Nicolas Vouilloz O 8ος αγώνας του θεσμού στην Τσεχία, που παράλληλα προσμετρούσε και στο IRC, ολοκληρώθηκε σε άσχημο κλίμα καθώς  υπήρξε θανατηφόρο ατύχημα κατά την διάρκεια της 1ης μέρας. Το Opel Astra που οδηγούσε ο Pavel Karlik με συνοδηγό τον Ludek Kocman προσέκρουσε σε δέντρο με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να χτυπήσει άσχημα, και τελικά να χάσει τη μάχη με τη ζωή στο νοσοκομείο που μεταφέρθηκε αμέσως μετά το ατύχημα. Στο αγωνιστικό μέρος τώρα είχαμε την επιβλητική εμφάνιση της ομάδας της Peugeot Sport Ισπανίας, καθώς τα πληρώματα των δύο 207 S2000 της ομάδας έκαναν το 1-2 με μεγάλους νικητές τους Vouilloz – Klinger οι οποίοι πίεσαν, κέρδισαν ε.δ και πήραν τη 2η τους νίκη στο θεσμό.
Enrique García Ojeda

Václav Pech

Roman Cresta

Bernd Casier

Renato Travaglia

Miroslav Jandík

Mεγάλη μάχη καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα είχαν με τους ομόσταβλούς τους Garcia Ojeda – Barrabes οι οποίοι την 2η μέρα αναγκάστηκαν να κόψουν ρυθμό εξαιτίας ενός προβλήματος με το διαφορικό του 207 και να αρκεστούν στη 2η θέση. Στην 3η θέση μετά από καλή εμφάνιση οι Pech – Uhel με Mitsubishi Lancer Evo9 δείχνοντας ότι δικαίως θεωρούνται ένα από τα καλύτερα Τσέχικα πληρώματα. Επίσης κορυφαίους χρόνους που τους οδήγησαν στην 4η θέση της γενικής πραγματοποίησαν οι Kresta – Gross με Mitsubishi Lancer Evo9 οι οποίοι ίσως να είχαν περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη αν δεν είχαν ένα κλατάρισμα την 1η μέρα. Πίσω τους οι Casier – Miclotte με Peugeot 207 S2000 που και πάλι μετά τον αγώνα του Βελγίου βρέθηκαν ψηλά σε χρόνους. Την πρώτη 8άδα έκλεισαν οι τοπικοί Arazim – Gal με Mitsubishi Lancer Evo9, Navarra – D’Amore με το εργοστασιακό Fiat Punto S2000 σε μια ακόμα κακή εμφάνιση και παίρνοντας την 3η θέση στη κατάταξη του ERC αλλά πολύ μακριά σε χρόνους από τα 2 Peugeot, και Travaglia – Granai επίσης με Fiat Punto S2000 που έχασαν αρκετές θέσεις στη γενική μετά από 2 κλαταρίσματα αλλά παρ’όλα αυτά πήραν την 4η θέση στη κατάταξη του ERC.

Για την κατάταξη του ERC στην 5η θέση βρέθηκαν οι Jean Joseph – Boyere με το Citroen C2 S1600 που παρά την διαθεσή τους και το ταλέντο που διαθέτουν, το αυτοκίνητο τους δεν τους επιτρέπει να βρεθούν κοντά στα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000. Πίσω τους οι Isik – Ozsenler με το Fiat Punto S2000 της Τούρκικης αντιπροσωπείας, Βetti – Bernacchini με Honda Civic Type-R, και Tlustak – Dedic με Citroen Saxo KC.

Στους άτυχους του αγώνα οι Loix – Chevallier με Fiat Punto S2000 οι οποίοι αφού προηγήθηκαν στο τέλος της 1ης μέρας μετά από καταπληκτική εμφάνιση αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη αφού ένας τροχός «ξεκόλλησε» στη 12η ε.δ.. Επίσης καταπληκτικούς χρόνους μέχρι την 9η ε.δ. όπου και εγκατέλειψαν μετά από έξοδο πραγματοποίησαν οι Alen – Alanne στη 2η τους μόλις εμφάνιση στην άσφαλτο με το εργοστασιακό Fiat Punto S2000. Σημαντικούς βαθμούς στη μάχη για το ERC έχασαν οι Solowow – Baran με το Fiat Punto S2000 που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ από μηχανικό πρόβλημα, και οι Iliev – Yanakiev με Mitsubishi Lancer Evo9 που έμειναν από κιβώτιο στην τελευταία ε.δ. του αγώνα.

H βαθμολογία του πρωταθλήματος διαμορφώνεται ως εξής :
1. Garcia Ojeda - 51
2. Iliev - 43
3. Jean Joseph - 40
-. Vouilloz - 40
5. Travaglia - 35
6. Solowow - 32
-. Isik - 32
8. Navarra - 26
9. Fontana - 25
10. Czopik - 16

Επόμενος αγώνας του ERC, το Ράλλυ Έλπα, που θα πραγματοποιηθεί στις 5-7 Οκτωβρίου στη περιοχή της Χαλκιδικής, όπου αναμένονται να συμμετάσχουν οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές του θεσμού. Μείνετε συντονισμένοι....

 



Τον αγώνα παρακολούθησε ο Πέτρος Νιζάμης που πήρε και τα εκπληκτικά πλάνα που θα δείτε.