|
Έτσι, η Renault Sport Technologies προετοίμασε την R3 έκδοση του Clio , με όλες τις απαραίτητες ενισχύσεις και εξοπλισμό που απαιτεί η κατηγορία. Με κλλητό rool-cage με τις τελευταίες προδιαγραφές ασφαλείας, εξοπλισμό της Sabelt που περιλαμβάνει καθίσματα, ζώνες 6 σημείων, πυρόσβεση.
Επίσης για λόγους ταχύτητας, ο μοχλός των ταχυτήτων αλλά και του χειροφρένου έχουν τοποθετηθεί κοντά στο τιμόνι.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 4κίλυνδρος 2.0 16 V του Clio Sport με πλέον 30 ίππους, αγγίζοντας έτσι τους 220.
Η ροπή φτάνει τα 240 Nm στις 5400 στρφές/λεπτό που το κάνει πιο εύκολοδήγητο από ένα S1600 και ιδίως πιο εύκολο για έναν άπειρο οδηγό.
Για να έχει αυτές τις επιδόσεις, έχουν δουλευτεί η εξαγωγή, τα πιστόνια οι εκκεντροφόροι και το βολάν.
Το κιβώτιο είναι σειριακό 6άρι με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ). Και μια ηλεκτρονική μονάδα που ελέγχει κινητήρα, κιβώτιο.
Εξελίχθηκε από τον Simon Jean Joseph.
Με κόστος που ξεκινά από τα 50.000 euro μπορεί να εξελιχθεί και για άσφαλτο και για χώμα (δεν διευκρινίζεται εάν είναι εξτρά ή στο κιτ) και θα πρέπει να ομολογκαριστεί και να είναι έτοιμο προς πώληση μετά τον Ιανουάριο του 2007.
|