Ενημέρωση
Oλοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιταλίας με το
χωμάτινο Rally Adriatico. Aυτή την φορά έδωσαν το παρών και οι
εργοστασιακές συμμετοχές που θα λάβουν μέρος φέτος στο CIR καθώς το
boycott που έχουν αποφασίσει θα συνεχιστεί στον 3ο αγώνα του
Πρωταθλήματος στο ασφάλτινο Rally 1000 Miglia. Mεγάλοι νικητές στο
Adriatico, οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing
Lions. Οδήγησαν εξαιρετικά το νέο τους αυτοκίνητο, σημείωσαν
καταπληκτικούς χρόνους και κερδίζοντας τις 9 από τις 12 ε.δ. του αγώνα
δεν άφησαν σε κανέναν άλλο συνδυασμό το περιθώριο να διεκδικήσει τη
νίκη. Μπήκαν επικεφαλής της κατάταξης από την 1η ε.δ. του αγώνα και με ένα σερί, 8 στα 8, στις πρώτες 8 ε.δ. του αγώνα, δημιούργησαν μια διαφορά ασφαλείας που τους επέτρεψε να "κόψουν" ρυθμό στις τελευταίες 4 ε.δ.. Αυτό βέβαια δεν τους εμπόδισε να κερδίσουν ακόμα 1 ε.δ.. Πραγματικά εντυπωσίασαν με την επίδοση τους στον αγώνα, απέναντι σε θεωρητικά πολύ ισχυρό ανταγωνισμό και έδειξαν ότι φέτος θα είναι ένας από τους κύριους διεκδικητές του τίτλου. Λίγο παραπάνω από 1 λεπτό πίσω τους τερμάτισαν οι Rossetti-Chiarcossi, και αυτοί φέτος με διαφορετική ομάδα, με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλες τις ε.δ. αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών. Βέβαια κατάφεραν να φέρουν εις πέρας τον κύριο στόχο τους που ήταν να τερματίσουν, καθώς με το boycott θα πρέπει να διεκδικήσουν το CIR συμμετέχοντας σε 2 αγώνες λιγότερους, ενώ ένα αποτέλεσμα μέσα στο πόντιουμ θα ήταν ότι καλύτερο μετά την ατυχία στον 1ο αγώνα που έκαναν με το Punto, το Monte Carlo, όπου εγκατέλειψαν από έξοδο στην 1η ε.δ.. Έτσι και το κατάφεραν λοιπόν, αλλά σίγουρα θα υπάρχει προβληματισμός στο στρατόπεδο της Fiat καθώς σε κανένα σημείο του αγώνα δεν κατάφεραν να σημειώσουν χρόνους αντίστοιχους των νικητών. Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Navarra-Cerrai που φέτος θα τους δούμε με ένα Subaru Impreza WRX N14 σαν συμμετοχή της Subaru Italy προετοιμασμένο από την Prodrive. Και αυτοί μάλλον ευχαριστημένοι μένουν από τον αγώνα καθώς κατάφεραν να πλασαριστούν πολύ ψηλά στη γενική εμπρός από αρκετούς συνδυασμούς με S2000 ενώ βρέθηκαν 19'' πίσω από τους 2ους στον τερματισμό. Η 4η θέση της γενικής πρόσφερε την μάχη της ημέρας. 2 πληρώματα την διεκδίκησαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, μπαίνοντας σε αυτήν με διαφορά μόλις 0''1. Εκεί, οι περσυνοί Κυπελλούχοι Χώματος Ιταλίας, Trentin-Zanella με ένα Peugeot 207 S2000 της Racing Lions, με μια καταπληκτική επίδοση κατάφεραν όχι μόνο να διατηρήσουν την διαφορά υπέρ τους αλλά και να την αυξήσουν στα 2''5 έναντι των Travaglia-Pollet με το Fiat Grande Punto S2000 της Τrico Motorsport. Oι νικητές του 1ου αγώνα του πρωταθλήματος δεν μπόρεσαν να βρεθούν πιο ψηλά στη γενική, αλλά ακόμα και η 5η θέση ήταν αρκετή ώστε να τους κρατήσει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Στην 6η θέση τελικά βρέθηκαν οι Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Mέχρι και την 10η ε.δ. του αγώνα βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής αλλά στην προτελευταία ε.δ. μετά από ένα οδηγικό λάθος που τους κόστισε περίπου 30'' έχασαν αρκετές θέσεις. Στην τελευταία ε.δ. εξαπέλυσαν επίθεση με στόχο να κερδίσουν κάποιες θέσεις αλλά τελικά τερμάτισαν 1''8 πίσω από τον Travaglia. Kαλή εμφάνιση και για τους Dati-Giusti με ένα Fiat Grande Punto S2000 της Procar που τερμάτισαν 7οι, ενώ τους ακολούθησαν οι, Ceccoli-Biondi με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, Medici-De Luis με ένα Peugeot 207 S2000 της Twister Corse, και Martelli-Pisano με ένα Peugeot 207 S2000 της Power Car. Απλά καταπληκτικό το επίπεδο των συμμετοχών του αγώνα με αποτέλεσμα να δούμε αρκετά "δυνατά" ονόματα εκτός 10άδας. Επίσης χαρακτηριστικό ότι οι νικητές του Mitsubishi Lancer Evo Cup, Angrisani-Bergamo με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX τερμάτισαν στην 17η θέση της γενικής, ενώ οι νικητές του Subaru Impreza Cup, Buda-Riterini με Subaru Impreza WRX N12, μόλις 23οι! Στον αγώνα είχαμε και κάποιες συμμετοχές από το εξωτερικό. Μια από αυτές, οι Τούρκοι Πρωταθλητές του 2008, Yazici-Tezel με Fiat Grande Punto S2000 τερμάτισαν μόλις 21οι γενικής, τους οποίους μάλιστα θα δούμε σε όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Χώματος Ιταλίας με το Punto S2000 που πέρσυ είδαμε στα χέρια του Volkan Isik στο ΕRC. Guest εμφάνιση στον αγώνα από την ίδια χώρα, η γνωστή μας από το περσυνό Ford Fiesta Trophy στο WRC, Burcu Cetinkaya που οδήγησε στον αγώνα ένα Fiat Grande Punto S2000 με συνοδηγό την "θρυλική" Fabrizia Pons τερματίζοντας 39οι γενικής. Επίσης είχαμε 2 συμμετοχές από την Φιλανδία, από μια στα αντίστοιχα Cup της Μitsubishi και της Subaru. Oι Teiskonen-Janhunen με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX αντιμετώπισαν πολλά μηχανικά προβλήματα με το αυτοκίνητο που δεν τους επέτρεψαν να κινηθούν γρήγορα και τερμάτισαν στην 40η θέση της γενικής, ενώ οι Arminen-Nikkola με το Subaru Impreza WRX N14 τερμάτισαν 27οι γενικής και 2οι στο Cup της Subaru. Eξαιρετική εμφάνιση για ακόμα έναν αγώνα για τους Raschi-Lamonato που οδήγησαν πολύ γρήγορα το Renault Clio R3 και ήταν ο 1ος δικίνητος συνδυασμός ενώ κέρδισαν και την Α/7 τερματίζοντας 24οι γενικής. Τους ακολούθησαν στην 30η θέση, οι νικητές της Ν/3, Dall'Ara-Piazzini με ένα Renault Clio RS Ragnotti, ενώ μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Ricci-Pfister με ένα BMW 120 D που ήταν 2οι στην Ν/3. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Campedelli-Fappani με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από έξοδο στην 11η ε.δ., Perego-Pizzutti με ίδιο αυτοκίνητο που εγκατέλειψαν στην 10η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, και De Dominicis-Daddoveri με Peugeot 207 S2000 που σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 5η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα. Επόμενος αγώνας, το ασφάλτινο Rally 1000 Miglia που είναι και ο 1ος αγώνας του Eυρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ αλλά και ο 1ος από τους 3 κατακτήριους αγώνες για τον διαγωνισμό Pirelli Star Driver Ευρώπης. |
Video
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
16o Rally Adriatico 2009
Αποτελέσματα

RALLY dell ADRIATICO 2009 - OVERALL CLASSIFICATION | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car | Gr/Cl | Time | Gap |
![]() |
|||||
1. | 9 | ![]() |
N/N4 | 1:19'39.4 | |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
2. | 8 | ![]() |
N/N4 | 1:20'39.8 | 1'00.4 |
![]() |
|||||
Abarth Grande Punto | |||||
![]() |
|||||
3. | 11 | ![]() |
N/N4 | 1:20'58.8 | 1'19.4 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
4. | 6 | ![]() |
N/N4 | 1:21'08.9 | 1'29.5 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
5. | 1 | ![]() |
N/N4 | 1:21'11.4 | 1'32.0 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto S2000 | |||||
![]() |
|||||
6. | 16 | ![]() |
N/N4 | 1:21'13.2 | 1'33.8 |
![]() |
|||||
Abarth Grande Punto | |||||
![]() |
|||||
7. | 21 | ![]() |
N/N4 | 1:21'36.4 | 1'57.0 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto S2000 | |||||
![]() |
|||||
8. | 5 | ![]() |
N/N4 | 1:21'57.2 | 2'17.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
9. | 18 | ![]() |
N/N4 | 1:22'03.1 | 2'23.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
10. | 14 | ![]() |
N/N4 | 1:22'08.4 | 2'29.0 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 Super 2000 | |||||
![]() |
|||||
11. | 48 | ![]() |
N/N4 | 1:22'51.3 | 3'11.9 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
12. | 15 | ![]() |
N/N4 | 1:22'59.9 | 3'20.5 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
13. | 12 | ![]() |
N/N4 | 1:23'05.4 | 3'26.0 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
14. | 2 | ![]() |
N/N4 | 1:23'05.6 | 3'26.2 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto S2000 | |||||
![]() |
|||||
15. | 22 | ![]() |
N/N4 | 1:23'09.2 | 3'29.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
16. | 47 | ![]() |
N/N4 | 1:23'32.7 | 3'53.3 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti | |||||
![]() |
|||||
17. | 35 | ![]() |
N/N4 | 1:23'37.5 | 3'58.1 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
18. | 24 | ![]() |
N/N4 | 1:23'40.8 | 4'01.4 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
19. | 23 | ![]() |
N/N4 | 1:24'13.0 | 4'33.6 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
20. | 29 | ![]() |
N/N4 | 1:24'51.0 | 5'11.6 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 Super 2000 | |||||
![]() |
|||||
21. | 28 | ![]() |
N/N4 | 1:24'53.7 | 5'14.3 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto S2000 | |||||
![]() |
|||||
22. | 26 | ![]() |
N/N4 | 1:25'01.6 | 5'22.2 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
23. | 37 | ![]() |
N/N4 | 1:25'31.0 | 5'51.6 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti Cup | |||||
![]() |
|||||
24. | 27 | ![]() |
A/A7 | 1:25'35.8 | 5'56.4 |
![]() |
|||||
Renault Clio R3 (R3C) | |||||
![]() |
|||||
25. | 33 | ![]() |
N/N4 | 1:25'56.4 | 6'17.0 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
26. | 39 | ![]() |
N/N4 | 1:26'07.0 | 6'27.6 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
27. | 34 | ![]() |
N/N4 | 1:26'19.7 | 6'40.3 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti Cup | |||||
![]() |
|||||
28. | 53 | ![]() |
N/N4 | 1:26'50.2 | 7'10.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
29. | 19 | ![]() |
N/N4 | 1:26'50.6 | 7'11.2 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
30. | 81 | ![]() |
N/N3 | 1:27'11.9 | 7'32.5 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS Light | |||||
![]() |
|||||
31. | 79 | ![]() |
N/N3 | 1:28'32.3 | 8'52.9 |
![]() |
|||||
BMW 120 d | |||||
![]() |
|||||
32. | 38 | ![]() |
N/N4 | 1:28'59.9 | 9'20.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti Cup | |||||
![]() |
|||||
33. | 72 | ![]() |
A/A7 | 1:29'20.4 | 9'41.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio R3 (R3C) | |||||
![]() |
|||||
34. | 45 | ![]() |
N/N4 | 1:29'22.9 | 9'43.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Sti Cup | |||||
![]() |
|||||
35. | 76 | ![]() |
N/N3 | 1:30'15.1 | 10'35.7 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS Light | |||||
![]() |
|||||
36. | 46 | ![]() |
N/N4 | 1:30'41.3 | 11'01.9 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
37. | 57 | ![]() |
N/N4 | 1:31'22.2 | 11'42.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
38. | 85 | ![]() |
N/N3 | 1:31'34.9 | 11'55.5 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
39. | 32 | ![]() |
N/N4 | 1:33'17.9 | 13'38.5 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto S2000 | |||||
![]() |
|||||
40. | 42 | ![]() |
N/N4 | 1:33'22.5 | 13'43.1 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
41. | 89 | ![]() |
N/N2 | 1:33'31.3 | 13'51.9 |
![]() |
|||||
Suzuki Sport Swift | |||||
![]() |
|||||
42. | 78 | ![]() |
N/N3 | 1:33'35.2 | 13'55.8 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
43. | 74 | ![]() |
A/A6 | 1:33'55.1 | 14'15.7 |
![]() |
|||||
Citroen C2 R2 Max (R2B) | |||||
![]() |
|||||
44. | 75 | ![]() |
A/A6 | 1:34'47.3 | 15'07.9 |
![]() |
|||||
Citroen C2 R2 Max (R2B) | |||||
![]() |
|||||
45. | 88 | ![]() |
A/A6 | 1:36'36.4 | 16'57.0 |
![]() |
|||||
Citroen C2 Vts | |||||
![]() |
|||||
46. | 84 | ![]() |
N/N3 | 1:37'04.8 | 17'25.4 |
![]() |
|||||
Opel Astra GTC TD | |||||
![]() |
|||||
47. | 93 | ![]() |
N/N2 | 1:47'45.5 | 28'06.1 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye | |||||
![]() |
|||||
48. | 92 | ![]() |
N/N2 | 1:49'59.6 | 30'20.2 |
![]() |
|||||
Suzuki Swift 1.6 s | |||||
![]() |
|||||
49. | 91 | ![]() |
N/N2 | 1:51'02.6 | 31'23.2 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 Rallye |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallylink.it

