Image
Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων ξεκιναει μια νέα προσπάθεια κατα την οποία θα προσπαθεί να διευκρινίζει και να ξεκαθαρίζει απορίες που δημιουργούνται στους κύκλους των αγωνιζομένων, τοσο από την εφαρμογή των κανονισμών οσο και από την καθημερινή επαφή σας με τον χώρο σε καθε επίπεδο.

Συνήθως οι απορίες συλλέγονται  από την μάζα των αγωνιζομένων και με χαρά ο Σύνδεσμος θα θελήσει να βοηθήσει σε τυχόν απορίες προκειμένου τα πληρώματα και γενικότερα οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν μιά πιο ολοκληρωμένη  και εύκολη πρόσβαση στην πραγματικότητα των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου αλλα και αυτών των πρωταθλημάτων αλλων χωρών!

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε στα:
e-mail:Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ: 210 7754186

Επι της ουσίας τώρα!

Α) Πρόβλημα έχει προκύψει με τον ελεγχο-αναγόμωση των συστημάτων πυρόσβεσης των αγωνιστικών μας αυτοκινήτων αφού εγκύκλιος του Υπουργείου Βιομηχανίας απαγορεύει σε ολους τους εγκεκριμένους από το υπουργείο τεχνικούς πυροσβεστικών συστημάτων  να αναγομώσουν κάθε φιάλη που δε φέρει ανάγλυφα την τυποποίηση και σήμανση συμμόρφωσης  σύμφωνα  με το πρότυπο της Ευρωπαικής Ενωσης (CE).
Ο σύνδεσμος σε συνεργασία με τους Τεχνικούς Εφόρους αναζητά τον αξιόπιστο τρόπο αναγόμωσης και θα επιστρέψει με νέα ανακοίνωση.
Ως τότε θα γίνονται δεκτά συστήματα που έχουν το μανόμετρό τους στα πράσινα επίπεδα πίεσης λειτουργίας.

Β)Σχετικά με τον θόρυβο  που δημιουργήθηκε από την εγκύκλιο σχετικά με τις βάσεις στήριξης των καθισμάτων, διευκρινίζουμε πως για αυτή την εγκύκλιο δεν είναι υποχρεωτική η εφαρμογή της και ουσιαστικά ήρθε να δώσει δυνατότητες σωστής και νόμιμης στήριξης σ όσους το είχαν ανάγκη, όπου τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δεν ευνοούσαν την σωστή στήριξη.
Επισημαίνουμε  πως αυτός ο τύπος στήριξης, θα είναι αποδεκτός από την FIA από το 2008 οπότε ας ελένξουν την χρήση του οσοι σκέπτονται να πραγματοποιήσουν διεθνείς αγώνες με το αυτοκινήτό τους εκτός συνόρων  το 2007!

Γ)Προτρέπουμε τα πληρώματα να ελέγχουν τις δηλώσεις συμμετοχής που υπογράφουν και ειδικά οσο αναφορά το πεδίο που αναφέρεται στον προσδιοριμό των ευθυνών σε περίπτωση ατυχήματος!
Κάποιοι οργανωτές ,πιθανότα εκ παραδρομής, χρησιμοποιούν παλαιές δηλώσεις που δεν συνάγονται με τους νέους κανονισμούς!

Η σωστή πρόταση που προσδιορίζει τις ευθύνες και θα ‘πρεπε να υπογράφουμε είναι:

Η οργανωτική επιτροπή του Χ Rally, η Λέσχη, η ΕΛΠΑ καθώς και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει απόλυτα την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης από αυτές τις δραστηριότητες.
Mε την υπογραφή µου βεβαιώνω ότι οτιδήποτε αναφέρω σ'αυτήν τη δήλωση είναι σωστό. Eπίσης βεβαιώνω ότι συµφωνώ πλήρως με τους όρους που αναφέρονται στην παραπάνω δήλωση που έχουν σχέση µε τη συµµετοχή µου στον αγώνα.

(Γραφείο τύπου Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου)