Ατυχιών συνέχεια για τους Λάμπρο Αθανασούλα
και Νίκο Μουζάκη, την τρίτη και τελευταία μέρα του Wales Rally GB.
Το ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να ολοκληρώσει μόνο την μία από τις τέσσερεις ειδικές της ημέρας με πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα. |
Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην τροφοδοσία του κινητήρα. Οι μηχανικοί χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο από τον προβλεπόμενο με αποτέλεσμα να χρεωθεί το πλήρωμα με 2’ 10’’ ποινής.
Η συνέχεια ήταν εξίσου δύσκολή, όταν χρειάστηκε να προσπεράσει δυο αυτοκίνητα μέσα στην πρώτη ειδική της ημέρας με αποτέλεσμα να συσσωρευτεί λάσπη στα ψυγεία του Fiesta προκαλώντας υπερθέρμανση του κινητήρα κάτι που ανάγκασε το πλήρωμα να επιστρέψει πολύ προσεκτικά στο serviceparkκαι να εγκαταλείψει την προσπάθεια του.
Μετά από όλα αυτά οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Μουζάκης τελείωσαν τον αγώνα στην 9η θέση του Fiesta Sporting Trophy, παραμένοντας στην 5η θέση της γενική κατάταξης του θεσμού.
Νικητής του αγώνα και δεύτερος στην κατάταξη του θεσμού, που είχε ήδη κερδίσει από την Φινλανδία ο Ιταλός Bettega, ήταν ο Βρετανός Barry Clark.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Λάμπρος σχολίασε:
Θέλαμε να ολοκληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας στον
θεσμό με μια καλή εμφάνιση αλλά δεν τα καταφέραμε.
Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Είμαι ευτυχισμένος
που έζησα την εμπειρία της συμμετοχής σε 6 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Ράλι μέσα σε μία χρονιά και το απίστευτο συναίσθημα της πρώτης ελληνικής νίκης
σε αγώνα το Παγκοσμίου Πρωταθλήματος εκτός Ελλάδος. Ταυτόχρονα όμως είμαι
στεναχωρημένος γιατί πιστεύω πως αξίζαμε και κάτι παραπάνω. Ελπίζω να είμαστε σε
θέση να ξαναπροσπαθήσουμε και του χρόνου.
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας που
στάθηκαν δίπλα μας, την Ford Motor, την Jet Oil, την Puma Hellas, τους 4Τροχούς, και την Εθνική Επιτροπή Αγώνων που
μας τίμησε με την με τηνμεγάλη ευθύνη της εκπροσώπησης της χώρα μας στο
εξωτερικό. Hellas
2η ΗΜΕΡΑ
Άτυχο στάθηκε το ελληνικό πλήρωμα την δεύτερη μέρα του WalesRallyGB.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Μουζάκης, ξεκίνησαν την δεύτερη μέρα από την τρίτη θέση της κατάταξης του Fiesta Sporting Trophy με στόχο να οδηγήσουν χωρίς ρίσκο και να ανέβουν όσο το δυνατόν ψηλότερα. Η τακτική τους άρχισε να αποδίδει καρπούς, αφού μετά και το τέλος της δεύτερης ειδικής της ημέρας ανέβηκαν στην δεύτερη θέση της κατάταξης εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη του Bettega ελέγχοντας πλήρως τον Schammel που βρισκόταν στην τρίτη θέση ένα λεπτό πίσω τους.
Η τύχη όμως τους γύρισε την πλάτη στην αμέσως επόμενη ειδική όταν ένα κομμένο ημιαξόνιο τους ανάγκασε όχι μόνο να κόψουν ρυθμό αλλά προκάλεσε ζημιά στο μάτι του στροφάλου με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας και να αρνείτε να επανεκκινήσει.
Η εγκατάλειψη αυτή έριξε το ελληνικό πλήρωμα στην 9η θέση του Fiesta Sporting Trophyμειώνοντας τις ελπίδες τους για μια θέση στην τριάδα της τελικής κατάταξης της βαθμολογίας του θεσμού. Παρόλα αυτά οι έλληνες θα εκκινήσουν την τρίτη και τελευταία μέρα του αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού superally.
Πρώτος ανάμεσα στα Fiesta εξακολουθεί να βρίσκεται ο Βρετανός Barry Clark ο οποίος εκμεταλλευόμενος την γνώση του δρόμου αλλά και την σειρά εκκίνησης δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης στους διώκτες του.
Μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας ο Λάμπρος σχολίασε:
Ήμασταν δυστυχώς πολύ άτυχοι. Κάναμε ακριβώς
αυτό που έπρεπε προσέχοντας το αυτοκίνητα και ταυτόχρονα προσαρμόζαμε το ρυθμό
μας έτσι ώστε να μην απειλούμαστε. Παρόλα αυτά το ημιαξόνιο, το οποίο είχαμε
αλλάξει στο χθεσινοβραδινό σέρβις, είχε άλλη γνώμη!
Δυστυχώς έτσι είναι οι αγώνες. Θα ξεκινήσουμε πάλι
αυριο με στόχο να κάνουμε κάποιους καλούς χρόνους και να πλασαριστούμε όσο το
δυνατόν ψηλότερα στην κατάταξη του θεσμού.
1η ΗΜΕΡΑ
Στα βροχερά δάση της Ουαλίας θα πέσει η για φέτος αυλαία του νεοσύστατου θεσμού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) του Fiesta Sporting Trophy International. Στο Rally Wales GB (1-3 Δεκεμβρίου), όπως και σε κάθε φετινό αγώνα του θεσμού, ανάμεσα σε 10 συμμετοχές από όλα τα μέρη του κόσμου, θα βρεθεί το ελληνικό πλήρωμα με τους Λάμπρο Αθανασούλα και Νίκο Μουζάκη.
«Στόχος μας είναι να κλείσουμε τις φετινές μας αγωνιστικές υποχρεώσεις με μια καλή επίδοση» είπε ο Λάμπρος, και συνέχισε «Η τριάδα στον αγώνα, μοιάζει να είναι για μας ένας ρεαλιστικός στόχος και αυτό θα κυνηγήσουμε.
Η έξοδος στην Φινλανδία μας στοίχισε βαθμολογικά, αλλά παρόλα αυτά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την μέχρι τώρα πορεία μας.»
Το ελληνικό πλήρωμα, μέλος της εθνική ομάδας υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ, είναι στην 5η θέση της κατάταξης του Trophy με 22 βαθμούς, 5 βαθμούς πίσω από τον Βρετανό Clark που βρίσκετε στην 2η, 3 βαθμούς από τον Γάλλο Biasion και 2 βαθμούς από τον Λουξεμβουργιανό Schammel που βρίσκονται στην 3η και 4η αντίστοιχα.
Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα είναι την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου στο Cardiff, ενώ το αγωνιστικό σκέλος ξεκινά την επόμενη μέρα και τελείωνει το απόγευμα της Κυριακή 3 Δεκεμβρίου με κέντρο το Swansea.
Την προσπάθεια του ελληνικού πληρώματος στηρίζουν η Ford Motor Hellas, η Jet Oil, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων, η Puma και το περιοδικό 4Τροχοί.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας