|
O Petter Solberg με την 4η θέση ίσως να μην είναι ικανοποιημένος, όμως αγωνίστηκε μέχρι την τελευταία ειδική των 44χλμ. ελπίζοντας σε πιθανό λάθος του αδελφού του. Αυτός που έκανε το λάθος όμως σε αυτή την ειδική ήταν ο Stohl χάνοντας 10 λεπτά και την έκτη θέση που είχε εκείνη τη στιγμή.
Πίσω από το P. Solberg τερμάτισε ο Latvala επίσης με Ford κάνοντας και αυτός πολύ καλό αγώνα. Μετά την έξοδο του Stohl έκτος γενικής πέρασε ο Gigi Galli που είναι και ο πρώτος μη Σκανδιναβός. Ο Ιταλός έχοντας πολλές διακυμάνσεις στην απόδοση του στον αγώνα, μάλλον ευχαριστημένος θα πρέπει να είναι από το τελικό αποτέλεσμα.
Πίσω του τερμάτισε ο σπεσιαλίστας Carlsson που δεν έκανε ανάλογη επίδοση με τον αγώνα της πατρίδας του μια εβδομάδα πριν και εκμεταλεύτηκε την εγκατάλειψη του Pons στην τελευταία ειδική! Την οκτάδα κλείνει ο Kopecky σε ένα ακόμη καλό τερματισμό σε αγώνα του WRC.
Σε αυτό τον αγώνα είδαμε και κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί εδώ και πολύ καιρό μιας και οι Citroen C4 WRC δεν φαίνονται στην οκτάδα! παρόλο που παίρνουν ένα εργοστασιακό βαθμό. Η γαλλική ομάδα έχασε την πρωτοπορεία στη βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών!
Επόμενος αγώνας στο Μεξικό στις 9 Μαρτίου όπου θα δούμε και τη νέα έκδοση του Subaru Impreza WRC.
Τελικά αποτελέσματα
Pos. |
Driver |
Time |
Diff. |
1.
|
M. HIRVONEN |
3:28:17.0
|
0.0
|
2.
|
M. GRÖNHOLM |
3:28:26.5
|
9.5
|
3.
|
H. SOLBERG |
3:32:01.6
|
3:44.6
|
4.
|
P. SOLBERG |
3:32:18.1
|
4:01.1
|
5.
|
J. LATVALA |
3:33:47.7
|
5:30.7
|
6.
|
G. GALLI |
3:35:22.2
|
7:05.2
|
7.
|
D. CARLSSON |
3:37:40.7
|
9:23.7
|
8.
|
J. KOPECKY |
3:40:06.9
|
11:49.9
|
9.
|
R. DALSJØ |
3:41:48.8
|
13:31.8
|
10.
|
A. MIKKELSEN |
3:42:45.7
|
14:28.7 |
|