Ενημέρωση
Στον 5o γύρο του πρωταθλήματος ράλλυ Ιταλίας, όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού, αναγκάστηκαν να μεταφερθούν στο χώμα και το Rally San Marino. Πολλές οι συμμετοχές, με guest, αλλά και νέα αυτοκίνητα. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από την καταπληκτική εμφάνιση των Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions που κυριολεκτικά σάρωσαν τα πάντα! Κέρδισαν και τις 10 ε.δ. του αγώνα και δείχνουν ότι στο χώμα φέτος αν δεν αντιμετωπίσουν προβλήματα πολύ δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος.
Ακόμα και όταν δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας δεν έκοψαν ρυθμό και έτσι εκτός από τη νίκη κέρδισαν και τις εντυπώσεις. Με τη νίκη τους αυτή βάζουν φωτιά στο πρωτάθλημα των οδηγών καθώς βρίσκονται σε απόσταση βολής από την πρώτη θέση.
Στην 2η θέση της γενικής, περίπου 1'10'' πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα όπως δήλωσαν αλλά δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν τη νίκη σε κανένα σημείο του αγώνα. Δεν είναι η αγαπημένη τους επιφάνεια όπως δήλωσαν και αναμένουν την επιστροφή των αγώνων στην άσφαλτο όπου έδειξαν ότι φέτος μπορούν να διεκδικήσουν νίκες. Και αυτοί πάντως βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή της βαθμολογίας, 2 μόλις βαθμούς πίσω από τον Andreucci.
Mια από τις καλύτερες τους εμφανίσεις στον θεσμό έκαναν οι Dati-Rocco με ένα Fiat Grande Punto S2000 της Procar. Είχαν πολύ καλό ρυθμό σε όλη την διάρκεια του αγώνα και ξεχώρισαν ανάμεσα στις ιδιωτικές συμμετοχές. Έτσι ήταν αυτοί που συμπλήρωσαν το τελευταίο σκαλί του πόντιουμ, τερματίζοντας βέβαια αρκετά πίσω από τους 2 πρώτους.
Το αποτέλεσμα ήταν καλό και για τους Colombini-Bizzocchi που στον αγώνα οδήγησαν ένα Peugeot 207 S2000 της Tamauto που είχαν μεγάλη μάχη για την 4η θέση με τους περσυνούς κυπελλούχους Χώματος Ιταλίας, Trentin-Zanella, με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Η μάχη τους κράτησε μέχρι και την τελευταία ε.δ. του αγώνα και εκεί έληξε υπέρ των πρώτων. Βέβαια και τα 2 πληρώματα στάθηκαν πολύ τυχερά σε αυτήν την ε.δ. καθώς άλλα 2 πληρώματα που βρισκόταν εμπρός τους αντιμετώπισαν προβλήματα και έτσι ανέβηκαν 2 θέσεις στη γενική.
Το ένα από αυτά, ήταν οι Travaglia-Granai που για ακόμα έναν αγώνα εμφανίστηκαν με διαφορετικό αυτοκίνητο. Αυτή τη φορά οδήγησαν ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Italy (ex-Vovos!) και έτσι φέτος σε σύνολο 5 αγώνων έχουν αγωνιστεί με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα (Punto S2000, 207 S2000, Fabia S2000, Lancer Evo IX)! Το πλήρωμα προσαρμόστηκε άμεσα στο νέο αυτοκίνητο και μεχρι και την προτελευταία ε.δ. βρισκόταν 5οι γενικής. Μάλλον εκεί "χαλάρωσαν" περισσότερο από όσο έπρεπε με αποτέλεσμα να τους προσπεράσουν και ο Colombini και ο Trentin, που όπως είπαμε είχαν έντονη μάχη μεταξύ τους, παρότι αυτοί βρισκόταν πίσω τους σχεδόν 20''. Ο Τravaglia με την 6η θέση που κατέκτησε συνεχίζει να προηγείται στην βαθμολογία των οδηγών και δείχνει ότι θα είναι "σκληρό καρύδι" για τους επαγγελματίες εκμεταλλευόμενος πλήρως την αποχή αυτών σε 2 αγώνες.
Για μόλις 1 δέκατο κατάφερε ο Travaglia να κρατήσει πίσω του και τους Ceccoli-Biondi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που τερμάτισαν 7οι, ενώ ακόμα μια απογοητευτική εμφάνιση είχαμε για τους Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 8η θέση.
