Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου δίνει τις λεπτομέρειες για τον τρόπο και τα μέρη που θα μπορούν να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία τα μέλη του σε Λαμία, Πύργο και Χανιά.
Στο ίδιο θέμα έχουμε αναρτήσει τις επιστολές του Λάμπη Κουρτέση και του Γιάννη Καραντάνα με την ευκαιρία των εκλογών μιας και είναι υποψήφιοι και απευθύνονται στους οδηγούς αγώνων.
Σας ενημερώνουμε ότι οι αρχαιρεσίες του Σ.Ο.Α.Α. στην περιφέρεια θα διεξαχθούν στις εξής τοποθεσίες.

1.ΛΑΜΙΑ ,ΕΝΖΟ καφέ, πίστα ΚΑΡΤ Αγ.Παρασκευή ΛΑΜΙΑ
Παριστάμενος νομικός ,Δικηγόρος ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

2.ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ ,γραφεία ΑΟΛΑΠ ,28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 11 ,5ο΅ ‘οροφος.
Παριστάμενος νομικός , Πρωτοδίκης ΚΩΝ/ΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

3.ΧΑΝΙΑ,γραφεία Α.Λ.Α.Χ. Νικ.Πλαστηρα και Πασακάκη γωνία.
Παριστάμενος νομικός ,Δικηγόρος μέλος του Δ.Σ.Χ.

Δικαίωμα ψήφου έχουν σύμφωνα με το καταστατικό όσοι από τα μέλη μας είναι ταμειακά ενήμερα τα δύο(2) τελευταία χρόνια και έχουν τερματίσει σε τρεις(3) αγώνες τα τρία (3)τελευταία χρόνια. (Εξαιρούνται παιδιές και δεξιοτεχνίες).
Αυτό αφορά τα εγγεγραμμένα πριν το 2010 μέλη που οφείλουν σειρά ετών.

Οσοι έχουν εγγραφεί μέλη στον Σύνδεσμο το 2010 σύμφωνα με το καινούργιο μέτρο ,έχουν δικαίωμα ψήφου.
(Οπως άλλωστε έχουμε ενημερώσει κατά τη διάρκεια της χρονιάς)

Οι αρχιαιρεσίες θα ξεκινήσουν σε όλες τις περιοχές που θα εγκατασταθούν κάλπες την Δευτέρα 12 του μηνός στις 19.οο μέχρι τις 22.οο.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η ψήφος μπορεί να περιέχει από έναν μέχρι εννέα υποψήφιους(γράφετε τα ονόματά τους σε μία λευκή σελίδα χαρτί)

Το Δ.Σ.  Σ.Ο.Α.Α.



Η τοποθέτηση του υποψήφιου Λάμπη Κουρτέση

Θα ήθελα να κάνω μία τοποθέτηση μέσα από το φιλόξενο και δημιουργικό www.xwmatinos.gr, για να εξηγήσω τα της ενασχόλησής μου με τα κοινά των οδηγών αγώνων αυτοκινήτου ή ΣΟ.Α.Α. Αρχικά, ο σπουδαιότερος λόγος που εκθέτω εαυτόν είναι ο ελάχιστος αριθμός εκτεθειμένων. Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να κόπτονται και να οδύρονται άτομα των οποίων ουκ έστιν αριθμός για το καλό των αγώνων, αλλά πάντα «στην απ’ έξω», με άναρθρες κραυγές, ψιθύρους και αφορισμούς.

Είναι απαράδεκτο να έχουμε θέσει μόλις 12 άτομα υποψηφιότητα για το Σύνδεσμο. Κάποιος λοιπόν έπρεπε να το κάνει.

Μιας και λοιπόν είμαι (ο μοναδικός ίσως;) που επένδυσε και επενδύει στο χώρο των αγώνων εδώ και 8 χρόνια, τι πιο φυσιολογικό από το να προσπαθήσω να συμβάλλω με τη σειρά μου στην προσπάθεια ανανέωσης του (ομολογουμένως σαθρού) οικοδομήματος των αγώνων. Ένα οικοδόμημα που άρχισε να καταρρέει από τότε που οι κανονισμοί άλλαζαν νυχθημερόν ώστε οι λίγοι να μπορούν να διεκδικούν τα λίγα πρωταθλήματα και όταν οι λίγοι έγιναν πολλοί, άντε, να αυξήσουμε τον αριθμό των βραβευομένων κάθε χρόνο, για να μη στενοχωρηθεί κανένας. Για του λόγου το αληθές, η 1η μου απονομή 1ης θέσης θεσμού (rally sprint) έγινε το 1991 για τα αποτελέσματα του 1990 με συνολικό αριθμό βραβευομένων 1ης θέσης τους 20, ενώ το 2006 , για τα αποτελέσματα του 2005 ο αριθμός των βραβευομένων 1ης θέσης ξεπέρασε τους 130. Αυτό το γεγονός από μόνο του, κατά την ταπεινή μου άποψη, μας κατατάσσει στην κατηγορία των κυνηγών κυπέλλων , με ότι αυτό συνεπάγεται. Ας ξεχάσουμε όμως το παρελθόν.

Πάμε παρακάτω:
Η αρχή μου είναι ότι ο ΣΟΑΑ είναι ένας και μοναδικός και η έδρα του μπορεί να είναι οπουδήποτε στην επικράτεια. Πλέον η τηλεδιάσκεψη δεν στοιχίζει τίποτα. Άρα δεν υπάρχει λόγος για την ύπαρξη συνδέσμων σε διάφορες περιοχές, γιατί να είσαστε σίγουροι ότι τα προβλήματα όλων των οδηγών είναι κοινά είτε κατοικούν στη Θεσσαλονίκη είτε στην Κόρινθο και στην Κρήτη. Σίγουρα απαιτούνται υπεύθυνοι περιοχών, αλλά με 12 υποψηφιότητες…

Η αρχή μου είναι ότι η αγωνιστική άδεια πρέπει να βγαίνει μέσα από το σύνδεσμο και να ελέγχεται απ’ αυτόν, αδιαφορώντας για το που πρέπει να πληρώσει το παράβολο έκδοσης της αδείας ο αγωνιζόμενος. Σίγουρα ένα μικρό ποσοστό του παραβόλου πρέπει να εισρέει στο ταμείο του ΣΟΑΑ για τα λειτουργικά του έξοδα.

Περί ομοσπονδίας (ών) τώρα: Προτιμώ ο ΣΟΑΑ να βρίσκεται απ’ έξω και σε άμεση φυσικά συνεργασία με την αρχή του σπορ, που αδιαφορώ πλήρως για το όνομά της, ενώ δεν είναι και κακή η περίπτωση που αιρετό άτομο από το ΣΟΑΑ έχει και θέση στην αρχή του σπορ. Πραγματικά δεν μπορώ να απαντήσω με σαφήνεια σε αυτό το θέμα. Ξέρετε, στην 1η περίπτωση κατακεραυνώνεις και απαιτείς, ενώ στη 2η συμμετέχεις και συ σε κάποιες αποφάσεις που αν δεν είναι οι ενδεδειγμένες για το σύνολο των οδηγών, μπορείς να βρεθείς πολύ εκτεθειμένος και χωρίς να φταις. Θα ήθελα τον ΣΟΑΑ να προκηρύσσει- προτείνει θεσμούς κάθε μορφής και κάθε επιφάνειας για νέους (όχι μόνο ηλικιακά) οδηγούς με πάμφηνα αυτοκίνητα που απλά να έχουν εξοπλισμό ασφαλείας. Θα ήθελα ο ΣΟΑΑ να αναλάβει το φυτώριο των αγώνων, πράγμα πολύ εύκολα υλοποιήσιμο (8 χρόνια στη δουλειά μου κάτι έμαθα). Θα ήθελα τον ΣΟΑΑ να ασχολείται και πάλι με το Ενιαίο(α) σε συνδυασμό με το φυτώριο που μόλις έγραψα.

Πραγματικά δεν ξέρω αν το αναφέρει το καταστατικό, αλλά θα προσπαθήσω για τη δημιουργία μιας τεχνικής επιτροπής που με απλά ελληνικά να πληροφορεί τον κάθε αγωνιζόμενο νέο και παλιό για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του απέναντι στους άλλους και στους κανονισμούς, σε συνεργασία με την αρχή του σπορ και φυσικά για τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης και σοβαρής πειθαρχικής επιτροπής που θα προστατεύει τους σωστούς συμμετέχοντες από τους άλλους.

Τελειώνοντας θα ήθελα να παραθέσω ένα σύντομο βιογραφικό: Είμαι 53 χρόνων (1957), οικονομολόγος (ΑΣΟΕΕ και University of Southampton), πατέρας 2 παιδιών και τα τελευταία 8 χρόνια ασχολούμαι αποκλειστικά με το χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η πρώτη μου συμμετοχή έγινε το 1976 σε χωμάτινη δεξιοτεχνία, ενώ από το 1985 συμμετέχω σε χωμάτινα ράλι σπριντ και χωμάτινα ράλι. Η τελευταία μου συμμετοχή έγινε φέτος στο ράλι Κορίνθου (εγκατέλειψα), ενώ την περίοδο 2005-6 συμμετείχα σε 5 αγώνες στην Ιταλία, πάντα σε χώμα.

Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.



Τοποθέτηση και πρόσκληση Γιάννη Καραντάνα

Σχετικά με τις εκλογές του ΣΟΑΑ, αν και οφείλω κάποιες εξηγήσεις στον κόσμο του αυτοκινήτου για την παραίτησή μου από την ΑΛΑΜΑΠ, δηλώνω παρόν στις εκλογές που θα γίνουν τη Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010. Πιστεύω ότι το παρόν συμβούλιο πρόσφερε αρκετά στο χώρο του αυτοκινήτου, αναβαθμίζοντας το ρόλο του αγωνιζόμενου φέρνοντάς τον πιο κοντά στον Σύνδεσμο. Ο ΣΟΑΑ τα τελευταία χρόνια λειτούργησε καλύτερα για την ασφάλεια και το συμφέρον του κάθε αγωνιζόμενου οποίος πρέπει να παραμείνει κοντά στο Σύνδεσμο γιατί έρχονται όχι και πολύ καλές μέρες για το χώρο που όλοι αγαπάμε όλοι εμείς οι ρομαντικοί φίλοι των αγώνων αυτοκινήτου.

Για κάποιους που η ιδέα των περιφερειακών εκλογών δεν άρεσε, νομίζω πως δεν έχουν δίκιο γιατί αυτή η διαδικασία αποτελεί καινοτομία από το μέχρι σήμερα ΔΣ. Θα ήθελα να αναφερθώ σε μία φράση που είχα αναφέρει στη γενική Συνέλευση στον τότε Πρόεδρο Άγγελο Ζήβα ότι εμείς οι αγωνιζόμενοι της επαρχίας αισθανόμαστε β’ κατηγορίας αγωνιζόμενοι (όσον αφορά την παρουσία του Συνδέσμου στους αγώνες της Επαρχίας) και η λέσχη ΣΟΑΑ είναι άγνωστη για πολλούς στην Επαρχία και ότι ο Σύνδεσμος πρέπει να βγει και προς τα έξω γιατί Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Τώρα που ο Σύνδεσμος έχει καταφέρει να αγκαλιαστεί από όλους τους αγωνιζόμενους στο Πανελλήνιο γιατί ενοχλούνται κάποιοι για τις περιφερειακές εκλογές και πρέπει όλοι εμείς της επαρχίας να ξεκινήσουμε από όλα τα μέρη της Ελλάδας, ημέρα εργάσιμη που απαιτεί και οικονομικό κόστος να μαζευτούμε όλοι στην Αθήνα. Όλα γίνονται αρκεί να υπάρχει θέληση και φιλότιμο.

Εμείς σαν απερχόμενο ΔΣ πιστεύουμε ότι προσφέραμε τα μέγιστα και θα πρέπει σε αυτές τις εκλογές μακριά από μικροσυμφέροντα και κλίκες να ψηφιστούν νέοι άνθρωποι (αγωνιζόμενοι) που να εκπροσωπούν όλα τα γεωγραφικά μέρη της Ελλάδας φέροντας περισσότερους αγωνιζόμενους πιο κοντά στον Σύνδεσμο για να πάει το άθλημα προς το καλύτερο.

Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους.
Με τιμή
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΝΤΑΝΑΣ
Μέλος ΔΣ ΣΟΑΑ