small_fad195797 Μία απλή τυπική διαδικασία είναι πλέον για τους Sebastien Loeb /Daniel Elena οι νίκες στο WRC και το μόνο που φαίνεται να αλλάζει είναι η διαφορά απο τους κλασσικά δεύτερους Gronholm/Rautiainen, οι οποίοι απλά αποδέχονται τη μοίρα τους. Ο αγώνας της Αργεντινής θα ξεχαστεί αρκετά γρήγορα όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι μιας και ο μονόλογος του γαλλικού πληρώματος αλλα και το κλασσικό πλέον 2-3 της Ford δεν εφήνει περιθώρια για προγνωστικά παρά μόνο για τις χαμηλές θέσεις της βαθμολογίας.
Ο αγώνας άρχισε την Παρασκεύη και εξελήχθηκε σε ένα διήμερο σπριντ, μια και η απίστευτα τραγική ιδέα των οργανωτών να έχουν τις υπερειδικές 700 χιλιόμετρα μακριά απο τον κυρίως αγώνα οδήγησε στην ακύρωση ουσιαστικά της Παρασκευής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που απέτρεψε τα αεροπλάνα να μεταφέρουν τις ομάδες και τους αγωνιζόμενους στην περιοχή του αγώνα. Η ακύρωση όλων των χιλιομέτρων της 1ης μέρας έκανε τους οργανωτές να προσθέσουν μία ακόμη ειδική την Κυριακή προκειμένου να καλυφθούν τα απαιτούμενα χιλιόμετρα έτσι ώστε τα πληρώματα να πάρουν όλους τους βαθμούς για το πρωτάθλημα και όχι μόνο τους μισούς.

Οι Loeb/Elena πολύ γρήγορα επέβαλαν τον ρυθμό τους και η τελική τους επικράτηση ήρθε χωρίς να πιεστούν απο τους διώκτες τους σε κανένα σημείο του αγώνα. Δεύτεροι και τρίτοι τα δύο εργοστασιακά πληρώματα της Ford των Φιλανδών Gronholm/Rautiainen και Hirvonen/Lehtinen. Μεγάλος άτυχος για ακόμη μία φορα ήταν ο Peter Solberg και ο συνοδηγός του Phil Mills μια και το Subaru έμεινε απο κινητήρα την πρώτη μέρα και ενώ το πλήρωμα ήταν σταθερά 3ο και μάλιστα ορισμένες φορές φάνηκε να απειλεί τους δευτερους Gronholm/Rautiainen, τα αίτια της εγκατάλειψης παρόλα αυτα μπορεί να μην ήταν καθαρά θέμα αξιοπιστίας μια και νωρίτερα μετά απο οδηγικό λάθος και μία εξοδο το ψυγείο του Subaru είχε χτυπηθεί ασχημα και είχε διαρροή. Άτυχοι και παρά το σχετικά θετικό αποτέλεσμα μπορεί να θεωρούνται και οι Sordo/Marti μια και ενώ βρίσκονταν 4οι Γενικής χωρίς να απειλούνται, ένα μηχανικό πρόβλημα στο κιβώτιο της C4 τους έκανε να καθυστερήσουν 2 λεπτα την δεύτερη μέρα και να πέσουν στην 8η θέση, το πλήρωμα μετά απο επίθεση διαρκείας και γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους την Κυριακή κατάφερε τελικά να τερματίσει 6ο. 4οι με ford Focus Latvala/Antilla μετά απο ένα αρκετά καλό αγώνα, ενώ 5οι τερμάτισαν oi Solberg/Menkerud. οι Atkinson/Prevot στην πρώτη τους συνεργασία μετά την αποχώρηση του Glenn McNeal δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο και τερμάτισαν 7οι, την τελευταία βαθμολογούμενη θέση κατέλαβαν οι Stohl/Minor.

Στο πρωτάθλημα παραγωγής οι τοπικοί Villagra/Curletto ήταν και οι τελικοί νικητές μετά απο μία πολύ δυνατή μαχη που έδωσαν με τους βετεράνους του πρωταθλήματος Arai/Sircombe, τρίτοι ακολούθησαν οι σχετικά άπειροι φιλανδοι Ηanninen/Makkula που όμως φέτος έχουν σίγουρα τραβήξει τα βλέματα όλων στην κατηγορία παραγωγής με τιε επιδώσεις τους.

5 σημεία που έμειναν απο τον αγώνα

- Η αμνιστία που απολαμβάνει η αργεντινη απο τη FIA είναι τουλάχιστο ύποπτη, τα τελευταία χρόνια τα οργανωτικά λαθη είναι τεράστια και συνεχώμενα

- Ο Gronholm φαίνεται να έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και απλά παρακολουθεί την επέλαση του Γάλλου

- Το Πρωτάθλημα παραγωγής φέτος ευτυχώς σώζει την κατάσταση όσον αφορά τις μάχες για τις πρώτες θέσεις

- Μετά την Προτογαλία, και στην Αργενινή ακόμη ένα τοπικό πλήρωμα ξεχωρίζει ανάμεσα στους πρωτοκλασάτους της κατηγορίας Ν

- Δυστηχώς σε μία απλη διαδρομή μια γυναίκα σκοτώθηκε όταν ένα τοπικό πλήρωμα ξέφυγε της πορείας του.