Στην 9η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Gardemeister-Tuominen που συμμετείχαν ως guest στον αγώνα με ένα Subaru Impreza WRX N15 της ΤΜR. Το πλήρωμα προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στο αυτοκίνητο και έγραψαν καλούς χρόνους που μια ε.δ. πριν το τέλος τους έφεραν στην 3η θέση της γενικής. Στην τελευταία ε.δ. όμως είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε πολύ χρόνο αλλά και θέσεις.
Την 10άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Perego-Pizzutti με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Rally Project. Mια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Campedelli-Fappani με ίδιο αυτοκίνητο ενώ 12οι γενικής τερμάτισαν οι Bruschetta-Civiero με ένα Subaru Impreza WRX N15 σε μια από τις σποραδικές εμφανίσεις τους στον θεσμό.
1ος 2WD συνδυασμός, οι Ricci-Pfister με το BMW 120 D (diesel) που κέρδισαν άνετα την Ν/3 και τερμάτισαν 28οι γενικής.
Στην Α/6 επικράτησαν οι Lombardi-Urban με ένα Renault Clio S1600 της Twister Corse που τερμάτισαν 30οι ενώ στην Α/7 κέρδισαν οι Ghegin-Ferrara με Honda Civic R3 που τερμάτισαν 33οι γενικής.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε αρκετούς από τους πρωταγωνσιτές του θεσμού. Στην 5η ε.δ. του αγώνα οι Navarra-Cerrai με το Subaru Impreza WRX N15 της Prodrive είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε πάνω από 5 λεπτά και στην συνέχεια αποφάσισαν να μην συνεχίσουν τον αγώνα καθώς δεν υπήρχε περιθώριο να επιστρέψουν στους βαθμούς. Εγκατάλειψη στην τελευταία ε.δ. είχαμε για τους Cavallini-Farnocchia με το Peugeot 207 S2000 της Tamauto σε έναν αγώνα που δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν καθώς βρισκόταν εκτός 15αδας. Στην ίδια ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Medici-De Luis με ίδιο αυτοκίνητο από κλαταρίσματα που τους κόστισαν πάνω από 13 λεπτά.
Πρεμίερα στο πρωτάθλημα και για τους Longhi-Imerito με το νέο τους όπλο, ένα ολοκαίνουριο Skoda Fabia S2000, συμμετοχή της Skoda Iταλίας! Δυστυχώς όμως, πολύ νωρίς, μόλις στην 2η ε.δ., αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου που δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν τον αγώνα.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το επίσης χωμάτινο Rally di San Crispino, στα μέσα του Ιουλίου.
Αποτελέσματα
Rally di San Marino 2009 - Overall Classification | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car | Gr/Cl | Time | Gap |
![]() |
|||||
1. | 5 | ![]() |
N/N4 | 1:52'56.9 | |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
2. | 1 | ![]() |
N/N4 | 1:54'07.7 | 1'10.8 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto Abarth | |||||
![]() |
|||||
3. | 16 | ![]() |
N/N4 | 1:55'27.4 | 2'30.5 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto Abarth | |||||
![]() |
|||||
4. | 20 | ![]() |
N/N4 | 1:55'56.5 | 2'59.6 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
5. | 10 | ![]() |
N/N4 | 1:55'58.7 | 3'01.8 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
6. | 3 | ![]() |
N/N4 | 1:56'11.4 | 3'14.5 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
7. | 15 | ![]() |
N/N4 | 1:56'11.5 | 3'14.6 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
8. | 11 | ![]() |
N/N4 | 1:56'24.3 | 3'27.4 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto Abarth | |||||
![]() |
|||||
9. | 2 | ![]() |
N/N4 | 1:56'46.5 | 3'49.6 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI | |||||
![]() |
|||||
10. | 39 | ![]() |
N/N4 | 1:56'51.1 | 3'54.2 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
11. | 14 | ![]() |
N/N4 | 1:57'10.5 | 4'13.6 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
12. | 46 | ![]() |
N/N4 | 1:57'13.0 | 4'16.1 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI Cup | |||||
![]() |
|||||
13. | 23 | ![]() |
N/N4 | 1:57'29.4 | 4'32.5 |
![]() |
