Image Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 27ο Ράλλυ Παλάδιο, ο προτελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ που διοργάνωσε στη Νοτιοανατολική Αττική η λέσχη Start Line. Ο πρωτότυπος διήμερος αγώνας περιελάμβανε δύο σκέλη το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Νοεμβρίου, με το πρώτο να πραγματοποιείται σε ασφάλτινες Εδικές Διαδρομές και το δεύτερο σε χωμάτινες, συγκεντρώνοντας συνολικά 134 συμμετοχές.
Κυρίαρχοι και τις δύο ημέρες του αγώνα ήταν οι πολυπρωταθλητές Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι με την εμφάνισή τους απέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο την ικανότητα και την ταχύτητα του συνδυασμού σε όλες τις συνθήκες.

Δεύτεροι στο βάθρο ανέβηκαν οι Πάνος Χατζητσοπάνης - Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza N12), μπροστά από τους Λεωνίδα Κύρκο – Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι απέφυγαν το ρίσκο για κάτι παραπάνω, εξασφαλίζοντας όμως με τους βαθμούς της 3ης θέσης το ζητούμενο, δηλαδή τον τίτλο του Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2006.

Και ενώ η υπόθεση τίτλος στη γενική ολοκληρώθηκε, όλα μένουν ανοιχτά για τον αντίστοιχο τίτλο της κατηγορίας F3. Εδώ είχαμε τους εξής συνδυασμούς:

Νίκη για τους Κωνσταντίνο Παραδείση - Λεωνίδα Μαχαίρα (Peugeot 206 S1600), δεύτερη θέση για του Λευτέρη Σωτήρχο – Νίκο Ζακχαίο (Citroen Saxo Kit Car) και εγκατάλειψη για τους «Άρη Ιαβέρη» - Γιώργο Κολτσίδα (Fiat Punto Kit Car), αποτελέσματα που μηδένισαν τις διαφορές, ανάγοντας σε μεγάλο τελικό τον τελευταίο αγώνα του Πρωταθλήματος, το Ράλλυ Βοιωτίας που θα διεξαχθεί σε δύο εβδομάδες (10/12).

Από εκεί και πέρα το 1ο Ασφάλτινο Σκέλος ήταν ο τελευταίος αγώνας της Χρονιάς για το αντίστοιχο Κύπελλο, που ολοκληρώθηκε και τυπικά με θριαμβευτές τους Λευτέρη Σωτήρχο – Νίκο Ζακχαίο (Citroen Saxo Kit Car), οι οποίοι το είχαν ήδη εξασφαλίσει ανεξαρτήτως αποτελέσματος στο Παλάδιο.

Αντίθετα στο Κύπελλο Χώματος, στο οποίο προσμετρούσε το 2ο Σκέλος του αγώνα, ο τίτλος παραμένει ανοικτός με τους Λεωνίδα Κύρκο και Πάνο Χατζητσοπάνη να προηγούνται και την υπόθεση τίτλος να ολοκληρώνεται και αυτή στο επερχόμενο Ράλλυ Βοιωτίας.

Τέλος, με το Παλάδιο ολοκληρώθηκε και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων του 2006, στο οποίο κάθε Σκέλος του αγώνα μετρούσε ξεχωριστά.

Έτσι με μια νίκη το Σάββατο και μια 2η θέση την Κυριακή, Πρωταθλητές για το 2006 αναδείχθηκαν όπως αναμενόταν οι Αλέξανδρος Κίκιζας – Σταύρος Κίκιζας (Ford Escort RS 2000, 1973).


Δελτίο τύπου ΕΘΕΑ