamonato με Renault Clio R3, που ήταν 9οι γενικής με πολύ καλή εμφάνιση, αλλά εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ., οι γνωστοί μας πρώην Πρωταθλητές Ευρώπης, Tabaton-Borghini, που εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. συμμετέχοντας στον αγώνα με μια Toyota Corolla S2000, ενώ στην ίδια ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Pirelli-Campeis με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Στα παραλειπόμενα του αγώνα, η συμμετοχή του Gigi Galli σε ρόλο πλοηγού "0", που με μια Toyota Corolla WRC, ξεσήκωσε τους θεατές προσφέροντας άφθονο θέαμα. |
Αποτελέσματα

3o Rally Ronde Valtiberina - OVERALL CLASSIFICATION | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car | Gr/Cl | Time | Gap |
![]() |
|||||
1. | 1 | ![]() |
A/WRC | 23'01.1 | |
![]() |
|||||
Peugeot 307 Wrc |
|||||
![]() |
|||||
2. | 3 | ![]() |
A/WRC | 23'42.9 | 41.8 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Wrc | |||||
![]() |
|||||
3. | 12 | ![]() |
/S2000 | 24'09.2 | 1'08.1 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 Super 2000 | |||||
![]() |
|||||
4. | 15 | ![]() |
A/A8 | 24'17.0 | 1'15.9 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
5. | 8 | ![]() |
A/WRC | 24'18.6 | 1'17.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Wrc | |||||
![]() |
|||||
6. | 6 | ![]() |
A/WRC | 24'20.3 | 1'19.2 |
![]() |
|||||
Ford Focus Wrc | |||||
![]() |
|||||
7. | 26 | ![]() |
N/N4 | 24'21.0 | 1'19.9 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
8. | 21 | ![]() |
N/N4 | 24'24.8 | 1'23.7 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
9. | 5 | ![]() |
A/WRC | 24'39.5 | 1'38.4 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Wrc | |||||
![]() |
|||||
10. | 25 | ![]() |
N/N4 | 24'42.0 | 1'40.9 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
11. | 14 | ![]() |
/S2000 | 24'43.3 | 1'42.2 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 Super 2000 | |||||
![]() |
|||||
12. | 39 | ![]() |
N/N4 | 24'49.6 | 1'48.5 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
13. | 33 | ![]() |
N/N4 | 25'12.0 | 2'10.9 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
14. | 19 | ![]() |
N/N4 | 25'29.6 | 2'28.5 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
15. | 31 | ![]() |
N/N4 | 25'35.4 | 2'34.3 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
16. | 16 | ![]() |
A/A8 | 25'47.0 | 2'45.9 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
17. | 29 | ![]() |
N/N4 | 25'48.3 | 2'47.2 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Wrx | |||||
![]() |
|||||
18. | 43 | ![]() |
N/N4 | 25'53.8 | 2'52.7 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza N12 | |||||
![]() |
|||||
19. | 22 | ![]() |
N/N4 | 26'16.1 | 3'15.0 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
20. | 37 | ![]() |
N/N4 | 26'20.5 | 3'19.4 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo VI | |||||
![]() |
|||||
21. | 35 | ![]() |
N/N4 | 26'28.4 | 3'27.3 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
22. | 85 | ![]() |
N/N3 | 26'58.8 | 3'57.7 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
23. | 71 | ![]() |
FA/FA7 | 27'07.9 | 4'06.8 |
![]() |
|||||
Opel Astra Gsi | |||||
![]() |
|||||
24. | 84 | ![]() |
N/N3 | 27'18.1 | 4'17.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
25. | 41 | ![]() |
N/N4 | 27'26.1 | 4'25.0 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
26. | 89 | ![]() |
N/N3 | 27'29.3 | 4'28.2 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS Light | |||||
![]() |
|||||
27. | 86 | ![]() |
FN/FN3 | 27'31.0 | 4'29.9 |
![]() |
|||||
Opel Astra Gsi 16v | |||||
![]() |
|||||
28. | 83 | ![]() |
N/N3 | 27'32.0 | 4'30.9 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
29. | 118 | ![]() |
N/N2 | 27'32.5 | 4'31.4 |
![]() |
|||||
Honda Civic Ek4 | |||||
![]() |
|||||
30. | 48 | ![]() |
R/R3C | 27'35.1 | 4'34.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio R3 | |||||
![]() |
|||||
31. | 96 | ![]() |
N/N3 | 27'35.1 | 4'34.0 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
32. | 106 | ![]() |
FN/FN3 | 27'44.9 | 4'43.8 |
![]() |
|||||
Renault Clio 16s | |||||
![]() |
|||||
33. | 119 | ![]() |
N/N2 | 27'45.1 | 4'44.0 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
34. | 18 | ![]() |
/S1600 | 27'46.6 | 4'45.5 |
![]() |
|||||
Suzuki Ignis S1600 | |||||
![]() |
|||||
35. | 45 | ![]() |
N/N4 | 27'48.5 | 4'47.4 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
36. | 47 | ![]() |
R/R3C | 27'52.8 | 4'51.7 |
![]() |
|||||
Renault Clio R3 | |||||
![]() |
|||||
37. | 46 | ![]() |
N/N4 | 27'54.6 | 4'53.5 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
38. | 112 | ![]() |
A/A6 | 27'59.4 | 4'58.3 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 16v | |||||
![]() |
|||||
39. | 44 | ![]() |
N/N4 | 28'02.6 | 5'01.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
40. | 87 | ![]() |
N/N3 | 28'08.1 | 5'07.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
41. | 122 | ![]() |
N/N2 | 28'09.0 | 5'07.9 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
42. | 78 | ![]() |
FA/FA7 | 28'27.5 | 5'26.4 |
![]() |
|||||
Fiat Uno Turbo ie | |||||
![]() |
|||||
43. | 23 | ![]() |
N/N4 | 28'34.6 | 5'33.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
44. | 111 | ![]() |
A/A6 | 28'39.8 | 5'38.7 |
![]() |
|||||
Citroen C2 Vts | |||||
![]() |
|||||
45. | 132 | ![]() |
N/N2 | 28'40.8 | 5'39.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
46. | 75 | ![]() |
FA/FA7 | 28'45.7 | 5'44.6 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
47. | 108 | ![]() |
A/A6 | 28'48.6 | 5'47.5 |
![]() |
|||||
Opel Corsa Gsi 16v | |||||
![]() |
|||||
48. | 101 | ![]() |
FN/FN3 | 28'49.4 | 5'48.3 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
49. | 121 | ![]() |
N/N2 | 28'50.8 | 5'49.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
50. | 129 | ![]() |
N/N2 | 28'53.5 | 5'52.4 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
51. | 81 | ![]() |
R/R2B | 28'54.4 | 5'53.3 |
![]() |
|||||
Citroen C2 R2 Max | |||||
![]() |
|||||
52. | 107 | ![]() |
FN/FN3 | 28'57.2 | 5'56.1 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
53. | 91 | ![]() |
N/N3 | 29'00.1 | 5'59.0 |
![]() |
|||||
Opel Astra Gsi | |||||
![]() |
|||||
54. | 72 | ![]() |
FA/FA7 | 29'01.4 | 6'00.3 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
55. | 53 | ![]() |
A/A7 | 29'11.4 | 6'10.3 |
![]() |
|||||
Seat Ibiza | |||||
![]() |
|||||
56. | 126 | ![]() |
N/N2 | 29'15.3 | 6'14.2 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
57. | 56 | ![]() |
A/A7 | 29'20.5 | 6'19.4 |
![]() |
|||||
Seat Ibiza | |||||
![]() |
|||||
58. | 59 | ![]() |
FA/FA7 | 29'23.4 | 6'22.3 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
59. | 76 | ![]() |
FA/FA7 | 29'35.1 | 6'34.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
60. | 82 | ![]() |
R/R2B | 29'37.6 | 6'36.5 |
![]() |
|||||
Citroen C2 R2 Max | |||||
![]() |
|||||
61. | 57 | ![]() |
A/A7 | 29'37.9 | 6'36.8 |
![]() |
|||||
Peugeot 306 S16 | |||||
![]() |
|||||
62. | 52 | ![]() |
A/A7 | 29'42.3 | 6'41.2 |
![]() |
|||||
Peugeot 306 Rallye | |||||
![]() |
|||||
63. | 125 | ![]() |
N/N2 | 29'48.8 | 6'47.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
64. | 105 | ![]() |
FN/FN3 | 29'54.1 | 6'53.0 |
![]() |
|||||
Opel Astra Gsi | |||||
![]() |
|||||
65. | 116 | ![]() |
FA/FA5 | 29'55.7 | 6'54.6 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 XSI | |||||
![]() |
|||||
66. | 113 | ![]() |
FA/FA6 | 29'56.4 | 6'55.3 |
![]() |
|||||
Opel Corsa Gsi | |||||
![]() |
|||||
67. | 136 | ![]() |
N/N1 | 30'00.6 | 6'59.5 |
![]() |
|||||
MG Rover 105 ZR | |||||
![]() |
|||||
68. | 88 | ![]() |
N/N3 | 30'13.4 | 7'12.3 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
69. | 58 | ![]() |
A/A7 | 30'18.6 | 7'17.5 |
![]() |
|||||
Seat Ibiza TDI | |||||
![]() |
|||||
70. | 124 | ![]() |
N/N2 | 30'30.8 | 7'29.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
71. | 133 | ![]() |
FN/FN2 | 30'35.4 | 7'34.3 |
![]() |
|||||
Opel Corsa | |||||
![]() |
|||||
72. | 55 | ![]() |
A/A7 | 30'44.5 | 7'43.4 |
![]() |
|||||
Honda Integra | |||||
![]() |
|||||
73. | 115 | ![]() |
FA/FA5 | 30'47.4 | 7'46.3 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 XSI | |||||
![]() |
|||||
74. | 104 | ![]() |
FN/FN3 | 30'49.6 | 7'48.5 |
![]() |
|||||
Peugeot 205 Gti | |||||
![]() |
|||||
75. | 117 | ![]() |
FA/FA5 | 31'10.1 | 8'09.0 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
76. | 137 | ![]() |
FN/FN1 | 31'18.7 | 8'17.6 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
77. | 114 | ![]() |
A/A5 | 31'25.5 | 8'24.4 |
![]() |
|||||
MG Rover 105 ZR | |||||
![]() |
|||||
78. | 73 | ![]() |
FA/FA7 | 31'39.3 | 8'38.2 |
![]() |
|||||
Opel Manta Gte 2000 | |||||
![]() |
|||||
79. | 97 | ![]() |
N/N3 | 32'00.8 | 8'59.7 |
![]() |
|||||
Seat Ibiza | |||||
![]() |
|||||
80. | 135 | ![]() |
FA/FA0 | 32'05.9 | 9'04.8 |
![]() |
|||||
Autobianchi A112 Abarth | |||||
![]() |
|||||
81. | 77 | ![]() |
FA/FA7 | 33'18.4 | 10'17.3 |
![]() |
|||||
Peugeot 309 Gti | |||||
![]() |
|||||
82. | 134 | ![]() |
FN/FN2 | 36'06.5 | 13'05.4 |
![]() |
|||||
Opel Corsa |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallylink.it