PEN. | 11.0 | |||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
14. | 31 | ![]() |
N/N4 | 1:57'31.6 | 4'34.7 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
|||||
15. | 34 | ![]() |
N/N4 | 1:57'48.8 | 4'51.9 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Cup | |||||
![]() |
|||||
16. | 40 | ![]() |
N/N4 | 1:59'34.8 | 6'37.9 |
![]() |
PEN. | 11.0 | |||
Subaru Impreza STI N14 Cup | |||||
![]() |
|||||
17. | 47 | ![]() |
N/N4 | 1:59'43.4 | 6'46.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza N12 Cup | |||||
![]() |
|||||
18. | 30 | ![]() |
N/N4 | 2:00'06.7 | 7'09.8 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
19. | 52 | ![]() |
N/N4 | 2:00'16.2 | 7'19.3 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
20. | 26 | ![]() |
N/N4 | 2:00'32.8 | 7'35.9 |
![]() |
|||||
Fiat Grande Punto Abarth | |||||
![]() |
|||||
21. | 24 | ![]() |
N/N4 | 2:00'56.6 | 7'59.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
22. | 32 | ![]() |
N/N4 | 2:01'07.5 | 8'10.6 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Cup | |||||
![]() |
|||||
23. | 57 | ![]() |
N/N4 | 2:01'17.4 | 8'20.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI | |||||
![]() |
|||||
24. | 51 | ![]() |
N/N4 | 2:01'47.0 | 8'50.1 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo IX | |||||
![]() |
|||||
25. | 36 | ![]() |
N/N4 | 2:02'03.1 | 9'06.2 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI N14 Cup | |||||
![]() |
|||||
26. | 56 | ![]() |
N/N4 | 2:03'31.7 | 10'34.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer Evo | |||||
![]() |
|||||
27. | 49 | ![]() |
N/N4 | 2:05'07.0 | 12'10.1 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza N14 Cup | |||||
![]() |
|||||
28. | 76 | ![]() |
N/N3 | 2:05'56.8 | 12'59.9 |
![]() |
PEN. | 10.0 | |||
BMW 120 d | |||||
![]() |
|||||
29. | 50 | ![]() |
N/N4 | 2:06'31.1 | 13'34.2 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI Cup | |||||
![]() |
|||||
30. | 58 | ![]() |
A/A6 | 2:07'03.9 | 14'07.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio S1600 | |||||
![]() |
|||||
31. | 54 | ![]() |
N/N4 | 2:07'23.6 | 14'26.7 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI | |||||
![]() |
|||||
32. | 77 | ![]() |
N/N3 | 2:07'25.7 | 14'28.8 |
![]() |
|||||
Renault Clio Light | |||||
![]() |
|||||
33. | 59 | ![]() |
A/A7 | 2:07'59.8 | 15'02.9 |
![]() |
|||||
Honda Civic Type R (R3C) | |||||
![]() |
|||||
34. | 43 | ![]() |
N/N4 | 2:09'51.6 | 16'54.7 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza STI N11 Cup | |||||
![]() |
|||||
35. | 79 | ![]() |
N/N3 | 2:10'48.4 | 17'51.5 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS Light | |||||
![]() |
|||||
36. | 78 | ![]() |
N/N3 | 2:10'53.6 | 17'56.7 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
37. | 74 | ![]() |
A/A6 | 2:10'56.8 | 17'59.9 |
![]() |
|||||
Citroen C2 (R2B) | |||||
![]() |
|||||
38. | 42 | ![]() |
N/N4 | 2:12'10.0 | 19'13.1 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza Cup | |||||
![]() |
|||||
39. | 75 | ![]() |
A/A6 | 2:12'31.1 | 19'34.2 |
![]() |
|||||
Citroen C2 (R2B) | |||||
![]() |
|||||
40. | 84 | ![]() |
N/N3 | 2:13'13.8 | 20'16.9 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
41. | 86 | ![]() |
A/A6 | 2:14'44.5 | 21'47.6 |
![]() |
|||||
Opel Corsa | |||||
![]() |
|||||
42. | 82 | ![]() |
N/N3 | 2:14'47.5 | 21'50.6 |
![]() |
|||||
Opel Astra GTC TD | |||||
![]() |
|||||
43. | 72 | ![]() |
A/A7 | 2:17'45.0 | 24'48.1 |
![]() |
|||||
Fiat Stilo Abarth | |||||
![]() |
|||||
44. | 73 | ![]() |
A/A7 | 2:24'15.5 | 31'18.6 |
![]() |
PEN. | 1'20.0 | |||
Fiat Grande Punto D (R3D) | |||||
![]() |
|||||
45. | 25 | ![]() |
N/N4 | 2:31'14.2 | 38'17.3 |
![]() |
PEN. | 1'30.0 | |||
Mitsubishi Lancer Evo IX Cup | |||||
![]() |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallylink.it

