Ένας αγώνας που έιχε τα πάντα. Συναγωνισμό, εναλλαγές στην κορυφή, χαρακτηριστικό το ότι η 1η θέση άλλαξε χέρια 6 φορές!
Μεγάλοι νικητές, ενάντια στα προγνωστικά, καθώς συμμετείχαν για 1η φορά στον τόσο απαιτητικό αυτόν αγώνα, οι Ιταλοί Rossetti-Chiarcossi, με το Peugeot 207 S2000 της Iταλικής αντιπροσωπείας.
Απέφυγαν τις κακοτοπιές, που παραμονεύουν κυριολεκτικά παντού καθώς σε κάθε στροφή υπάρχει χώμα και λάσπη και απαιτείται απόλυτη συγκέντρωση από το πλήρωμα, και πήραν μια εντυπωσιακή νίκη που δείχνει ότι μόνο τυχαίες δεν είναι οι φετινές τους εμφανίσεις στο πρωτάθλημα Ιταλίας.

2οι γενικής και 1οι στην κατάταξη του ERC, μετά από μεγάλη μάχη, οι Garcia Ojeda-Barrabes με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Sport Ισπανίας. Πίεσαν μέχρι την τελευταία στροφή και τελικά κέρδισαν τη μάχη από τους Cols-Godde με Mitsubishi Lancer Evo9 για 0,6 του δευτερολέπτου! Οι Bέλγοι τελικά όμως έχασαν και την 3η θέση καθώς αποκλείστηκαν μετά το τέλος του αγώνα για παρατυπίες στο αμάξωνα του αυτοκινήτου.

Η 3η θέση κατέληξε τελικά στα χέρια των Navarra-D’Amore με το εργοστασιακό Fiat Punto S2000. Kαλή εμφάνιση χωρίς υπερβολές, με αποτέλεσμα να πάρουν αρκετούς βαθμούς που τους βοηθούν να ξεφύγουν ακόμα περισσότερο στην βαθμολογία του IRC. 4οι βρέθηκαν οι Casier-Miclotte με Peugeot 207 S2000 οι οποίοι είχαν μια έξοδο που τους απέτρεψε να διεκδηκίσουν τη νίκη καθώς μέχρι εκείνο το σημείο σημείωναν χρόνους κορυφής. Πίσω τους οι Scandola-Pirollo με το 2ο εργοστασιακό Fiat Punto S2000 κινήθηκαν συνετά προς τον τερματισμό καθώς την προηγούμενη χρονιά είχαν την πολύ άτυχη στιγμή με την βύθιση του Punto σε μια λίμνη!, που πολύ πιθανό να επηρέασε την ψυχολογία τους.
Στην 6η θέση και 1οι δικήνητοι οι Aava-Sikk με Suzuki Swift S1600 που συμμετείχαν στον αγώνα ως shakedown για τον αγώνα της Γερμανίας για το WRC καθώς οι συνθήκες των 2 αγώνων είναι παραπλήσιες.

Στους μεγάλους άτυχους του αγώνα οι Vouilloz-Klinger με Peugeot 207 S2000, Loix-Buysmans με VW Polo S2000 και Τsjoen-Chevallier με Fiat Punto S2000, που όλοι τους βρισκόταν στο παιχνίδι του πόντιουμ ή ακόμα και της νίκης. Μάλιστα ο Tsjoen δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ότι σταματάει τους αγώνες και μετά από λίγες μέρες η ομάδα του ανακοίνωσε ότι το αυτοκίνητο του, το Punto S2000, θα οδηγήσει ο Loix σε επιλεγμένους αγώνες του IRC με σκοπό του χρόνου να διεκδηκήσει τον θεσμό!

Επόμενος αγώνας του ΕRC, στις 6-8 Ιουλίου, το ράλλυ Βουλγαρίας, που πραγματοποιείται και πάλι σε ασφάλτινες ε.δ στην περιοχή του Borovetz.