porto07_07 Το ράλλυ Πορτογαλίας αποτελεί πια παρελθόν και το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα δείχνει πως διανύουμε την εποχή Loeb. Ποτέ στην μακροχρονη ιστορία του θεσμού ένας οδηγός δεν κατάφερε αυτό που έχει καταφέρει το γαλλικό πλήρωμα, να ξέρουμε δηλαδή με τόση σιγουριά τον τελικό νικητή σε κάθε αγώνα του θεσμού του ΠΠΡ. Το γαλλικό πλήρωμα κάνει με τις επιδόσεις του σε οποιαδήποτε επιφάνεια, με μια μικρή εξαίρεση το χιόνι, την τελειότητα να φαντάζει εύκολη μια και καταφέρνει να μετατρέπει σε απλούς παρατηρητές/κομπάρσους όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
porto07_08 Ο αγώνας της Πορτογαλίας άρχισε με τους καλύτερους ιωνούς, οι Gronholm/Rautiainen έδειξαν απο νωρίς οτι επιτέλους θα είχαμε μάχη για την πρώτη θέση του αγώνα μια και οι χρόνοι τους ήταν άκρως ανταγωνιστικοί παρόλο το γεγονός οτι "άνοιγαν" το δρόμο για τους υπόλοιπους. Έτσι με το τέλος της πρώτης μέρας οι Loeb/Elena είχαν μια πολύ μικρή διαφορά της τάξεως των 3.1 δευτερολέπτων απο τους Φιλανδούς και με τις προβλέψεις για βροχή την 2η μέρα όλα έδειχναν οτι τίποτα δεν είχε κριθεί για τη νίκη. Την δέυτερη μέρα όμως το σκηνικό μετατράπηκε σε μονόλογο απο τους Γάλλους και κερδίζοντας όλες τις ειδικές αύξησαν τη διαφορά σε ασφαλή επίπεδα και απλά οδήγησαν την άκρως ανταγωνιστική C4 στην 31η νίκη της καριέρας τους.

Τελικά oι αγωνοδίκες του ράλλυ Πορτογαλίας αποφάσισαν να γίνουν αυτοί οι πρωταγωνιστές του αγώνα. Μετα τον τεχνικό έλεγχο στο τέλος του αγώνα ολα τα Ford Focus 2006 Βρέθηκαν παρανομα όσον αφορα το πίσω παρπρίζ, συγκεκριμένα ελένχθηκε και βρέθηκε μισο χιλιοστό λεπτότερο των κανονισμων. Η απόφαση των αγωνοδικών ήταν να χρεώσουν με ποινή 5 λεπτών όλους τους αγωνιζόμενους με τα αμάξια αυτά. Εποφελούμενοι της κατάστασης ήταν κυρίως οι Solberg/Mills που ανέβηκαν 2οι αλλά και η ομάδα της Citroen μια και οι τρίτοι Sordo/Marti με τους βαθμούς που πήραν έφεραν την γαλλική ομάδα σε απόσταση βολής απο την Ford στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οι Gronholm/Rautiainen και Ηirvonen/Lehtinen μετά την ποινή αρκέστηκαν στις Θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα. Οι Latvala/Antilla ενώ είχαν τερματίσει 6οι μετα την ποινή τους υποχώρησαν στην 8η και τελευταία βαθμολογούμενη θέση. Οι Carlsson/Giraudet και Galli/Bernacchini με τις ιδιωτικές Xsara πέρασαν έτσι στις Θέσεις 6 και 7.

Στο JRC τα πάνω κάτω ήρθαν την 3η μέρα και μια φαινομενικά ευκολη νίκη για τους Aava/Sikk μετατράπηκε σε εφιάλτη αφου το πλήρωμα μετα απο ένα σκασμένο ελαστικό βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής απο τους Andersson/Andersson οι οποίοι στη συνέχεια άρπαξαν την ευκαιρία, επιτέθηκαν και τελικά κέρδισαν τον αγώνα. Τρίτοι οι Beres/Stary εποφελουμενοι την καταστροφή που έσπειρε ο πορτογαλικος αγώνας στα πληρώματα του JRC.

5 σημεία που έμειναν από τον αγώνα

- Ψαχνουμε για τον 2ο απο εδώ και εμπρός
- Στη Sυbaru πρέπει να σοβαρευτούν
- Ο Latvala εξελήσεται πολύ γρήγορα
- Ο Πορτογαλος Magalhaes εκανε πολύ καλους χρόνους με το 207 S2000
- To JRC έχει χάσει την αίγλη του

Επόμενο ραντεβού στο Ραλλυ Αργεντινής 4-6 Μαίου.

Αποτελέσματα:
Θ.
Οδηγός Συνοδηγός Αυτοκίνητο
Χρόνος
1. S. Loeb D. Elena Citroën C4 WRC 3:53:33.1
2. P. Solberg P. Mills Subaru Impreza WRC 3:56:47.0
3. D. Sordo M. Marti CitroënC4 WRC 3:58:38.4
4. M. Grönholm T. Rautiainen Ford Focus RS 3:59:10.2
5. M. Hirvonen J. Lehtinen Ford Focus RS 4:00:41.2
6. D. Carlsson D. Giraudet Citroën Xsara WRC
4:01:46.3
7. G. Galli G. Bernacchini Citroën Xsara WRC
4:03:12.7
8. J. Latvala M. Anttila Ford Focus RS 4:04:18.0
9. M. Stohl I. Minor Citroën Xsara WRC
4:06:19.1
10. A. Mikkelsen O. Floene Ford Focus Mk1 4:07:24.7
porto07_09
porto07_10
porto07_11
porto07_12
porto07_13
porto07_14



WRC Video

Κυριακή - μέρος 1ο


Κυριακή - μέρος 2ο


Group N


Έξοδοι Prokop και Stohl