Η πρώτη μέρα του ράλλυ Σαρδηνίας μας επιφύλασε κάποιες ευχάριστες εκπλήξεις παρ΄όλο που οι Loeb/Elena για μία ακόμη φορά βρίσκονται επικεφαλείς μετά το πέρας του πρώτου σκέλους με μία σεβαστή διαφορά της τάξης των 22 δευτερολέπτων απο τους Gronholm/Rautiainen. Το πολύ χαλαρό χώμα που υπήρχε στις ειδικές έδωσε έναν αέρα απο τα παλιά στο πρώτο loop των ειδικών μια που οι χρόνοι που πραγματοποιησαν τα πληρώματα των ιδιωτικών Focus των Latvala/Antilla και Solberg/Menkerud ήταν άκρως ανταγωνιστικά. |
Το ξεκίνημα των Latvala/Antilla ξιαφνιασε πολλούς μια και το πλήρωμα κατάφερε να κερδίσει την εναρκτήρια ειδική του αγώνα και μάλιστα με μία σημαντική διαφορα της τάξεως των 6 δευτερολέπτων απο τους δεύτερους Gronholm/Rautiainen. Παράλληλα η μόλις 6η θέση των Loeb/Elena έδινε ελπίδες οτι ο αγώνας να ήταν διαφορετικός απο ότι οι πρηγούμενοι χωμάτινοι, οι επιδώσεις των Solberg/Menkerud ήταν και αυτές πολύ καλές κερδίζοντας μάλιστα και την 3η ειδική. Μετά το πρώτο loop λοιπόν οι Latvala/Antilla είχαν την πρωτοπορεία με τους Gronholm/Rautiainen να ακολουθούν μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω. Οι Solberg/Mills για μία ακόμη φορά έκαναν μια πολύ καλή αρχή και ήταν 3οι, ενώ 4οι ήταν οι Solberg/Menkerud. 5οι οι Loeb/Elena που έδειχναν να έχουν ένα βαρύ μειονέκτημα απο την θέση τους στο δρόμο.
Το δεύτερο loop θα λέγαμε οτι εξελήχθηκε όπως έχουμε συνηθίσει πλέον με τους Loeb/Elena να κυριαρχούν, χάρη οχι τόσο στην ταχύτητα τους αλλα εκμεταλευόμενοι την αξιοπιστία της C4. Το Subaru των Solberg/Mills παρουσίασε πρόβλημα στα φρένα, οι Gronholm/Rautiainen έκαναν τις 2 τελευταίες ειδικές της ημέρας με κατεστραμένο το ένα αμορτισέρ ενώ οι Latvala/Antilla εγκατέλειψαν απο έξοδο που είχε αφορμη ίσως την πιο αστεία και συνάμα παράξενη αιτία στην ιστορία του WRC, μια και σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου σε μία γρήγορη δεξία αντίκρισε στο εσωτερικό της έναν αντρα με κατεβασμένο παντελόνι να φωνάζει και να επιδεικνύει τα γενητικά του όργανα !!!!! κάτι το όποιο έκανε τον Latvala να χάσει την αυτοσυγκεντρωσή του και να χάσει τον έλεγχο του Focus.......το ακούσαμε και αυτό !!!!
Απογοητευτικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι επιδώσεις των πολλά υποσχόμενων Hanninen/Markulla με Μitsubishi WRC αλλά και των Sordo/Marti ενώ ούτε οι Villagra/Companq έδειξαν να είναι έτοιμοι για τα μεγάλα σαλόνια του WRC.
Στο JWRC οι Αava/Sikk και Andersson/Andersson με τα Suzuki Swift αναμένεται να δώσουν μάχη για την πρωτιά μια και τους χωρίζουν μόλις 8 δευτερόλεπτα.
Το δεύτερο loop θα λέγαμε οτι εξελήχθηκε όπως έχουμε συνηθίσει πλέον με τους Loeb/Elena να κυριαρχούν, χάρη οχι τόσο στην ταχύτητα τους αλλα εκμεταλευόμενοι την αξιοπιστία της C4. Το Subaru των Solberg/Mills παρουσίασε πρόβλημα στα φρένα, οι Gronholm/Rautiainen έκαναν τις 2 τελευταίες ειδικές της ημέρας με κατεστραμένο το ένα αμορτισέρ ενώ οι Latvala/Antilla εγκατέλειψαν απο έξοδο που είχε αφορμη ίσως την πιο αστεία και συνάμα παράξενη αιτία στην ιστορία του WRC, μια και σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου σε μία γρήγορη δεξία αντίκρισε στο εσωτερικό της έναν αντρα με κατεβασμένο παντελόνι να φωνάζει και να επιδεικνύει τα γενητικά του όργανα !!!!! κάτι το όποιο έκανε τον Latvala να χάσει την αυτοσυγκεντρωσή του και να χάσει τον έλεγχο του Focus.......το ακούσαμε και αυτό !!!!
Απογοητευτικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι επιδώσεις των πολλά υποσχόμενων Hanninen/Markulla με Μitsubishi WRC αλλά και των Sordo/Marti ενώ ούτε οι Villagra/Companq έδειξαν να είναι έτοιμοι για τα μεγάλα σαλόνια του WRC.
Στο JWRC οι Αava/Sikk και Andersson/Andersson με τα Suzuki Swift αναμένεται να δώσουν μάχη για την πρωτιά μια και τους χωρίζουν μόλις 8 δευτερόλεπτα.
Έτσι μετα το τέλος της πρώτης μέρας τα αποτελέσματα είναι:
1. | S. LOEB | A8 | 1:42:10.0 | 0.0 | ||||
2. | M. GRÖNHOLM | A8 | 1:42:32.4 | 22.4 | ||||
3. | M. HIRVONEN | A8 | 1:42:39.1 | 29.1 | ||||
4. | H. SOLBERG | A8 | 1:42:42.9 | 32.9 | ||||
5. | D. SORDO | A8 | 1:43:28.3 | 1:18.3 | ||||
6. | P. SOLBERG | A8 | 1:43:31.0 | 1:21.0 | ||||
7. | T. GARDEMEISTER | A8 | 1:44:14.2 | 2:04.2 | ||||
8. | M. STOHL | A8 | 1:44:45.8 | 2:35.8 | ||||
9. | M. WILSON | A8 | 1:45:44.9 | 3:34.9 | ||||
10. | G. MAC HALE | A8 | 1:46:48.3 | 4:38.3 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Γρηγόρης Τσόλκας