Ενημέρωση
Στην 2η θέση της γενικής τερμάτισε ένα πλήρωμα που βρίσκεται υπό "αρκετή αμφισβήτιση" τα τελευταία χρόνια. Μετά το όχι τόσο πετυχημένο πέρασμα τους από την ομάδα της Fiat, οι U.Scandola-Biondi μετά από αρκετό καιρό βρέθηκαν ξανά πίσω από το τιμόνι αυτή τη φορά ενός Ford Fiesta S2000. Μετά το τέλος των 2 πρώτων ε.δ. της 1ης μέρας μάλιστα βρέθηκαν να προηγούνται (εκμεταλλευόμενοι την πολύ καλή σειρά εκκίνησης) ενώ στην συνέχεια ξεκινώντας 1οι την 2η μέρα κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους σχεδόν όλους τους πρωταγωνιστές του CIR (κερδίζοντας άλλε2 3 ε.δ.) παίρνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που μόνο καλό μπορεί να τους κάνει για την συνέχεια.
Στην 3η θέση της γενικής βρέθηκε το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 στα χέρια των Basso-Dotta. Oι πρωταθλητές Ευρώπης δεν κατάφεραν να μπουν στο παιχνίδι της νίκης και μάλλον συμβιβάστηκαν με την θέση στο πόντιουμ καθώς είδαν ότι δεν είχαν πιθανότητες για την νίκη. Βέβαια και αυτή δεν ήρθε εύκολα καθώς οι Φιλανδοί Arminen-Nikkola με το Subaru Impreza WRX N15 την διεκδίκησαν για το περισσότερο μέρος του αγώνα και μάλιστα με υποδυέστερο αυτοκίνητο. Παρ' όλα αυτά με την 4η θέση που πήραν (6''8 πίσω από τον Basso) μπαίνουν επικεφαλής στην βαθμολογία του Κυπέλλου Χώματος Ιταλίας ενώ φέτος αγώνα με τον αγώνα εμφανίζονται και πιο βελτιωμένοι.
Άλλα 16''6 πίσω τερμάτισαν οι Travaglia-Granai με το Peugeot 207 S2000 που δείχνουν ότι και φέτος θα είναι "σκληρά καρύδια" στην διεκδίκηση του τίτλου. Μαζεύουν πολύτιμους βαθμούς σε κάθε αγώνα και μετά τους 2 πρώτους φετινούς βρίσκονται στην 3η θέση της βαθμολογίας.
Στην 6η θέση της γενικής (9''4 πίσω απο τον Travaglia) βρέθηκαν oι Trentin-Zanella με το Peugeot 207 S2000, ενώ με πολύ μικρές διαφορές πίσω τους τερμάτισαν οι Pesavento-Ciucci με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 (+8''4) και οι "Dedo"-Daddoveri με ίδιο αυτοκίνητο (άλλα 4''9 πίσω).
Στην 9η θέση της γενικής κατέληξαν τελικά οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000. Oι περσυνοί πρωταθλητές κινήθηκαν με το γνωστό δαιμονιώδη ρυθμό και μόλις στην πρώτη ε.δ. της 2ης μέρας πέρασαν επικεφαλής στην κατάταξη του αγώνα ενώ ε.δ. με την ε.δ. αυξάναν σημαντικά της διαφορά τους από τους 2ους. Στην 8η όμως ε.δ. είχαν ένα κλατάρισμα που αναγκάστηκαν να σταματήσουν να αντικαταταστήσουν χάνοντας περίπου 2 λεπτά και κάθε ελπίδα για τη νίκη. Με τους βαθμούς που πήραν βρίσκονται 2οι στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Βruschetta-Civiero με ένα Subaru Impreza WRX N15.
24oι γενικής, 1οι R3C και γενικότερα πρώτος 2WD συνδυασμός ήταν οι Campedelli-Fappani που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Renault Clio R3 Maxi στην αγαπημένη τους επιφάνεια και πήραν τη νίκη για μόλις 5''8 από τους Crugnola-Turatti με ακόμα ένα Renault Clio R3 Maxi που πραγματοποίησαν μια από τις εμφανίσεις του αγώνα. 3οι στην κατηγορία και 28οι γενικής, οι Albertini-Fenoli με ίδιο αυτοκίνητο.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Kopecky-Stary με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από πρόβλημα στον συμπλέκτη, τους Longhi-Baggio με το Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 7η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα ενώ βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής, και τους Al Rajhi-Baumel με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 (ο Σαουδάραβας οδηγός συμμετείχε στον αγώνα ως προετοιμασία για το Rally Sardegna για το IRC) που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. από έξοδο.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 20/6 με το Rally Salento.
Video
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
CIR - Rally Adriatico 2010
Aποτελέσματα
CIR - Rally Adriatico 2010 - Final Results
http://rally.ficr.it/tab_schedule.asp?p_Anno=2010&p_Codice=77&p_Manifestazione=2
http://rally.ficr.it/tab_schedule.asp?p_Anno=2010&p_Codice=77&p_Manifestazione=2
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.piemontrally.it

