Image Ένα από τα πιο σκληρά ράλλυ Ακρόπολις αποδεικνύεται το φετινό, αφού οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν και οι τρεις σημερινές διαδρομές του αγώνα έχουν καταστραφεί από τα διπλά σημερινά περάσματα. Τα περισσότερα πληρώματα του αγώνα αντιμετώπισαν σήμερα μηχανικά προβλήματα είτε πρόκειται για κορυφαίες ομάδες είτε για ερασιτέχνες που είχαν μπροστά τους τις πέτρες που ξέθαβαν τα εργοστασιακά πληρώματα. Έτσι στις πολλές προσωρινές εγκαταλείψεις της σημερινής ημέρας είχαμε και τους Στρατέλη - Γαγάκα από έξοδο και τους Οικονόμου - Χατζηθεωδορίδη από ανάρτηση ενώ οι Μαυροδής - Κεχαγιάς έφτασαν στο τελευταίο service park της ημέρας έχοντας σημειώσει κορυφαίους χρόνους στην Α/5.

 

Image  Όπως μας δήλωσε ο Διονύσης, σήμερα πίεσε αρκετά στο πρώτο σκέλος όμως το έργο του ήταν πολύ δύσκολο από τις πολλές προσπεράσεις και τη σκόνη που είχε μπροστά του. Το... σερί των κορυφαίων χρόνων (2ος Α/5 στην 10η Ε.Δ. και 1ος στην 11η) σταμάτησε από σκασμένο ελαστικό στην Κινέττα 2 που αυτή τη φορά άλλαξε το πλήρωμα. Πιο κάτω στην ίδια ειδική που αποδείχθηκε κανονικός καταστροφέας αυτοκινήτων, το Nissan Micra έχασε και το εμπρός δεξί αμορτισερ και έτσι το πλήρωμα κατάφερε να επιστρέψει με ασφαλή ρυθμό στην τελευταία ειδική στο service park στην 5η θέση της Α/5 όπως διαμορφώνεται από το σύστημα superrally. Σήμερα μόνο 3 πληρώματα της Α/5 δεν έκαναν χρήση superrally και είναι γεγονός ότι πολλά αυτοκίνητα έχουν μεγάλα προβλήματα να λύσουν, ενώ ο ίδιος ο Διονύσης παραδέχτηκε ότι έχουν αρχίσει να τελειώνουν οι προμήθειες της ομάδας σε ανταλλακτικά !!! Ο αγώνας αποδείχθηκε απαράδεκτος όπως μας είπε και δεν έχει καμία σχέση με την περυσινή εμπειρία.
   
Ηρεμία μετά την καταιγίδα. Σε μεγάλους μπελάδες μπήκε η ομάδα του Στέργιου Στρατέλη που είχε σήμερα μια έξοδο στην Κινέττα 2 που πλήγωσε όλο το κάτω μέρος και το πλάι του Subaru Impreza Spec C. Στο service αλλάχθηκαν τα πάντα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και για την τελευταία ημέρα του αγώνα το πλήρωμα θα κινηθεί με προσεκτικούς ρυθμούς ώστε να εξασφαλίσει τον τερματισμό σε ένα αγώνα που αποδεικνύεται ως μια τραγωδία για όλους και κύρια για τα ελληνικά πληρώματα, όπως δήλωσε ο οδηγός.
   
Μην τους βλέπετε χαλαρούς. Λίγες ήταν αυτές οι στιγμές! Στην ίδια ειδική εγκατέλειψαν και οι Οικονόμου - Χατζηθεοδωρίδης που έμειναν από τα δύο μπροστινά αμορτισέρ του Citroen C2 kitcar. Το πλήρωμα θα συνεχίσει κανονικά την επόμενη ημέρα με προφυλάξεις για το αυτοκίνητο μιας και οι ειδικές είναι πολύ σκληρές για τα πίσω πληρώματα και έχουν βγάλει πολλές πέτρες.
 


Μένει λοιπόν να παρακολουθήσουμε την αυριανή μάχη... επιβίωσης που θα γίνει σε ειδικές που ήδη έχουν χαλάσει σε επικίνδυνο βαθμό. Ευχόμαστε καλό τερματισμό σε όλα τα πληρώματα του αγώνα και αυτό θα είναι πραγματική επιτυχία για τα πληρώματα που θα το καταφέρουν αύριο.