swd_d22.jpg «Υπάρχει απίστευτο κράτημα στο δρόμο αλλά είναι δύσκολο να καταλάβω αν είναι χιόνι ή χώμα». Αυτό δήλωσε ο Ott Tanak τερματίζοντας τη 12η ειδική του Ράλλυ Σουηδίας, κάτι που περιγράφει απόλυτα τις συνθήκες που επικράτησαν στη 2η ημέρα του αγώνα. Το λιγοστό χιόνι στις πρωινές ειδικές, εξαφανίστηκε σχεδόν τελείως στις απογευματινές κάνοντας τις διαδρομές ιδιαίτερα «πονηρές».
swd_d22.jpg

«Υπάρχει απίστευτο κράτημα στο δρόμο αλλά είναι δύσκολο να καταλάβω αν είναι χιόνι ή χώμα». Αυτό δήλωσε ο Ott Tanak τερματίζοντας τη 12η ειδική του Ράλλυ Σουηδίας, κάτι που περιγράφει απόλυτα τις συνθήκες που επικράτησαν στη 2η ημέρα του αγώνα. Το λιγοστό χιόνι στις πρωινές ειδικές, εξαφανίστηκε σχεδόν τελείως στις απογευματινές κάνοντας τις διαδρομές ιδιαίτερα «πονηρές».

Σε ένα τέτοιο πονηρό σημείο είχε έξοδο στην πρώτη κιόλας ειδική το μεγάλο φαβορί του αγώνα, ο Sebastien Ogier, έχασε περισσότερα από 4 λεπτά και μαζί τις ελπίδες του για διάκριση και 2η συνεχόμενη νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας.

Η οπισθοχώρηση του Ogier, διέκοψε το 1-2-3 της Volkswagen και άφησε το πεδίο ανοικτό στους team-mates του να παλέψουν για τη νίκη. O Mikkelsen κράτησε το προβάδισμα μέχρι την 9η ειδική διαδρομή, με τον Latvala να του το παίρνει στη συνέχεια και να το κρατάει μέχρι το τέλος της ημέρας.

Ο Mads Ostberg (Citroen DS3 WRC) ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα παίρνοντας μια ανάσα από τους Hirvonen και Tanak που τον ακολουθούν και δίνουν μάχη για το ποιο θα είναι το 1ο Fiesta στον αγώνα.

Από τους «νέους» στο χιόνι, ο Meeke είναι ο καλύτερος μαθητής, αποφεύγοντας τα λάθη και φέρνοντας τη 2η DS3 στην 6η θέση, ενώ Evans και Kubica είχαν μικροεξόδους με τον Πολωνό να χάνει αρκετά λεπτά και θέσεις.

Από τις ειδικές του 2ου loop δεν πέρασε κανένα από τα 2 Hyundai με την απογοήτευση να είναι εμφανής στο μεγαλοπρεπές motorhome της ομάδας. O Neuville εγκατέλειψε στην 1η ειδική, ενώ ο Hanninen στην επανάληψή της. Αυτή τη φορά τα λάθη ήταν οδηγικά και έφεραν τα 2 i20 πρόωρα στα service.

Ποιος θα επικρατήσει στον μοναδικό 100%, «κατ’ όνομα», αγώνα της χρονιάς; Ελπίζουμε να το μάθουμε αύριο το μεσημέρι.

swd_d21.jpg
swd_d23.jpg