Με σχεδόν ένα μήνα να απομένει έως το ξεκίνημα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του 2007, οι ομάδες έχουν ήδη αρχίσει τις εντατικές δοκιμές των καινούργιων αυτοκινήτων τους εν όψει της ανάδειξης του πλέον ανταγωνιστικού πακέτου για τη νέα χρονιά. Η Subaru θα προσπαθήσει φέτος να αποφύγει τα λάθη της προηγούμενης χρονιάς με σκοπό την κατάκτηση του πρωταθλήματος του 2007. Στο άρθρο αυτό μπορείτε να διαβάσετε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το καινούργιο Impreza WRC προδιαγραφών 2007. |
Καθώς οι αγωνιστικές ομάδες της Citroen και της Ford δοκίμαζαν τα καινούργια αυτοκίνητα στην άσφαλτο του Μονακό, η Subaru έκανε και εκείνη τις δικές της δοκιμές για το Impreza προδιαγραφών 2007 σε διαφορετικό όμως τερέν, στα χώματα της Καταλονίας και φορώντας πλέον τα ελαστικά της BF Goodrich. Το αυτοκίνητο –όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες- παρουσιάζει αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με εκείνο της χρονιάς που μόλις έκλεισε. Στο τιμόνι του νέου αυτοκινήτου βρέθηκαν ο δοκιμαστής της ομάδας Pasi Hagstrom και ο Chris Atkinson.
Η δουλειά που έχει γίνει στο αμάξωμα είναι αρκετά μεγάλη παρουσιάζοντας ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο «ντύνει» το σασί πάνω στο οποίο έχει τοποθετηθεί ένας σημαντικά διαφοροποιημένος boxer κινητήρας. Στο εμπρός τμήμα παρατηρούνται σημαντικές αεροδυναμικές αλλαγές: O αεραγωγός στο κέντρο του καπώ, επάνω από το ψυγείο πλέον απουσιάζει και τη θέση του παίρνουν δύο μεγάλα ανοίγματα στο καπώ που σκοπό έχουν την καλύτερη απαγωγή θερμότητας του ανανεωμένου κινητήρα. Απουσιάζουν επίσης και τα δύο ανοίγματα στον προφυλακτήρα εμπρός από τους εμπρόσθιους τροχούς. Επίσης απουσιάζουν τα δύο ανοίγματα στο εμπρός μέρος του προφυλακτήρα του Impreza προδιαγραφών 2006 (επάνω από τα σήματα “STi”).
Ύστερα από 4 ημέρες δοκιμών στα Ισπανικά χώματα τα αποτελέσματα ήταν αρκετά ενθαρρυντικά. Κατά πάσα πιθανότητα το χώμα θα δώσει τη σκυτάλη στην άσφαλτο όπου και θα συνεχιστούν οι δοκιμές του νέου Impreza το οποίο σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθεί στους αγώνες του WRC όχι νωρίτερα από το Ράλλυ του Μεξικού.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας