|
Ο Φιλιππίδης ανέβαζε ρυθμό ειδική με ειδική με αποτέλεσμα να
φιγουράρει στη δεύτερη θέση έπειτα από το πρώτο πέρασμα των ειδικών του
Μπράλου και της Καλοσκοπής. Εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του μέχρι
πρότινος πρωτοπόρου, Καμιτσάκη, ο 38χρονος οδηγός αναρριχήθηκε στην
κορυφή, παρά τα δευτερόλεπτα που καθυστέρησε λόγω κλαταρισμένου
ελαστικού στην τρίτη διαδρομή: «Λίγο πριν τα γρήγορα κομμάτια του
Μπράλου μπήκαμε στην εσωτερική μιας στροφής περισσότερο από όσο θα
έπρεπε, με αποτέλεσμα να κλατάρει το εμπρός δεξί ελαστικό του
Mitsubishi. Χάσαμε αρκετό χρόνο, ειδικά στις τελευταίες κατηφορικές
στροφές», δήλωσε. Με σαφώς πληγωμένη ψυχολογία, οι Φιλιππίδης- Παυλή
Κορρέ είδαν τους αντιπάλους τους να τους πλησιάζουν απειλητικά στην 4η
ειδική, όμως αντιστάθηκαν σθεναρά στην επίθεση τους στην 5η, με
αποτέλεσμα να μπούνε στην τελευταία υπερειδική διαδρομή του αγώνα,
προηγούμενοι για μόλις 1.8 δευτερόλεπτα. Εκεί, υπέπεσαν σε λάθος το
οποίο τους στοίχισε τη νίκη: «Στο πρώτο χιλιόμετρο του Αγίου Λουκά
γλιστρήσαμε αρκετά με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε σε νησίδα, χάνοντας τη
νίκη μέσα από τα χέρια μας. Αυτά όμως έχουν οι αγώνες», τόνισε ο οδηγός.
Αν
και ο Φιλιππίδης δεν ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, εντούτοις
δήλωσε ικανοποιημένος από τον αγώνα και από την επανασύνδεση με τη
συνοδηγό του: «Ήταν ένα ενδιαφέρον ράλλυ με αρκετές εναλλαγές. Το
γεγονός πως είχε 6 ειδικές διαδρομές έδωσε την αίσθηση πως κάναμε πολλά
ράλλυ σπριντ μαζί. Με τη Μαρία Παυλή-Κορρέ δέσαμε αμέσως και όλα κύλησαν
ομαλά. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος με αρκετές ανακατατάξεις κατά τη
διάρκεια της ημέρας. Βελτιώσαμε την απόδοσή μας και είμαστε αισιόδοξοι
για το αυριανό χωμάτινο σκέλος που προσμετράει ως ξεχωριστός αγώνας για
το πρωτάθλημα».
Την Κυριακή το πλήρωμα ρίχνεται στη μάχη του
χωμάτινου αγώνα, ο οποίος περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές συνολικού
μήκους 81.34 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
|